Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
Hangar => MS Flight Simulator X/FSX: SE/Prepar3D/MS FS2020/MS FS2024 => Wątek zaczęty przez: noe w Stycznia 07, 2008, 12:57:23
-
Witajcie.
Mam dość duży problem z FSX który posadzony jest na Vista64!
Problem już wcześniej opisywałem w innych wątkach ale wydaje mi się że jest on tak ciekawy i złożony że warto mu poświęcić oddzielny wątek, drugim powodem jest fakt że może nie doczytały go osoby które znają rozwiązanie.
Może zacznę od konfiguracji komputera:
Płyta gł. ASUS P5E
Procesor: Intel C2D E6750
Karta graficzna: ASUS GF 8800GT 512MB
Pamięć RAM: 2 x 2GB 800Mhz CL4
Dysk: 320GB 16MB
Konfiguracja systemu (podam kolejność instalacji bo jestem świeżo bo instalacji)
Dysk podzielony na 2 partycje C:-windows XP / D:-Vista 64
Kolejność:
-Vista64
-sterowniki płyty głównej
-sterowniki karty graficznej 169.02
-zainstalowane aktualizacje windows 41 szt
-sterowniki TrackIR
-Sterowniki joy Saitek Cyborg Evo Force
-MS FSX
-Active Sky
-AS sp1
-As sp2
-Xgrafics
-XG sp1
-XG sp2
-FSX sp1
-FSX Aceleration
rozdzielczość 1024x768 wszystko na max anizo i antyaliazing włączony
Robiłem drugą instalację Visty dziś w nocy gdyż moje zdenerwowanie brakiem pomysłów na rozwiązanie problemu osiągnęło apogeum! Szukałem rozwiązań wszędzie nawet na stronach anglojęzycznych lecz mój słaby anglik mocno mi utrudniał zrozumienie dlatego dziś piszę ten temat, może znajdzie się życzliwa osoba która mi coś podpowie.
Problem polega na tym że jeśli włączę w FSX DX10 tracę wygładzanie co się objawia postrzępionymi krawędziami samolotu w oknie wyboru samolotu(w locie tego nie widać) a dodatkowo cienie które przesuwają się po kabinie samolotu są mocno postrzępione.Bez Dx 10 jest ok ale nie ma cieni. Popatrzcie na poniższe fotki.
Postrzępienie w oknie wyboru samolotu (nie zważajcie uwagi na to że samolot jest bez tekstury)
(http://images31.fotosik.pl/93/dcf409f9ec6aaa4d.jpg) (http://www.fotosik.pl)
Cienie w kabinie są postrzępione:
(http://images24.fotosik.pl/134/421fc9eb593a72bd.jpg) (http://www.fotosik.pl)
Kombinowałem na różne sposoby:zmiana sterów grafiki na najnowsze, zainstalowany Nhancer, różne kombinacje z ustawieniami grafiki, różne pliki CFG.
Najciekawsze jest to że po pierwszej instalacji na samym początku miałem dobrze aż do momentu kombinowania z ustawieniem grafiki i podmiankami CFG, a teraz nawet format nie pomógł. Podejrzewam że dzieje się coś z kartą (może trzeba dograć nowy bios), albo źle ustawiam grafikę i któraś funkcja powoduje taki konflikt.A może ktoś miał podobny problem ale w innej grze?
APEL
Moja wiedza nie pozwala już na wymyślenie niczego sensownego dlatego proszę szanownych kolegów o zainteresowanie się problemem i pomoc przy rozwiązaniu problemu, inaczej może się to odbić na moim zdrowiu psychicznym :004: Może ktoś z Was wyczyta na innych forach anglojęzycznych rozwiązanie, nie wierze ze jestem jedyny na całym świecie z takim problemem. Z góry dziękuję tym którzy poświęcą czas i postaram się odwdzięczyć w przyszłości.
-
Wywalić Vistule zwłaszcza 64-bit bo to OS dla (bez urazy) desperatów. A krawędzie cieni to nie wiem czy da się wogóle wygładzic. U mnie w LO też sa postrzepione pomimo że reszta gładziutka.
