Autor Wątek: Zarządzanie silnikiem i niuanse z tym związane.  (Przeczytany 20368 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Zarządzanie silnikiem i niuanse z tym związane.
« Odpowiedź #45 dnia: Kwietnia 19, 2011, 11:04:12 »
To taka dzika satysfakcja, kopanie leżącego CoDa ;)
Rozumiem ze z produktami a2a nie ma to za wiele wspólnego,
Niemniej dziękuje za wyczerpującą odpowiedź hehe

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Zarządzanie silnikiem i niuanse z tym związane.
« Odpowiedź #46 dnia: Kwietnia 19, 2011, 12:09:18 »
No niestety, filmik pokazuje jak to powinno działać, z CoDem pokrywa się to tylko częściowo, a co patch jest tylko gorzej.

Odp: Zarządzanie silnikiem i niuanse z tym związane.
« Odpowiedź #47 dnia: Kwietnia 19, 2011, 12:35:08 »
Czy też tak macie że pomimo wyłączonej kompleksowej obsługi, silnik w Spicie po chwili lotu traci obroty? Co powinienem "przestawić" żeby tak się nie działo?

Offline Misiek

  • JG300
  • *
Odp: Zarządzanie silnikiem i niuanse z tym związane.
« Odpowiedź #48 dnia: Kwietnia 19, 2011, 15:46:19 »
Tyczy to sie jedynie Spita Ia lecz zadna z madrych glow mi rowniez nie odpowiedziala na to pytanie. Jest tak tez z wylaczona kompleksowa obsluga silnika.

Odp: Zarządzanie silnikiem i niuanse z tym związane.
« Odpowiedź #49 dnia: Kwietnia 19, 2011, 15:53:08 »
Dzięki furzyk. Myślałem że coś robię nie tak. Zacząłem kampanię brytyjska i chyba muszę pominąć te misje to silnik zdycha chwilę po starcie.

Offline Misiek

  • JG300
  • *
Odp: Zarządzanie silnikiem i niuanse z tym związane.
« Odpowiedź #50 dnia: Kwietnia 23, 2011, 19:14:13 »
Schoodzi na nizsze obroty ale nie do konca zdycha. W locie poziomym ma podobna predkosc jak prawdziwe - wiec moze tak faktycznie bylo.