Autor Wątek: MSFS Force Feedback  (Przeczytany 1408 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

kwadrat

  • Gość
MSFS Force Feedback
« dnia: Września 06, 2020, 11:30:59 »
MSFS wspiera kontroler XBOX i na podstawie jego odczytów z silniczków ustawimy Microsoft Sidewinder 2

Pobieramy program ze strony
https://www.x360ce.com/

Przy pierwszym uruchomieniu zostaniemy poproszeni o doinstalowanie wtyczki VirtualController.
Można spokojnie ustawiać wszystkie klawisze w profilu joysticka w grze, a tutaj zostawić puste.


Po stronie gry widoczny wirtualny pad XBOX.


Konfiguracja efektów.

zielony - uruchomienie efektu Force Feedback, wybranie profilu (jest do wyboru ciągły, sinusoida i piło-kształtny), warto zmniejszyć siłę
pomarańczowy - efekt przeciągnięcia, niska wartość w ms powoduje, że odczuwalne jako drżenie
niebieski - efekt lądowania (na wodzie lub gruncie), wyższa wartość ms powoduje, że odczuwamy jako kołysanie


Program musi być uruchomiony w tle w czasie gry.

kwadrat

  • Gość
Odp: MSFS Force Feedback
« Odpowiedź #1 dnia: Grudnia 18, 2020, 18:20:00 »
Poprzednie rozwiązanie jest mało stabilne ale pojawił się ciekawy projekt który wykorzystuje SimConnect.

https://directinputmanager.com/airforceplayer/

Odp: MSFS Force Feedback
« Odpowiedź #2 dnia: Kwietnia 01, 2021, 11:13:39 »
Witam. Zasadniczo mam pytanko: Posiadam ten kontroler MSFS Force Feedback. W samym symulatorze 2020 Jakiekolwiek działania nim są skokowe . Nie można płynnie sterować samolocikiem. Próbowałem czułością, martwym punktem i nic. W samym Windows 10 wykrywany jest jako czteroosiowy kontroler nie jak kiedyś  z nazwy. Może jest jaki sterownik pod niego. Znalazłem parę miejsc, ale to wszystko niby za drobna opłatą, a to dla mnie śliski teren. Proszę o radę co łaska z podziękowaniem. Pozdrawiam.