Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Strona główna
Pomoc
Szukaj
Kalendarz
Zaloguj się
Rejestracja
Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
»
Hangar
»
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover/Desert Wings – Tobruk/Blitz Edition
»
Wątek:
Zarządzanie silnikiem i niuanse z tym związane.
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony:
1
2
3
[
4
]
Do dołu
Autor
Wątek: Zarządzanie silnikiem i niuanse z tym związane. (Przeczytany 20368 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
fresh
Odp: Zarządzanie silnikiem i niuanse z tym związane.
«
Odpowiedź #45 dnia:
Kwietnia 19, 2011, 11:04:12 »
Cytat: Sundowner w Kwietnia 19, 2011, 07:10:44
To taka dzika satysfakcja, kopanie leżącego CoDa
Rozumiem ze z produktami a2a nie ma to za wiele wspólnego,
Niemniej dziękuje za wyczerpującą odpowiedź hehe
Zapisane
Sundowner
Chasing the sunset
Odp: Zarządzanie silnikiem i niuanse z tym związane.
«
Odpowiedź #46 dnia:
Kwietnia 19, 2011, 12:09:18 »
No niestety, filmik pokazuje jak to powinno działać, z CoDem pokrywa się to tylko częściowo, a co patch jest tylko gorzej.
Zapisane
N3bogipf3l
Odp: Zarządzanie silnikiem i niuanse z tym związane.
«
Odpowiedź #47 dnia:
Kwietnia 19, 2011, 12:35:08 »
Czy też tak macie że pomimo wyłączonej kompleksowej obsługi, silnik w Spicie po chwili lotu traci obroty? Co powinienem "przestawić" żeby tak się nie działo?
Zapisane
Misiek
JG300
Odp: Zarządzanie silnikiem i niuanse z tym związane.
«
Odpowiedź #48 dnia:
Kwietnia 19, 2011, 15:46:19 »
Tyczy to sie jedynie Spita Ia lecz zadna z madrych glow mi rowniez nie odpowiedziala na to pytanie. Jest tak tez z wylaczona kompleksowa obsluga silnika.
Zapisane
N3bogipf3l
Odp: Zarządzanie silnikiem i niuanse z tym związane.
«
Odpowiedź #49 dnia:
Kwietnia 19, 2011, 15:53:08 »
Dzięki furzyk. Myślałem że coś robię nie tak. Zacząłem kampanię brytyjska i chyba muszę pominąć te misje to silnik zdycha chwilę po starcie.
Zapisane
Misiek
JG300
Odp: Zarządzanie silnikiem i niuanse z tym związane.
«
Odpowiedź #50 dnia:
Kwietnia 23, 2011, 19:14:13 »
Schoodzi na nizsze obroty ale nie do konca zdycha. W locie poziomym ma podobna predkosc jak prawdziwe - wiec moze tak faktycznie bylo.
Zapisane
Drukuj
Strony:
1
2
3
[
4
]
Do góry
« poprzedni
następny »
Forum Miłośników Symulatorów Lotniczych
»
Hangar
»
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover/Desert Wings – Tobruk/Blitz Edition
»
Wątek:
Zarządzanie silnikiem i niuanse z tym związane.