Autor Wątek: Poprawa wizualnej strony efektów trafień pocisków działka A-10  (Przeczytany 3451 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Witam

Ostatnio dość dużo czasu spędzam przy DCS a-10 (nadal jestem beznadziejny :)) i jak pewnie wiekszość z użytkowników tego sima czerpie ogromna radość z używania działka avenger. I tu mam mały zgrzyt mianowicie wciaz wizualnie nie wyglada to tak jakbym chciał żeby to wygladało, to znaczy jest zdecydowanie lepiej niż w przypadku flamming cliffs 2 gdzie fontanna rykoszetujacych pocisków wygladała zabawnie, ale wciaż to nie jest jeszcze to. Pociski daja taki sam efekt przy trafieniu w ziemie jak przy trafieniu w metal. Czy jest jakiś mod ktory poprawia ta kwestie i czy wybór amunicji ma na to jakiś wpływ? jeśli ktoś na ten temat ma jakaś wiedze bardzo prosze o pomoc. A własnie czy w tej kwesti komputer używa animowanej tekstury czy moze odbrywa się to na cząsteczkach?

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Poprawa wizualnej strony efektów trafień pocisków działka A-10
« Odpowiedź #1 dnia: Kwietnia 07, 2011, 10:37:47 »
Szorowanie po ziemi GAU-8/A traktuję zawsze jako ew. wykończenie lekkich pojazdów. Ew. gdy już zapas innych prezentów się wyczerpał, a misja nie skończona, albo JTAC płacze nam przez ramię. Ostateczność. Niestety operowanie na bardzo niskim pułapie jest dość niebezpieczne i chociaż np. taki A-10 prędzej ucieknie od rakiety niż F-16 lecący na podobnym niższym pułapie to dalej traktuję to jako ostateczność. Jeśli chodzi o amunicję, standardowo używa się MIX, natomiast w simie faktycznie masz różnicę między tym czym uzbroisz Avangera. Przy niskim przelocie proponuję też włączyć w systemie maskowania Flary tak jak to się dzieje w realu - dość długi program jeśli wlatujemy w teren nieznany. Program Semi i np. M, zmodyfikować tylko częstotliwość na jakieś 1.25-1.50, uruchomić program przed nalotem ew. ręcznie wyłączyć przy zwrocie by nie opróżnić za szybko zasobników.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Poprawa wizualnej strony efektów trafień pocisków działka A-10
« Odpowiedź #2 dnia: Kwietnia 07, 2011, 11:51:13 »
Oj Panie kiedy ja osiągne ten poziom wiedzy na temat tego sima, szczególnie że z dwójka dzieci okienko na latanie w DCS mam bardzo malutkie zaledwie godzinka z haczykiem dziennie ehhh takie życie. Bardziej chodziło mi o wizulany aspekt ostrzału z działka. WYglada nieźle ale nadal nie jest specjalnie imponujące, brakuje temu wciąż polotu. Pociski udeżając w ziemie tworzą ten sam efekt jak przy zetknięciu z pancerzem pojazdu. Brakuje fontanny iskier. Pozatym sam efekt trafienia jakoś brzydko odcina sie na powierzchni i wygląda jak "bilbord" w sensie nie wyglada trójwymiarowo. Wiec poszukuje jakiegoś usprawnienia tej kwestii

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Poprawa wizualnej strony efektów trafień pocisków działka A-10
« Odpowiedź #3 dnia: Kwietnia 07, 2011, 13:23:17 »
Na razie z takim modem się nie spotkałem. Tylko iskry i rykoszety o których piszesz to już ingerencja w samą grę i jej engine, raczej bym się nie spodziewał by coś tutaj się zadziało. Z drugiej strony czy to takie ważne? Piloci A-10 składając się do ataku mają mieć prędkość w granicach 300 kt na samym podejściu do celu. Są to zatem ułamki sekund jeśli chodzi o przelot, czy da się coś zauważyć wtedy? Ważniejsze, żeby materiał z jakiego "zbudowany" jest cel ma być na ten atak podatny zupełnie inaczej - i tak właśnie jest :)
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Poprawa wizualnej strony efektów trafień pocisków działka A-10
« Odpowiedź #4 dnia: Kwietnia 07, 2011, 14:50:19 »
W stu procentach się zgadzam że nie jest to element aż tak ważny szczegolnie że na tym poziomie grafiki i tak wyglada wystarczająco sugestywnie. Ale jak już czlek dostanie produkt tak mocno dobracowany graficznie chciałby zeby wszystko było tip top.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Poprawa wizualnej strony efektów trafień pocisków działka A-10
« Odpowiedź #5 dnia: Kwietnia 07, 2011, 15:17:43 »
Zauważ (o ile masz), że w RoFie, też masz rykoszety (w ogóle to ja nie wiem czy w DCs są, raczej nie) i tam też się odbijają od drzew, ziemi i tak samo od np. czołgu. Możliwe, że to ciężko zaimplementować tak w ogóle, a i zabierze na pewno dodatkową moc obliczeniową, którą może lepiej skierować gdzie indziej ? ;) .
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Mekki