-
Wywalić Vistule zwłaszcza 64-bit bo to OS dla (bez urazy) desperatów. A krawędzie cieni to nie wiem czy da się wogóle wygładzic. U mnie w LO też sa postrzepione pomimo że reszta gładziutka.
Pozwolę sobie nie zgodzić się z Mazakiem. U mnie Vista x64 śmiga aż miło i XP trzymam w tej chwili tylko przez wzgląd, na kilka rzeczy (jak Lock On z całą armią modów) których nie chce mi się instalować na nowo bo wymaga to zbyt wiele zachodu. W FSX pod Vistą po włączeniu opcji "dx10 preview" znika mi wygładzanie krawędzi, ale tylko w okienku wyboru samolotu, po wejściu do gry antyaliasing normalnie działa. jedyną rzeczą, która wygładzana nie jest, są dynamiczne cienie w kokpicie, ale ich bez Visty i dx10 i tak nie uświadczysz, więc na pozbyciu się Visty nie zyskasz (a stracisz np wodę, której jakości pod dx10 nijak nie można porównać do tej zwykłej spod Xp i dx9). Vista x64 to pierwszy system Microsoftu w historii mojego obcowania z PC (początki Dosowe i Win 3.11), który przypadł mi do gustu od razu, bez specjalnego wybrzydzania i potrzeby "przywyknięcia".
-
Zgadzam się z Vowthyn!!
Vista mi śmiga aż miło żeby xp mi tak zapieprzał jak vista to byłoby miodnie. Do tego mam wrażenie że vistę ciężko zwalić, moje kombinacje pokazały że vista mimo wywalania bibliotek itd różnych plików, system nadal był stabilny, ale może się mylę.
Co do wygładzania masz tak samo jak ja Vowthyn!! jest nas już 2 huraaa!!! :003:
Na forum aztecka padło jedno podejrzenie które uważam za wielce możliwe a zaryzykowałbym stwierdzenie że to jest właśnie rozwiązanie. Chodzi o Aceleration.
Miałem wcześniej fsx sp1 potem czekałem na sp2 które wkońcu zainstalowałem i było chyba git.Potem jeden z kolegów mnie namówił na ACC no i mam com chciał.
Może ktoś kto ma fsx sp1 lub sp2 zainstalowany potwierdzić tą teorię??
Ja mam ACC a tego się nie da odinstalować jak sp trzeba chyba całego fsx odinstalować
-
Oczywiście, że powodem jest Acc, bo wcześniej przecież ani w gołym FSX, ani w FSX + SP1 nie było czegoś takiego, jak dynamiczne cienie kokpitu, pojawiły się dopiero wraz z Acc i to tylko w wybranych samolotach. Zatem Acc niczego nie zepsuł (no, poza tym brakiem AA w okienku podglądu), tylko dodał niewygładzone, dynamiczne cienie kokpitu, a oprócz tego lepszą wodę, inny bloom itp. Jak chcesz wrócić do sytuacji sprzed Acc, to zwyczajnie przestań używać opcji "directX 10 preview". Będziesz miał normalny AA, brak dynamicznych cieni kokpitu, i wodę dx9, czyli taką jak w FSX + SP1. Nie widzę potrzeby wyrzucania Acc.
-
Źle mnie zrozumiałeś. Napisałem o zmianie z ACC na SP2 co generalnie nie różni się niczym poza kilkoma statkami powietrznymi. Jestem ciekaw czy na SP2 i DX10 też są skopane cienie??
-
Te cienie tak wyglądają. Są kanciaste i z tym nic się nie da zrobić.
-
Panowie, Wasza sprawa, Viste 64 traktuje jak WinXP 64 czyli jako eksperyment-ciekawostkę. Viśtula 32-bitowa ma problemy z działaniem, marne zaplecze software'u i supportu, a co dopiero tamto. Poza tym to Wy musicie walczyć z tym, skoro to Wam pasuje to nic mi do tego. Mogę jedynie życzyć powodzenia i oby ten ułamek wydajności więcej i ta woda była tego warta.
