Autor Wątek: Błąd przy włączaniu  (Przeczytany 5642 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Andreas

  • Gość
Odp: Błąd przy włączaniu
« Odpowiedź #30 dnia: Lipca 02, 2006, 11:44:44 »
hehe no to co mówicie to jest prawda :P Me262 da sie tylko na lotnisku odpalić  :006: Troszkę to niewygodne, ale cóz...  :002: A co do Iszaka to rozumiem, że "rozbujanie" śmigła polega na locie nurkowym ??  :002:

Offline I/JG53_Angel

  • *
  • Out Of Control
Odp: Błąd przy włączaniu
« Odpowiedź #31 dnia: Lipca 02, 2006, 14:13:12 »
Nie,jak Ci zgaśnie silnik w locie to go prostu nie odpalisz w żaden spoób
Babka wymusza motocykliście pierwszeństwo, dochodzi do wypadku, na szczęscie niegroźnego. Motocyklista podchodzi do DAMY i pyta"Widziała mnie pani?"
"Tak widzialam" odpowiada DAMA
To dlaczego mi pani nie ustąpiła ?
"No ale pan przeciez jechal motocyklem !"

http://img223.imageshack.us/img223/6416/bezpiecznygh0.jpg

Andreas

  • Gość
Odp: Błąd przy włączaniu
« Odpowiedź #32 dnia: Lipca 02, 2006, 21:38:51 »
Nie,jak Ci zgaśnie silnik w locie to go prostu nie odpalisz w żaden spoób

No to zonk... Niezłe schizy musieli mieć piloci jak iszakiem lecieli, zeby przypadkiem im silnik nie zgasł, albo zeby sobie go przypadkiem kolanem albo ręką nie wyłączyli  :003: :002:

Schmeisser

  • Gość
Odp: Błąd przy włączaniu
« Odpowiedź #33 dnia: Lipca 02, 2006, 22:08:42 »
W realu to troszeczkę lepiej jest odwzorowane :D
Generalnie w realu obsługa silnika tłokowego jest odrobine bardziej zajmująca niż wciśnięcie klawisza 'i'
Jak długo silnik sie nie przechłodził, to w zasadzie sam podejmuje prace po chwilowym zadławieniu ujemnym G naprzykład, ewentualnie wymaga lekkiego zubozenia mieszanki.
W rzeczywistości zbytnie wzbogacenie mieszanki połączone wraz z gwałtownym obniżeniem wysokości lotu może sie skończyć powyrywaniem głowic z cylindrów Zbytnie zubożenie powoduje gwałtowny wzrost temperatury spalin a co za tym idzie temperatury głowic, ta zaś musi być pomiędzy 230 a 260  stopni Celsjusza, bo inaczej można znowu pourywać kilka gwintów, bardzo istotnych z punktu widzenia lecącego lol

O takich rzeczach jak krótkotrwałe i celowe zubożanie mieszanki aż do granicy lekkiego stuku jakie należy wykonać po dłuższym locie z pełną mocą, celem oczyszczenia elektrod świec z osadów węgla i ołowiu nie wspominam , bo rzecz jasna wszyscy o tym wiedzą :D

Andreas

  • Gość
Odp: Błąd przy włączaniu
« Odpowiedź #34 dnia: Lipca 02, 2006, 22:59:47 »
Oo To jak piloci mogli skupić się na walce skoro musieli uważać, żeby im silnik nie wypadł  :002: Toż to istni geniusze być musieli  :003: :004:

Schmeisser

  • Gość
Odp: Błąd przy włączaniu
« Odpowiedź #35 dnia: Lipca 02, 2006, 23:06:28 »
Większość walk z okresu drugiej wojny w gruncie rzeczy się kończyła chwile zanim sie zaczęła, i raczej nie było mowy o uganianiu się po cały niebie począwszy od 20 metra a skończywszy na 7 km. Generalnie trzeba było uważć na to co sie robi. Inna sprawa że nie było niczym niezwykłym jak wrócił po locie bopjowym samolot , którego silnik - półtorej godziny wczesniej nowiutki, nadawał się po locie tylko na złom

Odp: Błąd przy włączaniu
« Odpowiedź #36 dnia: Lipca 03, 2006, 08:50:48 »
... Tak samo nie uruchomisz silnika w I-16 jak go zgasisz w locie.Po prostu w Me262 silniki były zapuszczane przez agregat,a w I-16 przez obsługę naziemną.Postaw sobie doga i spróbuj wtedy.Sukces gwarantowany :020:

Nie,jak Ci zgaśnie silnik w locie to go prostu nie odpalisz w żaden spoób

W realu to troszeczkę lepiej jest odwzorowane :D

Zaraz, Zaraz - to my w końcu odpowiadamy człowiekowi na pytanie dotyczące gry czy reala  :011:  bo się chyba zgubiłem :065:

W FB/PF 4.05m da się uruchomić silnik I-16 w locie (oczywiście o ile ustanie jego pracy nie było spowodowane uszkodzeniami), w realu rzeczywiście wg tego co mi wiadomo (oczywiście mogę się mylić bo wtedy gdy latano I-16 byłem jeszcze "bardzo malutki" :004:) było to trudne, ale pomagało "rozkręcanie" śmigła. Co do "reala" sprzeczał się nie będę bo kiedyś to wyczytałem i niekoniecznie musi być to prawda, ale w FB/PF 4.05m jest to możliwe (chyba, że we wcześniejszej wersji FB się tego zrobić nie dało - nie pamiętam) - tego jestem pewny.

W rzeczywistości lądowanie Me-262 na polnej drodze raczej było skazane na niepowodzenie, a w grze ... jak to w grach  :002:
« Ostatnia zmiana: Lipca 03, 2006, 09:04:11 wysłana przez Razorblade1967 »