Autor Wątek: Mod 32bit -> 64bit  (Przeczytany 2272 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Mod 32bit -> 64bit
« dnia: Lipca 15, 2011, 20:58:35 »
Nie wiem czy juz bylo...

Na forum SAS znalazlem ciekawy mod / aplikacyjke.
Plik przerabia il2fb.exe i pozwala mu pracowac jak normalnej aplikacji Win 64 (a nie 32 bit).
Ponoc poprawia wydajnosc na systemach Win 7.

Przed uzyciem zalecany jest backup oryginalnego pliku .exe.
Uzywac na wlasne ryzyko :)

Link do forum SAS: http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,2476.0.html

Odp: Mod 32bit -> 64bit
« Odpowiedź #1 dnia: Lipca 16, 2011, 10:27:40 »
Na tamtym forum piszą jedynie o wersjach UP 1.8 i 2.0. Ktoś już sprawdził jak to działa na UP 3.0 RC3?
Pozdrawiam.
 

Odp: Mod 32bit -> 64bit
« Odpowiedź #2 dnia: Lipca 18, 2011, 09:19:13 »
Hmm, w sumie to nowsze wersje / pakiety modow - DBW na pewno, a co do UP3.0 nie jestem pewien, uzywaja "SAS selectora",
ktory wydaje sie ze ma podobna funkcje, tj. pozawala m.in na adresowanie 4GB RAM w Win 7 64bit.

Z tym ze gdzies tam wyczytalem, iz pomimo iz Ilek moze teoretycznie adresowac 4GB, w praktyce i tak tego nie zrobi ze wzgledu
na ograniczenia engine'u (moze co najwyzej 2GB).

Tak czy inaczej - odnosze wrazenie, iz ten plik to tak naprawde moze byc przydatny dla ludzi, ktorzy graja w niezmodowana wersje
(tj. nie maja UP, DBW) lub maja starsze mody powgrywane recznie do katalogow, lub graja w "golego" ilka (co najwyzej spatchowanego do 4.09m.4.10.

Odp: Mod 32bit -> 64bit
« Odpowiedź #3 dnia: Lipca 18, 2011, 12:18:55 »
Zaryzykowałem i zastosowałem ten wynalazek z UP3.0 RC3 i prawdę mówiąc żadnych zmian nie zauważyłem. Możliwe, że zobaczyłbym jakąś różnicę na jakimś słabszym sprzęcie gdzie faktycznie coś by to dało. Tak czy inaczej gra odpala się normalnie.
Pozdrawiam.
 

Odp: Mod 32bit -> 64bit
« Odpowiedź #4 dnia: Lipca 18, 2011, 13:48:15 »
O ile wiem RC3 uzywa modow/ plikow skonwertowanych do formatu SFS (natywnego dla gry).
Wiec z definicji ma on dzialac szybciej (a przynajmniej gra ma wczytywac sie sybciej) w porownaniu do instancji modowanych klasycznie (tj. przez jsgme, czy katalog MODS).

Wiec na UP RC 3.0 mozesz w sumie nie zauwazyc roznicy...