Autor Wątek: Project Flare  (Przeczytany 3122 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline syringe

  • *
  • Centipede
Project Flare
« dnia: Września 23, 2011, 13:04:44 »
Są kolejne fotki z projektu.
Tym razem Kunsan.
http://www.cleared-to-engage.com/2011/09/22/kunsan-just-got-flared/


Odp: Project Flare
« Odpowiedź #1 dnia: Lutego 22, 2012, 11:35:59 »
Jako ciekawostka,
 będzie nowa opcja "Tree Density", autogen lasów.

Efekty poniżej:



Dodam, że opcja będzie też działać w teatrze Polski. ;)




Offline Mekki

  • Global Moderator
  • *****
  • Tępy Ch**:)
    • 13 WELT
Odp: Project Flare
« Odpowiedź #2 dnia: Lutego 22, 2012, 12:06:11 »
Podejrzewam tylko, że prędzej się wnuków dorobię niż FLARE wyjdzie. Trzeba jednak trzymać kciuki, bo oryginalny teren w BMS przebija nawet brzydotę DCSa.
A w jaki sposób Ty jesteś upośledzony?

Kanał youtube 13WELT

Offline syringe

  • *
  • Centipede
Odp: Project Flare
« Odpowiedź #3 dnia: Lutego 22, 2012, 12:07:34 »
Dokładnie Mekki... Ciekawi mnie jak to obniży płynność działania BMSa.

Odp: Project Flare
« Odpowiedź #4 dnia: Lutego 22, 2012, 12:15:17 »
Gęstość możesz sobie ustawić w Tree Density, od 0 do max. Sam zdecydujesz ile chcesz stracić FPS. Tego nie unikniesz, w każdym simie. 

Offline Flanker

  • 13 WELT
  • *
Odp: Project Flare
« Odpowiedź #5 dnia: Lutego 22, 2012, 12:24:36 »
A u nas bez zmian. Nie wiem jak wy, ale ja się cieszę że coś takiego powstaje.

Proponuję przejrzeć topic jak mówiło się o wyjściu BMSa. Wyszedł i pod względem grywalności kładzie a10tki i inne simy od ed na łopatki. I o to chodzi.

No, ale nie bylibyśmy sobą, gdybyśmy nie ponarzekali.  :008:

Offline syringe

  • *
  • Centipede
Odp: Project Flare
« Odpowiedź #6 dnia: Lutego 22, 2012, 12:48:51 »
Gęstość możesz sobie ustawić w Tree Density, od 0 do max. Sam zdecydujesz ile chcesz stracić FPS. Tego nie unikniesz, w każdym simie.

Ja to rozumiem. Ale w różnych simach różnie to działa. Np teraz przy BMS mam +- stałe 50 fps. Podobnie przy BS. W BS odpalam max drzew i jest ok, nie widzę różnicy. Mam nadzieję, że podobnie będzie w Falconie.