Tak wczoraj więcej latałem w rożnych simach, normalnie używałem tego Zaawansowanego filtrowania wygładzania w Steam VR (wraz z MSAAx2 np. w simach), nie jest źle i trzyma poziom 45 klatek (z motionreprojection on), ale czasem występują takie łagi (chwilowa zacinka, która trwa promil sekundy ale coś tam się widzi jednak). Fakt, z tym ASF=on wygładzanie jest lepsze w simach, a zatem i odbiór. Latam tak od Listopada i tej opcji nie ruszałem

Ale szczerze, to wczoraj ją wyłączyłem, ząbki są bardziej widoczne (z wygładzania na poziomie MSAA=x2 nie rezygnuję) ale płynność jest dużo lepsza. Przy właczonym oświetleniu w kabinie (wszystko) w Mirage 2000 i Motionreprojection=on już powodował lagi (haczenie obrazu), nic nie ruszam, tylko daję to ASF=off i wszystko zaczęło być bez tych lagow (podobnie MiG-19), tak więc ten ASF ma spory wpływ na płynność obrazu. Kwestia wyrzeczenia ale simy dostały pewnego dodatkowego boosta i na razie zostaję z tym na opcji wyłączonej i ustawiam tylko wygłądzanie w simach (ps. zmniejszył się też ghosting).