Dobra panowie. Wszystko ładnie i pięknie, dokładnie tak jak opisujecie, ale tylko w przypadku F-15.
Jak mam ochotę polatać samolotami rosyjskimi, a latam tylko nimi - F-15 tylko dla sprawdzenia trybu działka, to okazuje się, że komputer pokładowy czy jakaś tam maszyna (przepraszam, ale co do samolotów po 1950 roku mam bardzo mgliste pojęcie) wylicza mi co najwyżej punkt celowania uwzględniając ruch mojego samolotu, natomiast nie uwzględniając ruchu samolotu przeciwnika. Czyli zamiast najechać na cel owym gun pipperem, sam muszę dodatkowo uwzględnić odpowiednią poprawkę dla manewrującego przeciwnika. Niczym P-51 z Iłka.Tak ma być, czy coś robię źle. Wersja gry 1.02.
A moc działka 30mm w tej grze rozwala. C-130 zebrał chyba z 40 kulek, zanim spadł. A tak wogóle, czy w Lock On istnieje jakiś system zniszczeń dla AI? Wydaje mi się, że nie. Jeśli samolot X potrzebuje do zniszczenia liczbę pocisków y, to przy liczbie y-1 leci tak samo jak w przypadku trafienia ilością pocisków równą liczbie 0. Pomijając oczywiście przestrzeliny i dym, czyli notabene elementy wizualne.