Autor Wątek: Strojenie osi w DCS (łopatki Thrustmaster TWCS)  (Przeczytany 1505 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Strojenie osi w DCS (łopatki Thrustmaster TWCS)
« dnia: Grudnia 03, 2020, 19:37:04 »
Cześć,
takie pytanie: Czy jest możliwe ustawić oś łopatek (tych na przodzie) przepustnicy Thrustmaster TWCS tak, żeby prawą przybliżać, a lewa nic nie zmieniała?
Ustawiłem je jako "Slider" w ten sposób, że lewa przybliża, a prawa nic nie zmienia, ale chcę odwrotnie. :)
Okienko strojenia osi wygląda tak:

Po lewej ustawione jak opisałem powyżej, po prawej z opcją "Invert" która zmienia tylko to, że lewa łopatka zamiast przybliżać to oddala, więc dalej nie to o co mi chodzi... Przydało by się "odbić" oś w poziomie a nie pionie.
Jest na to jakiś sposób?
« Ostatnia zmiana: Grudnia 03, 2020, 21:25:51 wysłana przez KosiMazaki »
Born to fly. Forced to work.

Odp: Strojenie osi w DCS (łopatki Thrustmaster TWCS)
« Odpowiedź #1 dnia: Grudnia 09, 2020, 11:41:07 »
Może spróbuj przy użyciu Target:

https://www.thrustmaster.com/pl_PL/products/target

Odp: Strojenie osi w DCS (łopatki Thrustmaster TWCS)
« Odpowiedź #2 dnia: Grudnia 09, 2020, 11:55:27 »
Ja używałem prawej łopatki w TWCS jako oś hamulców - wybierałem opcję slider i ustawiałem deadzone na 50%. Wtedy lewa łopatka nic nie robiła, a prawa poruszała osią od 0 do 100% (albo odwrotnie, w zależności od opcji invert). Różnica jest taka, że o ile u Ciebie w pozycji neutralnej masz oś na 50%, u mnie było to albo 0 albo 100% - ale może w połączeniu z Saturation Y na 50 udałoby się uzyskać to co chcesz?

Ewentualnie pobaw się user curve?