-
Zainstaluj nHancer (i tam poustawiaj ustawienia dot. karty) też mam Vista64bity
-
A jak się ma sprawa na Viscie 32 i DX10? Też są takie cienie? Ja mam Viste 64 Ultime i jestem niej bardzo zadowolony. Pełne wsparcie dla sterowników urządzeń peryferyjnych. Wszystko śmiga cacy, a FSX może sobie w pełni korzystać z 4 GB RAM co w znacznym stopniu wpływa na jego wygląd. Co prawda nie mam kart pod DX10, ale w DX9 nie zauważyłem żadnych anomalii.
-
Pod Dx10 na Viście 32bit cienie też są schodkowe. Są schodkowe, ponieważ to jest shadowmapa, czyli zwykła textura, która nie jest filtrowana. Innym sposobem na cienie jest Volume shadow (taki jak jest używany przy wyświetlaniu cienia samolotu na ziemi/lotnisku/itd). Volume shadow nie ma schodków, ponieważ jest to geometria rzutowana na powierzchnię (dlatego cienie na ziemi czasem w nią wchodzą). AFAIK volume shadow jest używany w selfshadowingu w LockOn
Jednym ze sposobów na pozbycie się tych schodków byłoby zwiększenie rozdzielczości shadowmapy, ale w nieskończoność tego robić się nie da.
(http://img174.imageshack.us/img174/1905/cieniepe4.jpg) (http://imageshack.us)
Co do AA i Anizo. Też miałem z tym problemy. Mam wrażenie, jakby przełączenie na Dx10 zmieniało ustawienia AA i Anizo, ale nie zmieniało tego w menu. Nie jestem na sto % pewien, ale chyba pomogło zmienianie opcji grafiki w czasie lotu z górnego menu. Było to dość przypadkowe jednak.
-
Zainstaluj nHancer (i tam poustawiaj ustawienia dot. karty) też mam Vista64bity
Robiłem to - jest napisane w moim pierwszym poście.
Skoro masz viste 64 i fsx czy u Ciebie mam rozumieć ząbkowanych cieni nie ma....? jesli tak to pochwal się jak do tego doszedłeś.
Empeck wiem że masz większą wiedze ode mnie ale tak jak napisałem wydaje mi się że wcześniej nie miałem takich schodów (mam na myśli sytuację kiedy miałem zainstalowanego sp2) Chcę to tylko raz a konkretnie wyjaśnić.
Kosi vista nie jest taka zła nie można jej porównywać do xp64 który de facto był eksperymentem aby zrobić coś lepszego co zaowocowało vistą64 -tak myślę. ale wróćmy do wątku głównego......
-
Ja mam FSX+SP2 bez Acc. Schodki w VC zawsze były, już na pierwszych screenach którymi Aces się 'chwalili' ;)
-
A czy to aby nie jest problem sterowników i problemów z obsługą wygładzania? 8800GT to dość nowa karta. Sam mam nowe 8800GTS i np. w Need for Speed: Pro Street też jest z tym niekiedy problem. Z tego, co się zorientowałem, to rzecz jest powszechna w wielu grach również na najnowszych 169.25. Obawiam się, że problem rozwiąże się zatem z czasem... lub wcale :(
Pozdrawiam
-
Panowie, Wasza sprawa, Viste 64 traktuje jak WinXP 64 czyli jako eksperyment-ciekawostkę. Viśtula 32-bitowa ma problemy z działaniem, marne zaplecze software'u i supportu, a co dopiero tamto. Poza tym to Wy musicie walczyć z tym, skoro to Wam pasuje to nic mi do tego. Mogę jedynie życzyć powodzenia i oby ten ułamek wydajności więcej i ta woda była tego warta.
