Autor Wątek: błotniki  (Przeczytany 10602 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Schmeisser

  • Gość
błotniki
« Odpowiedź #30 dnia: Czerwca 22, 2005, 21:12:47 »
Cytuj
Ja slyszalem historie od kumpla, ktory sluzyl w Swidwinie w polowie lat 90-tych ubieglego stulecia, o tym jak kiedys przylecial jakis rosyjski general na MiGu-29 czy 23. Koles przylecial na moment z nieoficjalna wizyta i jak wysiadl, mial na sobie krotkie spodenki i trampki. Ponoc wychylili pare "glebszych" z polskim dowodca i gosc wrocil tego samego dnia do domu. Mr. Green


Ja słyszałem inna wersję tego 'industrial myth'
Otóż radziecki as przyleciał na jakieś pokazy Suką 27 machnął 4 kobry, wylądował , organizator pyta ile płacimy , a on na to ze od polskich przyjaciół nie bierze , zjadł kurczaka popił szklaną spirytusu i odleciał


Opowieść w sam raz dla takich dwóch pacjentów  prowadzących program Mythbusters na discovery , przy których nasz Mazak to wcielenie odpowiedzialności , ustatkowania , ogłady i cnót wszelakich

Blackmessiah

  • Gość
błotniki
« Odpowiedź #31 dnia: Czerwca 22, 2005, 21:40:17 »
Coraz bardziej nabieram smaka na LockOna i suszary. Niech ja tylko dorwe lepszy procek...

Offline martin

  • *
  • Szpieg z krainy jaszczompów
błotniki
« Odpowiedź #32 dnia: Czerwca 22, 2005, 21:53:33 »
Jak juz jesteśmy przy jakości rosyjskich lotnisk, to LockOn jest uber realistyczny :D



Dodam że nie udało się wyjechac :( .
Sundowner:U nas jest w czym wybierać - do każdej roboty odpowiednie narzędzia.
Schmeisser: U nas się wysyła 1000 MiGów, mogą być puste.

qrdl

  • Gość
błotniki
« Odpowiedź #33 dnia: Czerwca 22, 2005, 23:29:46 »
Cytat: martin
Dodam że nie udało się wyjechac  

w 1.1 mozesz jeżdzić po okolicy aczkolwiek z umiarkowaną predkością :) nie ma już takich myków, że "zatnie" się metr od pasa i koniec

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
błotniki
« Odpowiedź #34 dnia: Czerwca 22, 2005, 23:58:27 »
Cytat: qrdl
martin napisał/a:
Dodam że nie udało się wyjechac

w 1.1 mozesz jeżdzić po okolicy aczkolwiek z umiarkowaną predkością  nie ma już takich myków, że "zatnie" się metr od pasa i koniec


I można lądować na trawie  :wink:





Przednia golen tylko lekko nadwyrezona ale sprawna do dalszej jazdy 8)
Nie próbujcie tego w 1.02 :D
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

błotniki
« Odpowiedź #35 dnia: Czerwca 24, 2005, 13:11:18 »
Cytat: Elwood
Amerykańskie samoloty parkują w klimatyzowanych schronohangarach z regulowaną wilgotnością powietrza.

Ruski sprzęt też natknął się na problemy związany z wilgotnością. W pierwszym okresie eksploatacji Su-22M4 w Polsce często zawodziła jak to się nazywało wówczas "supertechnika" czyli elektronika. Po zbadaniu sprawy przez przedstawicieli producenta okazało się, że w schronochangarach było zbyt wilgotno.

Blackmessiah

  • Gość
błotniki
« Odpowiedź #36 dnia: Czerwca 24, 2005, 13:13:16 »
Kusch, szkoda ze nie ma cienia na trawie.

[ Dodano: Pią 24 Cze, 2005 ]
Aha, i jakbys chcial znowu wystartowac z tej trawy jest taka mozliwosc? Co ze spadochronem?

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
błotniki
« Odpowiedź #37 dnia: Czerwca 24, 2005, 17:29:00 »
Cytat: Blackmessiah
Kusch, szkoda ze nie ma cienia na trawie.

Aha, i jakbys chcial znowu wystartowac z tej trawy jest taka mozliwosc? Co ze spadochronem?


Na cienie mnie nie stać :mrgreen: no ale ja nie latam dla grafy jak Schmeisser :mrgreen:  :mrgreen: Dla ciebie specjalnie raz zaszalełem  :P

Spadochron pozniej odpada,ale żeby wyjachać z trawy trzeba troche podusić przepustnice.Wystartowac też można ale to trudniejsze od lądowania :mrgreen: no chyba że teren równiutki.Acha za drugim razem goleń w stanie nienaruszonym,chyba było mniej dziur i scieżek po trasie :)


"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Schmeisser

  • Gość
błotniki
« Odpowiedź #38 dnia: Czerwca 24, 2005, 17:35:38 »
Cytuj
no ale ja nie latam dla grafy jak Schmeisser


ostatni który tak mówił usłyszał w nocy szelest skórzanych płaszczy , stukot podkutych buciorów, dzwięk silnika Opla Blitza i trzask kolankowego zamka ...
Potem już mu nic nie przeszkadzało w spaniu  :twisted:  :twisted:

Blackmessiah

  • Gość
błotniki
« Odpowiedź #39 dnia: Czerwca 24, 2005, 17:45:07 »
Thnx.  :D

Ja tez nie latam dla grafy, ale cien to dla mnie podstawa.  :lol:

Elwood

  • Gość
błotniki
« Odpowiedź #40 dnia: Czerwca 24, 2005, 18:37:58 »
Cytat: Schmeisser
Cytuj
no ale ja nie latam dla grafy jak Schmeisser


ostatni który tak mówił usłyszał w nocy szelest skórzanych płaszczy , stukot podkutych buciorów, dzwięk silnika Opla Blitza i trzask kolankowego zamka ...
Potem już mu nic nie przeszkadzało w spaniu  


Eee, popieprzyło Ci się, ostatnio przecież byliśmy Poldasem...
Przy okazji, dyskusja panelowa na niekończący się temat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic135860.html

Schmeisser

  • Gość
błotniki
« Odpowiedź #41 dnia: Czerwca 24, 2005, 18:44:23 »
Echh... matoły , to nie o zawór chodzi tylko o rure do nagrzewnicy
Musi być orginał nie rzemiosło

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
błotniki
« Odpowiedź #42 dnia: Czerwca 24, 2005, 19:02:33 »
Buahahah ale bzdury pisza o tych nagrzewnicach :P W szczegoly nie bede sie tutaj wbijal... Powiem tylko ze sie da oczyscic jedna i druga to wdzieczne nagrzewnice :)

PS. fajny OT sie zrobil, powiedzialbym ze klasyczny...
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"