Hmm... Jakoś nie wydaje mi się. Sprawdziłem Panowie, lampka która mówi o "stabilizacji pionowej" - ustawieniu trymerów stateczników poziomych jest dwa rzędy niżej, w tej samej kolumnie, za to sądząc, że lampka mówi o stabilizacji a nie o ustawieniu trymerów (choć dziwne trochę jak dla mnie rozwiązanie) sprawdziłem w Loczku to i nie udało mi się zaświecić lampki wtedy gdy:
1.Załączyłem autolotnika w tą popularną funkcje stabilizacji pionowej (A+1) w różnych sytuacjach, wtedy gdy samolot leciał stabilnie ze stałą prędkością pionową i trymerach wyzerowanych oraz w sytuacji gdy wariometr pokazywał 0 m/s. Załączenie AP kończyło się tylko zgaśnięciem lampek od trymerów niewychylonych, co jest normalne przy załączaniu jakiejkolwiek funkcji AP.
2.Załączyłem AP w funkcje zwykłą, przekazałem całe sterowanie AP i to samo co w 1. (A lub A+6)
3.Załączyłem w AP funkcje stabilizacje wysokości, pierwszym razem wg RW, potem odłączyłem i załączyłem stab. według ciśnienia, nasza lampka jednak i wtedy nie zaświeciła się. (H);(A+5)
4.Na podejściu wg. ILS załączenie autopilota również nie oświeciło mnie zielonym błyskiem naszej lampki. (A)
5.Nawet spróbowałem panicznej (tak opisanej w instrukcji angielskiej do LO) funkcji AP która stabilizuje samolot pionowo na poziomie (cokolwiek to oznacza

) (A+3), lipa.
Zrobiłem screeny ale chyba lepiej jak każdy sam spróbuje na potwierdzenie. Próbowałem zarówno w Mig-29A jak i S.