Sprawa źle działającego HSI w Su-25T do dziś nie daje mi spokoju (że niby nowy samolot, nowa awionika i taki bug, który przeszedł przez beta testy a którego przeoczyć może chyba tylko ślepiec, -to chyba nie możliwe aby to był bug a raczej jest to moja nieumiejętność posługiwania się samolotem). Oto wyniki mojego śledztwa w tej sprawie. Po włączeniu zasilania HSI ustawia się prawidłowo, podczas włączania silników też nie ma problemu. Błąd pojawia zaraz po ruszeniu z miejsca. Wystarczy zrobić średni skręt o jakieś 30
o - 60
o, a po sekundzie HSI zaczyna wariować. Jak na razie znalazłem jedną metodę, która daje obiecujące skutki (błąd nie przekracza 10
o) a jest nią: włączanie silników jeden po drugim, a nie jednocześnie

Wtedy samolot stoi dłużej w miejscu i być może to ma wpływ na HSI (może jest symulowane rozkręcanie się żyrokompasu, który później utrzymuje stałą orientację względem przestrzeni i północy).