  • Global Moderator
  • *****
  • Tępy Ch**:)
    • 13 WELT
Odp: Poprawa wizualnej strony efektów trafień pocisków działka A-10
« Odpowiedź #6 dnia: Kwietnia 07, 2011, 15:47:26 »
Jak to raczej nie ma? Postrzelaj sobie w Black Sharku amunicją API to zobaczysz jak ładnie latają. :021: W A-10 to po prostu mniej widać bo strzelasz najczęściej ze sporego kąta i pociski idą w piach a nie w niebo.
A w jaki sposób Ty jesteś upośledzony?

Kanał youtube 13WELT

Odp: Poprawa wizualnej strony efektów trafień pocisków działka A-10
« Odpowiedź #7 dnia: Kwietnia 07, 2011, 16:32:38 »
nie wiem jak w black sharku bo niestety udało mi się jedynie troche polatać do samej obslugi broni jakoś nie doszedłem bo straciłem zapał, ale jestem raczej pewny ze w DCS a-10 rykoszetów jak mniemam ze smuga ciagnacą sie za pociskiem nie ma. to znaczy jak wypluje z a-10 pare pociskow, oprócz miejsca gdzie trafia sama seria pojawiają sie pojedyńcze rozbłyski luźno rozrzucone po terenie ale bardziej przypomina to bład w grze niż rykoszety

Wielką literę stosuje się na początku każdego wypowiedzenia rozpoczynającego tekst oraz na początku każdego wypowiedzenia następującego po kropce, po pytajniku i wykrzykniku. Zdanie kończymy kropką. Jeżeli stosujemy polskie znaki co jest raczej wymagane na tym forum, to staramy się je stosować w całym tekście, a nie tylko kiedy mamy ochotę.

Kusch
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 07, 2011, 17:02:03 wysłana przez Kusch »

Offline Mekki

  • Global Moderator
  • *****
  • Tępy Ch**:)
    • 13 WELT
Odp: Poprawa wizualnej strony efektów trafień pocisków działka A-10
« Odpowiedź #8 dnia: Kwietnia 07, 2011, 19:45:18 »
A co Ty byś chciał czerwone niebo i pioruny mieć jak z działka strzelasz? :118: Jest jak jest bo tak to mniej więcej wygląda(z tego co można obejżeć na jutubie:P). W 2A42 większość pocisków zawiera smugacze więc się świecą, amunicja do GAU-8 smugaczy afaik nie ma więc jej nie widać. Rykoszety układają się raczej prawidłowo co możesz sobie sprawdzić strzelając do turystów na plaży lecąc w stronę morza. Większość będzie robić kaczuchy na przedłużeniu osi w której strzelałeś i tylko nieliczne polecą bardziej na boki.
A w jaki sposób Ty jesteś upośledzony?

Kanał youtube 13WELT

Odp: Poprawa wizualnej strony efektów trafień pocisków działka A-10
« Odpowiedź #9 dnia: Kwietnia 07, 2011, 21:48:38 »
W dodatku lot nad celem moze sie skonczyc wlasnym rykoszetem w swojm samolocie ... :)

Odp: Poprawa wizualnej strony efektów trafień pocisków działka A-10
« Odpowiedź #10 dnia: Kwietnia 08, 2011, 09:04:46 »
Luzik panowie, może rzeczywiście wymagam zbyt dużo od gry swoja droga rewelacyjnej. Dużo ciupie w fpsy wiec popada człek w skrajności i przy ostrzale z avengera chciałby żeby pojazd zasypały setki iskier nastepnie dobrze by było żeby pojazd zrobił fikołka a na koniec wyleciał z niego płonący kierowca hehe. No i takiego własnie moda do DCSa szukam :) .

Ps. Dzieki za ochrzan z polskiego teraz sie czuje jak w szkole :)