Widzisz, myślę że to kwestia potrzeb. Do tej pory jedyną rzeczą, z którą miałem problem w Viście był brak obsługi gameportu, strasznie się o to wściekałem, ale na szczęście pojawił się FreeTrack 2.1 i mogłem pozbyć się ostatniego urządzenia na gameport, czyli UR Geara. Od tamtej pory nie mam najmniejszych problemów z tym systemem. Chodzi wyraźnie szybciej od XP (choć ten już trochę zaśmiecony zapewne, bo dłużej na dysku), jest bardzo stabilny, nie wiem co rozumiesz przez słabe zaplecze i support, pewnie napotkałeś na jakieś problemy z nieobsługiwanym sprzętem, ja miałem szczęście i wszystkie potrzebne do mojej konfiguracji sterowniki są pod x64 dostępne. Co do softu, to pomimo, że nie ma go wiele nie ma to specjalnego znaczenia, bo emulator x32 działa świetnie, i wszystko co mi do tej pory było potrzebne odpalił. Natomiast ten, który jest, jest szybszy (przetestowałem 3dMax 9 w wersjach x32 i x64, ten drugi renderuje sceny naprawdę dużo szybciej, jest to szczególnie odczuwalne przy większej ilości obiektów. Do tego dochodzi obsługa DX10 (mam 8800GTS który na razie na szczęście radzi sobie nieźle). Ergo - na moje potrzeby zwykłego usera, który dużo gra, korzysta z neta i czasem pobawi się jakimś bardziej zaawansowanym softem jest to bardzo dobry system i jestem z niego zadowolony, natomiast zdaję sobie sprawę, że znajdą się osoby, wykorzystujące kompa do specyficznych zastosowań, którym czegoś może w Viście brakować (np. muzycy musieli być zachwyceni jak się dowiedzieli, że sobie instrumentów midi przez gameport nie podłączą) i tacy będą mieć powody do narzekania. A oprócz tych dwóch grup jak zwykle będzie również trzecia, tych, którzy na nowy system "Microszita" będą narzekać programowo, bo taki jest zwyczaj, że na nowe produkty tej firmy sie narzeka, bo Linux (o którym wiedzę czerpią zapewne z obiegowych opinii "specjalistów") lepszy. ;-)
-
Znalazłem kilka odpowiedzi na pewnym forum (niestety anglik) i chyba z tego co kumam to jest właśnie mowa o podobnym problemie jak nasz.
Może ktoś anglojęzyczny poczytać ten temat i coś mi tu łopatologicznie wytłumaczyć o czym oni tam rozmawiają?
http://forums.nvidia.com/lofiversion/index.php?t52377.html
dzięki
-
Mniej więcej chodzi o to, że sterowniki sprawiają problemy i.... FSX na DX10 ma na stałe zablokowany AAx2 i nie da się tego zmienić, ponieważ trzeba by dokonac modyfikacji kodu gry. W baaardzo dużym skrócie, ale mniej więcej to jest esencja tego tematu.
-
Może komuś się przyda link do tej dyskusji i przetestuje porady i coś nam wytłumaczy co i jak.
http://www.simforums.com/forums/forum_posts.asp?TID=25186&PN=1
-
Podpinam pod temat, bo nie ma sensu zakładać nowego. Otóż po wyłączeniu "DX10 preview" w FSX + ACC na Viście x64 z niewiadomych przyczyn odświeżanie monitora spada mi do około 60Hz (piszę około, bo oceniam na oko, widzę migotanie i ramka obrazu się zwęża, ponieważ monitor nie jest dobrze skalibrowany pod tę częstotliwość). W DX10 nie ma problemu z odświeżaniem 85Hz. Czy ktoś spotkał się z podobną sytuacją?
-
Przyszła na mnie kolej :005:. Czy ma/miał ktoś z Was podobny problem do mojego? Chodzi o to, że po pierwsze primo pojawiają się u mnie i znikają pasy na drogach kołowania, nie wyświetla się w ogóle "progressive taxi", co to ją można włączyć przez okno atc (tak wiem, wstyd z tego korzystać, ale na większych lotniskach jeszcze się gubię :002:, na wszystko przyjdzie pora). Po drugie primo jak włączę światła to raz je widać raz nie i nie mam tu na myśli stroboskopów, tylko pozycyjne, taxi, landing. Niby pierdoła, ale jak się ogląda samolot z zewnątrz to przeszkadza. Dzieje się to tylko w dx10, w dx9 wszystko jest si.
