Autor Wątek: Eksport własnego samolotu do FS.  (Przeczytany 9328 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Eksport własnego samolotu do FS.
« Odpowiedź #30 dnia: Października 16, 2007, 22:13:19 »
Ok trochę doświadczeń.

Collada chyba nie jest potrzebna. Blender importuje obj z rozdzielonymi obiektami. Ekspord do gmaxa bez problemu . Eksport pod FS9 przebiega szybciej i sprawniej , niestety nadal nie jest prawidłowy.

Nie wiem od czego to może zależeć raz nie eksportują się jedne części za drugim razem inne.
Tak więc dochodzenie w toku.

empeck

  • Gość
Odp: Eksport własnego samolotu do FS.
« Odpowiedź #31 dnia: Października 16, 2007, 22:32:11 »
Fajnie, że udało Ci się znaleźć swój 'pipeline' ;)

Do FSX też będziesz exportować?

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Eksport własnego samolotu do FS.
« Odpowiedź #32 dnia: Października 16, 2007, 22:34:30 »
Cytuj
Nie wiem od czego to może zależeć raz nie eksportują się jedne części za drugim razem inne.

Może brak hierarchii? (Strzelam)
Spróbuj podlinkować wszystko pod jeden dummy ustawiony w środku układu współrzędnych.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"