Autor Wątek: Edytor misji - w pełni nie działa atakowanie grupy pojazdów przez śmigłowce.  (Przeczytany 1085 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Witajcie. Mocno bawię się w edytorze misji. Robię różne ale niestety czasami na czymś się blokuję i nie mogę ruszyć dalej. Nie wiem dlaczego tak jest i proszę o pomoc.
Misja: http://rash.home.pl/Entrenched_Combat_Rash.miz
Wszystko działa prawie tak jak chciałem problem mam tylko z AH-64.
Z lotniska startują uzbrojone 4 AH-64 i mają zniszczyć 3 grupy pojazdów.
Pierwszą atakują z powodzeniem ale nad drugą i trzecią przelatują sobie jakby miały rozkazy gdzieś.
Próbowałem różnych rozwiązań i niestety w każdym przypadku po ataku na grupę pierwszą lecą sobie dalej i nic nie atakują.
Dlaczego tak jest?
Misję którą wrzuciłem już tak edytowałem by im dawać kilka rozkazów ataku, na grupę, na obszar i zauważyłem że teraz czasami atakują drugą grupę a czasami nie. Trzecią zawsze olewają.
Czy ktoś może zerknąć i powiedzieć mi co robię źle?
Próbowałem ustawiać też im oznaczenie CAS wówczas atakują pierwszą i drugą grupę a potem lecą nad lotnisko wroga w ogóle nie wiem dlaczego gdzie giną zestrzelone przez obronę przeciw powietrzną.
Chciałbym aby niszczyły te trzy grupy pojazdów i wracały na lądowisko.

Gram z dwoma kumplami gdzie latamy razem i przechodzimy takie misje... Wielki ubaw mamy tylko ciężko idzie mi robienie czegoś fajnego na trzech graczy.
Generalnie misja polegać ma na:
Czerwoni muszą zniszczyć abramsy aby te nie zniszczyły jadących wyrzutni przeciwlotniczych BUK.
Jednocześnie powstrzymać atak pojazdów na własne lotnisko.
Gdy to się uda BUK niszczy wrogie samoloty (walki powietrzne ciężko nam idą więc wolimy walić do celów naziemnych ;))
Następnie atakujemy obóz piechoty oraz ekipę naprawiającą śmigłowiec w mieście (hehe)
Potem trzeba polecieć na Gudauta zabrać broń przeciw radarową i zniszczyć wrogi system HAWK.
Następnie wtłuc resztę celów naziemnych, głównym jest centrum dowodzenia.
« Ostatnia zmiana: Stycznia 17, 2017, 19:44:15 wysłana przez KosiMazaki »

Odp: Potrzebna pomoc w edytowaniu misji. Potrzebne porady.
« Odpowiedź #1 dnia: Stycznia 17, 2017, 19:25:01 »
Chyba sam znalazłem rozwiązanie a raczej coś co powoduje że AH-64 działają źle.
Chodzi o przewijanie misji. Jak przewijam max 3x wszystko działa dobrze ale jak przewijam z większymi prędkościami np10x albo 20x to kaszani się.
A startuje misję lokalnie i przewijam by sprawdzić czy dobrze działa. Straszne to jest wychodzi na to że nie można przewijać więc sprawdzenie działania długiej misji wymaga ogromnej ilości czasu.
:/

Odp: Potrzebna pomoc w edytowaniu misji. Potrzebne porady.
« Odpowiedź #2 dnia: Stycznia 17, 2017, 19:28:17 »
Podobnie miałem  z konwojem jadącym z miejsca A do B a potem ostrzeliwującym lotnisko.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Zabawa z czasem jest problematyczna w DCS. To bardzo stary problem a jego początki sięgają czasów Lock On'a. Jak widać postępów w tej kwestii brak.

Nie mogę tego rozgryźć. Problemem jest zbyt duża ilość czasu potrzebna na obejrzenie działania śmigłowców.
Wczoraj grałem z kolegą tą misje multi więc wiadomo kompresji czasu nie było. Śmigłowce znowu olały grupę drugą i trzecią.
Zatem to nie kompresja jest winna tylko działa jakiś inny czynnik...

Edytor misji - w pełni nie działa atakowanie grupy pojazdów przez śmigłowce.
« Odpowiedź #5 dnia: Stycznia 18, 2017, 10:19:59 »
Ja to nazywam DCS ERROR.
Latamy dzisiaj?

Oficer polityczny Padi-Van. (Prostak-1)

Zauważyłem że druga i trzecia grupa jest w zasięgu ognia BUK akurat nieaktywnego bo jadącego po drodze. Może to jest problem. Da się ustawić dla nich aby OLEWAŁY że są w zasięgu ognia AA i mimo tego atakowały cele?

Przetestowałem TAK.
Jeśli BUK jedzie sobie drogą ale ma w zasięgu AH-64 to mimo tego że nie jest aktywny (porusza się radary złożone) śmigłowce nie atakują tylko lecą po waypointach.
Jeśli natomiast wyrzucić jadący BUK. Wszystko działa. Latają po waypointach i atakują wszystkie trzy grupy.
Próbowałem dać im ROT No Reaction ale nie przynosi to efektu.
Rady?