Autor Wątek: Bertha i Dora. Prosba o pomoc:)  (Przeczytany 1914 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Bertha i Dora. Prosba o pomoc:)
« dnia: Sierpnia 23, 2006, 12:37:12 »
(Z gory przepraszam za brak polskiej czcionki. Niestety, zagraniczne kafejki internetowe maja swoje uroki)

Witam,

Czy ktos z Was dysponuje moze danymi technicznymi Mietkow B-1, B-2 oraz D-1? Chodzi mi tutaj o:
-predkosc maksymalna na konkretnej wysokosci (n.p.m), (najwieksza mozliwa v max na danym alcie)
-osiagana moc na danej wysokosci

Dysponuje juz monografiami AJ-Press, ktore niestety tego nie zawieraja.  Dane potrzebne beda do stworzenia modelu lotu Bf-109 do modu War over Poland pod silnik TW.

Z gory dziekuje za pomoc!

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

Schmeisser

  • Gość
Odp: Bertha i Dora. Prosba o pomoc:)
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpnia 23, 2006, 12:50:05 »
Wersja B-1, B-2 miał Jumo 210 D lub DA o mocy trwałej 540 koni, oraz krótkotrwałej 640 km. BYła generalnie wolna amerykanka jeśli chodzi o wersje tego silnika montowane na tym typie. Zd

Wersja D-1
Jumo 210D rozwijający porażające umysł 680 koni na 4 km
450 /3300  m
410/6055  m
356/8000  m

Odp: Bertha i Dora. Prosba o pomoc:)
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpnia 23, 2006, 13:10:58 »
V-1: Vmax na wys. 4000m - 470 km/h (RR Kestrel V)

V-3: brak danych (Jumo 210D)

B-1: Vmax na wys. 4000m - 465 km/h (Jumo 210D)
B-2: Vmax na wys. 4000m - 465 km/h (Jumo 210Da)

C-1: Vmax na wys. 4500m - 470 km/h (Jumo 210Ga)

D-1: brak danych (Jumo 210D)

E-1: Vmax na wys. 5000m - 555 km/h (DB 601A)

E-3: Vmax na wys. 4400m - 560 km/h (DB 601Aa)

T-2: Vmax na wys. 6000m - 600 km/h (DB 601N)

TBiU 131 Messerschmitt Bf-109A-E

Inne dane:

Тактико-технические характеристики Bf.109B-2 (Bf.109C-1)
Тип - одноместный истребитель
Двигатель - Jumo-210Da (Ga); 12-цилиндровый жидкостного охлаждения, взлетной мощностью 680 (700) лс и 640 лс в течение 5 минут на 2700 м (730 лс на высоте 1000 м и 675 лс на 3800 м)
Вооружение - 3*(4*)7,9 мм пулемета MG-17 с 500 патронами на ствол (фюзеляжные 500 патронов на ствол, крыльевые - 420 патронов)
Максимальная скорость при весе 1960 (2000) кг:
408 (418) км/ч у земли
415 (423) км/ч на 1000 м
440 км/ч на 2500 м
463 (468) км/ч на 4000 (4500) м
Крейсерская скорость при весе 2150 (2300) кг - 350 (343) км/час на высоте 2500 (3100) м
Дальность полета - 690 (650) км
Время подъема на высоту 6000 (5000) м - 9,8 (8,75) мин
Потолок практический - 8200 (8400) м
Вес:
пустой - 1500 (1600) кг
максимальный - 2150 (2300) кг
Размеры:
размах крыла - 9,85 м
длина - 8,55 м
высота - 2,45 м
площадь крыла - 16,4 кв.м


Czyli interesujące Ciebie dane dla B-2 to:

680KM - 0m
640KM - 3900m (czas 5 minut)

Vmax:
408 km/h - 0m
415 km/h - 1000m
440 km/h - 2500m
463 km/h - 4000m

Тактико-технические характеристики Bf.109D-1
Тип - одноместный истребитель
Двигатель - DB-600Aa; 12-цилиндровый типа перевернутой V, жидкостного охлаждения, взлетной мощностью 986 лс и 910 лс на высоте 4000 м
Вооружение:
1*20 мм пушка MG FF-M (160 снарядов)
2*7,9 мм пулемета MG-17 (500 патронов на ствол)
Максимальная скорость при весе 2300 кг:
475 км/час у земли
570 км/час на высоте 3500 м
Дальность полета - 560 км на высоте 3500 м
Скороподъемность начальная - 15,2 м/с
Потолок практический - 10 000 м
Вес:
пустой - 1800 кг
взлетный - 2425 кг
Размеры:
размах крыла - 9,85 м
длина - 8,60 м
высота - 2,55 м
площадь крыла - 16,4 кв.м


Czyli interesujące Ciebie dane dla D-1 (ale wpisano silnik DB-600Aa) to:

986KM - 0m
910KM - 4000m

Vmax:
475 km/h - 0m
570 km/h - 3500m

http://www.base13.glasnet.ru/wol/me/109.htm

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Bertha i Dora. Prosba o pomoc:)
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpnia 23, 2006, 13:16:39 »
Razor jak zwykle Abschuss :020: Szacuneczek za wkład pracy  :001:


 :banan :banan :banan
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Schmeisser

  • Gość
Odp: Bertha i Dora. Prosba o pomoc:)
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpnia 23, 2006, 19:10:24 »
Obiecuje juz nigdy się nie wpychac przed Razora :D :D bo się człowiek tylko ośmiesza :D

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: Bertha i Dora. Prosba o pomoc:)
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpnia 25, 2006, 15:34:48 »
Wielkie dzieki za pomoc, Panowie! co wiedza to wiedza:) Herr Sander, nasz FMowiec na pewno to wykorzysta:)

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.