Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => IŁ-2 Szturmowik/Forgotten Battles/Ace Expansion Pack/Pacific Fighters/1946 => IŁ-2 Modyfikacje => Wątek zaczęty przez: I/JG53_Angel w Września 28, 2007, 17:27:46
-
Odniosłem dziwne wrażenie,że model lotu zastosowany dla maszyn AI(na przykładach MS 406/410 oraz Hawk 85) ma dwie fazy:
pierwsza faza:samolotem kieruje AI
-osiągi są podkręcone,samoloty odchodzą nam jak chcą,a o dogonieniu ich decyduje głupota AI,które robi zbędne manewry
-wrażliwość konstrukcji na prędkość i przeciążenia znikoma,praktycznie żadna
-odporność na ostrzał z broni pokładowej-tu ewentualne trafienie w skrzydło,kadłub,powierzchnie sterowe zasadniczo nie robi na AI większego wrażenia
faza druga:samolotem kieruje gracz(oczywiście po zastosowaniu moda)
-osiągi poniżej przeciętnej,problemem jest rozpędzenie się w locie prostym powyżej 400 km/godz
-wrażliwość konstrukcji na prędkość i przeciążenia katastrofalna-przy około 520 km/godz samolot trzęsie jak stara buda na wietrze
-odporność na ostrzał podobna choć odnoszę wrażenie że miejsce ewentualnego trafienia nie ma znaczenia na pogorszenie się osiągów-po prostu dostajemy gdziekolwiek i możemy się pożegnać z normalnym prowadzeniem walki
Cechą wspólną ruskej wersji jest drastycznie zaniżona zdolność silników do przegrzewania się.Wystarczy powiedzieć że Emil E-4 który na zamkniętej chłodnicy grzał się okrutnie,teraz lata sobie na 100% mocy z zamkniętą chłodnicą i nie robi to na nim większego wrażenia.To samo tyczy się wymienionych maszyn
-
Przecież po rozpakowaniu sfs-ów wyszło na jaw że w grze są 3 różne modele lotu: dla gracza ,dla AI, i ten trzeci niby wspólny dla wszystkich maszyn, ale coś mi sie widzi że to kolejna fantazja Ola,wystarczy wziąść w Quick mission Hawka dla siebie i dla AI, od razu widać różnice :D .
-
Przecież po rozpakowaniu sfs-ów wyszło na jaw że w grze są 3 różne modele lotu: dla gracza ,dla AI, i ten trzeci niby wspólny dla wszystkich maszyn, ale coś mi sie widzi że to kolejna fantazja Ola,wystarczy wziąść w Quick mission Hawka dla siebie i dla AI, od razu widać różnice :D .
A da się to jakoś poprawić ? Tzn. jeden model dala gracza i Ai.
-odporność na ostrzał z broni pokładowej-tu ewentualne trafienie w skrzydło,kadłub,powierzchnie sterowe zasadniczo nie robi na AI większego wrażenia
Bumbowiec z uszkodzonymi silniczkami potrafi być szybszy od naszego myśliwca . Ale za to nasi skrzydłowi lecący na tych samych maszynkach co my nie mają żadnego problemu aby go dogonić :005: