Autor Wątek: Nowe tekstury terenu z forum AAA  (Przeczytany 9651 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Nowe tekstury terenu z forum AAA
« Odpowiedź #15 dnia: Lipca 22, 2009, 17:46:01 »
Po tylu latach iłek jest mnie widać w stanie jeszcze zaskoczyć ... Czy wpis: Big view = 1 w sekcji  [View] (którą tez trzeba utworzyć) rzeczywiście Wam działa ? Ja jakoś nie widzę różnicy. Czy może działa on dopiero z jakimś modem ?
Wódka to śmierć, ale polski lotnik śmierci się nie boi...

Offline srk76

  • *
  • =PFT=Sroka76
Odp: Nowe tekstury terenu z forum AAA
« Odpowiedź #16 dnia: Lipca 22, 2009, 23:05:58 »
 :karpik O Jezu Kelso no nie myślałem , że taka stara wyga jak ty się na to złapiesz  :banan
Tak z głupoty dla jaj  Piniol'owi napisałem :)

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: Nowe tekstury terenu z forum AAA
« Odpowiedź #17 dnia: Lipca 23, 2009, 08:48:45 »
ABSCHUSS ;)
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

Offline panzerjager

  • *
  • Fritz Rauch
Odp: Nowe tekstury terenu z forum AAA
« Odpowiedź #18 dnia: Marca 22, 2010, 16:10:37 »
Piszę to tylko na podstawie tego, co jest w linku, który podałeś. Wieczorem sam ściągnę i sprawdzę.

Tekstury ściągnięte z podanego na stronie AAA linku mają pójść do:

il2/mods/mapmods/tex/land/summer

Konieczne będzie odnalezienie w 'mapmods' pliku Cannon's Map Folder. W środku jest plik 'Can40 Load ini'. Zrób kopię bezpieczeństwa Load.ini i zapisz sobie w jakimś innym miejscu na wszelki wypadek. Wklej poniższe linijki do 'Can40 Load ini' (jeśli zajdzie potrzeba - nadpisz istniejące).

Czy mam rozumieć że chodzi o tą mapę - http://allaircraftarcade.com/forum/viewtopic.php?t=19663&highlight=battle+britain  ?
Pomerania 1945
Co. E 75th 9th Infantry Div. "Riverine Rangers"

mmaruda

  • Gość
Odp: Nowe tekstury terenu z forum AAA
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwca 17, 2010, 16:54:56 »
Zupełnie przypadkiem znalazłem podmiankę stockowych tekstur, która miażdży wszystko.

http://www.vpmedia.eu/il2/

Pobieramy paczuszkę:
[NEW] Default map upgrade pack v3 and Improved Building textures v2

Można wrzucić jako folder mods po prostu do Iłka, lub jak ktoś woli przez jsgme, to do jsgmemods, potem w tych 2 folderach tworzymy podfoldery "files" i przenosimy tam z nich wszyskie pliki i aktywujemy w jsgme.

po wypakowaniu:
jsgmemods\_VP_TEXTURES_Buildings_v2_2010\3do

zmieniamy na:
jsgmemods\_VP_TEXTURES_Buildings_v2_2010\files\3do

Polecam używać razem ze zmienionymi parametrami kolorów, jak tutaj:

http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,5033.0.html

Offline Yarden

  • *
  • Wirtualny Dywizjon 316
Odp: Nowe tekstury terenu z forum AAA
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwca 17, 2010, 20:08:16 »
A mógłbyś wrzucić jakieś screeny?
"Nie mogę patrzeć na bitego człowieka, nie mogę! Jeżeli bije ktoś inny." - Hermann Brunner

mmaruda

  • Gość
Odp: Nowe tekstury terenu z forum AAA
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwca 17, 2010, 23:41:29 »







Niestety nie rozkminiłem co zrobić, żeby screeny zachowywały profile kolorów z Powerstripa, a chwilowo nie mam gimpa, więc taki sobie edit gammy i kontrastu w Irfanview. Ogólnie teksturki są ciemniejsze niż stockowe i ładniejsze niż te perfect z UP 2.01 (to chyba ich kolejna wersja, bo te z UP też są zdaje się od Vpmedia).

Offline Yarden

  • *
  • Wirtualny Dywizjon 316
Odp: Nowe tekstury terenu z forum AAA
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwca 17, 2010, 23:52:09 »
No czyli warto ściągnąć, jak widzę. Tylko wyjaśnij mi jedną rzecz - piszesz że "przenosimy tam z nich wszyskie pliki". W sensie pliki z IL-2 Sturmovik 1946/Files/maps czy jakieś inne? Rozpisz to tak łopatologiczniej, bo są małe luki i taki ciemniak jak ja nie kuma :004:
Przepraszam za kłopot ;)

Ps.A budynki?  :121: :021:
"Nie mogę patrzeć na bitego człowieka, nie mogę! Jeżeli bije ktoś inny." - Hermann Brunner

mmaruda

  • Gość
Odp: Nowe tekstury terenu z forum AAA
« Odpowiedź #23 dnia: Czerwca 18, 2010, 00:17:59 »
Robimy tak:

Jeśli masz zainstalowane UI 1.2 to wrzucasz do katalogu "IL-2 Sturmovik 1946" i powinno zadziałać.
Jeśli masz UP 2.01 lub HSFX to wrzucasz do katalogu "IL-2 Sturmovik 1946" i też powinno działać.

ALBO: jeśli masz UP 2.01 lub HSFX to rozpakowujesz gdziekolwiek i masz katalog "MODS" - w nim 2 katalogi: "_VP_TEXTURES_Buildings_v2_2010" i "_VP_MAPMODS_v3_2010". Obydwa prznosisz do "IL-2 Sturmovik 1946\jsgmemods". Potem wchodzisz do "_VP_TEXTURES_Buildings_v2_2010" i tam tworzysz katalog "FILES", prznosisz do niego katalogi "MAPS" i "3DO" (te z "_VP_TEXTURES_Buildings_v2_2010" - po prostu robisz jeszcze jeden szczebel w drzewku), analogicznie postępujesz z "_VP_TEXTURES_Buildings_v2_2010". Uruchamiasz jsgme.exe i aktywujesz mody, które powinny być na liście.

Ostatni sposób działa 100%.

Pozostaje już tylko zainstalować Powerstripa i ustawić Iłkowi profil z kolorkami tak jak na screenach z linku, który był wcześniej i będzie ładniutko wyglądać. Budynki wyglądają dobrze, ale ja latam za szybko, żeby zwracać uwagę :) Fly it like you stole it!