Autor Wątek: Flaming Cliffs 2 - automatyczne odpauzowywanie gry w czasie hostowania misji.  (Przeczytany 1874 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Artek1987

  • Gość
Witam wszystkich forumowiczów/miłośników ów maszyn latających :) Z racji iż jestem totalnie nowy i "zielony" na tym forum to też z góry przepraszam jeśli temat który zacząłem powtarzał się lub jest już rozwinięty w innym miejscu forum tu dzież uprzejma prośba o przeniesienie.

Jak w temacie - problem tyczy się tego iż nie wiem jak sprawić aby podczas automatycznego odświeżania mapy (ustawione w edytorze w "triggerach")  na hostowanym prze zemnie (przeze mnie) serverze serwerze gra się automatycznie "odpałzowywała" gdyż opcjonalnie na początku jest zapałzowana tak aby nie było w tym mojej ingerencji (czyli kliknięcia w przycisk pause - lub jakikolwiek sobie pod niego przypiszę) tak aby stworzyć coś w rodzaju zapętlonego automatycznego servera serwera. Szukałem po internecie, w manualu itd. ale nic nie było na ten temat tylko ogólniki co do multiplayer itd., nic co by rozwiązało mój problem. Jak na razie bawię się w automatycznego klikacza klawiatury z odpowiednio zsynchronizowanym czasem kliknięcia danego klawisza pod FC2, ale na dłuższą metę jest to nie wygodne niewygodne rozwiązanie tym bardziej, że często edytuje/tworze i wstawiam nowe mapy, a co za tym idzie co jakiś czas muszę dokonywać ponownej synchronizacji czasu reloadu mapy z czasem kliknięcia klawisza no i ogranicza mnie to jeśli chodzi o różnorodność czasu reloadu dla wielu map. Bardzo bym prosił o jakąś pomoc, może jest jakiś mod lub po prostu czegoś nie wiem, prosił bym tylko by nie odsyłać mnie do manuala itp. bo już to wałkowałem.

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Pisownia, nazwa tematu - regulamin. Mazak.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 05, 2017, 09:56:54 wysłana przez KosiMazaki »