Przykładowo mam włączony w fizycznym kokpicie laser, po uruchomieniu gry laser w wirtualnym kokpicie jest jednak wyłączony.
To jest prawidłowa reakcja, szansa jest 50%. SIOS jest tak zrobiony, że reaguje na
zmiany stanów na wejściach. Stan początkowy przełączników w fizycznym kokpicie nie jest analizowany, dlatego wspomiałem, że stosuję metodę sprawdzenia położenia przełączników na początku misji.
Wspomniałem także, że jest program do testowania stanu przełączników, 7segLED, LED..pod nazwą o ile się nie mylę "contralador?" . Z tego wynika, że jeżeli jest możliwość sprawdzenia stanu przełączników to można wymusić w kokpicie symulatora ich położenie. Jestem pewny, że dla programisty napisanie takiego programiku (skryptu) byłoby bardzo proste. Jak będę miał trochę czasu to przyjrzę się temu. Można zrobić przycisk, który zainicjuje ten program. Jest pewne niebezpieczeństwo, jeśli ustawimy przełączniki przypadkowo to efekt może być także nieprzewidywalny.
Nie pamiętam już jak się robiło skrypty dla SIOC, ale widzę na przykładzie, że jest także opcja wywoływania funkcji call przyciskiem. Nie ma opisu funkcji CALL &SyncSwitches.
Jeśli masz przykład to można zapytać na forum OC, jak to zrobić. Widzę FSUIPC czyli FSX, ale można zrobić także dla BMS4.