Konfiguracja: Vista Ultimate 64bit, C2D E8200, 4GB RAM, Zotac 8800GT, do wszystkiego najnowsze stery zainstalowane.
1.(http://img517.imageshack.us/img517/950/pasyoz8.th.jpg) (http://img517.imageshack.us/my.php?image=pasyoz8.jpg)
Tu widać urwane pasy.
2.(http://img517.imageshack.us/img517/3562/light1np1.th.jpg) (http://img517.imageshack.us/my.php?image=light1np1.jpg)
Tutaj światła pozycyjne widać.
3. (http://img517.imageshack.us/img517/4489/light2gf6.th.jpg) (http://img517.imageshack.us/my.php?image=light2gf6.jpg)
A tutaj już nie. Poza tym coś mały promień skrętu ma ten lotniskowiec :002:
-
Dzieje się to tylko w dx10, w dx9 wszystko jest si.
No właśnie i tu leży przyczyna, w DX10. Podobnie jak u Ciebie miałem tyle różnych bugów na lotniskach (znikające pasy, przenikające się płaszczyzny itd.), że zrezygnowałem z DX10 i wróciłem do DX9. Z tego co sie orientuję takie bugi występują u wielu osób, to zapewne jakieś niedopracowanie współpracy FSX z tym całym DX10. Może będzie SP3 :020:
Konfiguracja nieco gorsza, choć w sumie podobna do Twojej: C2D E6850, 6 GB RAM, GF8800GTS512MB i Vista 64
PS.
A tutaj już nie. Poza tym coś mały promień skrętu ma ten lotniskowiec :002:
Czepiasz się. Po prostu nie ma wizualizacji samolotów. Kiedyś czytałem, że w jakimś porcie trzeba było obrócić USS Midway (chyba chodziło akurat o ten okręt, ale pamięć jest zawodna i mogę się mylić) to użyto samolotów ustawionych i zablokowanych na pokładzie po przeciwnych stronach okrętu na dziobie i rufie. Efekt był taki, że okręt zawrócił w miejscu - fakt, że wtedy samoloty były jeszcze porządne i miały śmigła (Skyraidery).
-
Dokładnie. DX10 jest trybem bardzo niedopracowanym w FSX. U mnie szczególnie uciążliwe jest migotanie tekstur pasa startowego, że o paskudnych ząbkowanych cieniach w kokpicie nie wspomnę.. Ale tak, czy siak jeśli już latam w FSX to raczej w DX 10 bo mimo wszystko zyski przeważają IMHO szalę bugów. Do DX9 wracam tylko i wyłącznie wtedy, gdy mam ochotę polatać maszyną, która w DX 10 nie wyświetla poprawnie tekstur.
-
Ja uważam, że DX10 nie jest wcale taki zły. Mimo czasem migotających tekstur na lotniskach i braku wygładzania krawędzi więcej niż x2 zysków jest więcej niż strat. Ogólnie gra wygląda inaczej. Woda, chmury i widoki (powietrze jest dużo bardziej przejrzyste ) są ładniejsze niż w DX9. Wystarczy wyłączyć dynamiczne cienie w kokpicie (bo one najbardziej przeszkadzają). Też byłem sceptyczny do tego trybu, ale po kilku lotach i niezważaniu na małe bugi, efekt jest wart swej seny. Dawałem w odpowiednim topiku screeny z DX10 i takiego efektu realności niestety w DX9 brak.
Dopisane: Choć zapewne dopiero z nadejściem SP3 tryb ten będzie w pełni poprawny (miejmy nadzieję) :001:
-
Nie zdążyłem już zmodyfikować.
Te screeny (oprócz opisanych z DX9) i te z Rocky Montains są w DX10
http://www.il2forum.pl/index.php?topic=9193.135 (http://www.il2forum.pl/index.php?topic=9193.135),
jak również Lublin nad Puerto Rico czy Australia.
-
Witam wszystkich mam malutki problem z F14A od Irisa. Mianowicie: Po zainstalowaniu FSX+SP1+Accelerate pod Wiśtą x64 Przy starcie gry na ułamek sekundy szyby w kokpicie są przejrzyste a za moment robią się czarne. Wiem od Kapuleta że on też tak ma i Vowthyn również. Czy ktoś spotkał się kiedyś już z tym bugiem i czy zna panaceum na tą bolączkę :011: Pod XP ten bug nie występuje :005:
-
A ten F-14 to nie port-over z FS9 ? Taki samolot zrobiony narzędziami FS2004 będzie się zachowywał poprawnie w trybie DX9 (dodajcie do tego obniżoną wydajność) a w trybie DX10 będzie porażka, znaczy nie wyświetlą się poprawnie tekstury.
Pany, nie brać w ciemno maszyn. Szkoda kasy.
-
Jestem swierzak(swiezak) w FSX wiec trudno mi powiedziec. Widzialem kilka Tomcatow do FSX i kazdy byl przerobka ze starszych wydan tego sima. Widac to bylo po teksturach. Tomcat od Irisa ma VC 3D, piekne tekstury, wiec powinien byc robiony od podstaw do FSX. Tak przypuszczam. Przepraszam ze w poscie brak polskich znakow ale pisze wlasnie z pod(spod) Visty i nie jestem w stanie jej zpolszczyc(spolszczyc) :005:
Bez "polskich znaków" też można pisać poprawnie. Proszę o tym pamiętać w przyszłości. Dziadek Kos
-
Z tego co wiem, nie ma natywnego F-14 pod FSX. MilViz nad jednym dopiero pracuje.
-
Kurcze ale czerwono ! Jak na dyktandzie w podstawowce ! Obiecuje poprawe.
Natywny czyli utworzony dla srodowiska FSX - Tak mam to rozumiec :011: Czyli jednak Tomcat Irisa to model przeniesiony z FS2004 :015: :011: Nie da sie tego buga wyeliminowac :011:
-
Kurcze ale czerwono ! Jak na dyktandzie w podstawowce ! Obiecuje poprawe.
Natywny czyli utworzony dla srodowiska FSX - Tak mam to rozumiec :011:
Tak
Czyli jednak Tomcat Irisa to model przeniesiony z FS2004 :015: :011:
Na to wygląda.
Nie da sie tego buga wyeliminowac :011:
To nie jest bug, tylko marketing. Nie da się tego wyeliminować, developer musiałby wypuścić wersję stworzoną narzędziami z FSX.
-
Nie zrezygnuje z Tomcata dla Visty x64. Ide sie przeinstalowac. Dziekuje Empeck za szybka i wyczerpujaca informacje.
-
A nie prościej wyłączyć DX10 preview zamiast reinstalować system? :karpik
-
Jestem słaby w te klocki, jak byś mógł some1 sprecyzować co i gdzie powyłączać byłbym wdzięczny :001:
-
Oj Szelma... :)
Masz to w Ustawieniach (settings) w dziale grafika. Powinno tam być coś takiego jak "Dx10 preview". Trzeba to wyłączyć i tyle. Wtedy gra będzie zasuwała w trybie Direct X 9.
-
Oj Szelma... :)
Masz to w Ustawieniach (settings) w dziale grafika. Powinno tam być coś takiego jak "Dx10 preview". Trzeba to wyłączyć i tyle. Wtedy gra będzie zasuwała w trybie Direct X 9.
A nie DX10?
-
No właśnie w tym rzecz że przeszukałem cały panel i zakładki gry i nie znalazłem tego ani w "settings" ani nigdzie indziej. Może mi się nie zainstalowało :002:
-
Tutaj:
(http://www.justflight.com/images/dx10_000.jpg)
Jeśli tego nie masz włączonego i nadal są problemy, to znaczy że model niestety nie działa poprawnie z FSX SP2 / Acceleration i jedyne wyjście to nie odinstalowanie Visty, tylko odinstalowanie ostatnich patchy i pomykanie na FSX SP1.
-
No właśnie w tym rzecz że przeszukałem cały panel i zakładki gry i nie znalazłem tego ani w "settings" ani nigdzie indziej.
Nie znajdziesz tego, bo nie masz karty z DX10, a w takim przypadku ta zakładka się nie wyświetla.
-
Some1 dobrze gada, u mnie czarna nieprzezroczysta owiewka jest zarówno w dx9 jak i dx10, mam SP2.
Tomcat od Irisa ma VC 3D, piekne tekstury, wiec powinien byc robiony od podstaw do FSX. :
Szelma jeszcze nie widziałeś pięknych tekstur w FSX. Po tym Kotku widać na dzień dobry że jest z FS9. Jak zobaczysz Spitfire, SF-260 albo H1 to porównasz. Niestety nic lepszego w temacie F-14 póki co nie ma. (aż dziwne biorąc pod uwagę popularność tej maszyny, no ale zrobienie takiego samolowu to wyższa szkoła jazdy).
-
U mnie pod dx9 i Accelerations F14 od Irisa działa bez problemów.
-
Spec u mnie pod XP też działa rewelacyjnie, chciałem wykorzystać "potencjał" Visty 64bit. Szkoda bo jak zobaczyłem uber wodę w DX10 u pewnego Jegomościa to aż zawyłem z zachwytu :karpik
Wracając do Tomcata o którym wspomniał Empeck, to wygląda na ukończony
(http://img161.imageshack.us/img161/3249/main1bi7.th.jpg) (http://img161.imageshack.us/my.php?image=main1bi7.jpg)
Reszta do wglądu tutaj
http://www.milviz.com/modeldetail.php?type=1&id=F-14D#
-
Szelma - to raczej nie jest ten Tomcat, to jest prawdopodobnie model pod rendering, do jakichś animacji, MilViz dopiero wchodzi we własne addony dla FSX, wcześniej robili coś chyba dla Alphasim i Iris, oraz wysokiej jakości modele pod rendering (nie do gier) - to pewnie ten Tomcat właśnie.
Na Sim-Outhouse jest screenshot kabiny:
http://www.sim-outhouse.com/sohforums/showthread.php?t=70757
-
Oby tylko znaleźli dobrych programistów do awioniki i FM'u. Bo jak mają to robić na poziomie firm wymienionych przez Empecka to ja dziękuję...
-
Zgłoś się, przecież szukają programistów :D
-
Się nie rozdwoję... TS-11 ma priorytet. ;)
-
Się nie rozdwoję... TS-11 ma priorytet. ;)
Mniej więcej na kiedy premiera :011:
-
Mniej więcej na kiedy premiera :011:
"When it's done.™" :021:
-
Ostatnio, chyba z powodu zbyt długich przerwa w lataniu coś mi sie popsuło. Czy ktoś ma pomysł co może powodować takie buraki w wyświetlaniu chmur? Bardzo to irytujące.
(http://images31.fotosik.pl/341/95c463d29afdd98cm.jpg) (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/95c463d29afdd98c.html) (http://images34.fotosik.pl/335/d9b01721d20fb721m.jpg) (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d9b01721d20fb721.html)
-
Nie masz może doinstalowanych chmur z tego dodatku który wstawia termiki? On ma tam jakąś chmurę która wskazuje gdzie jest noszenie. To jest jedyne co mi przychodzi do głowy...
-
Faktycznie próbowałem instalować ten dodatek, ale nie zaobserwowałem jego efektów (znaczy termiki nie znalazłem) i dałem sobie spokój, najwyraźniej zostały po tym śmieci. Wielkie dzięki za podpowiedź, spróbuję się tego pozbyć, jak tylko się do niego dokopię :-)