Cisza w temacie, a tu od niedawna jest RoadCraft:
https://store.steampowered.com/app/2104890/RoadCraft/Ostatnio jeździłem w błotku, SnowRunnera ominąłem, więc postanowiłem spróbować tworzyć drogi...

Jest inaczej. Nie ma paliwa, nie ma uszkodzeń aut. Wyciągarka tylko w samochodzie zwiadowczym.
Za to dochodzi możliwość budowania dróg i mostów. W zasadzie tylko po obsługę konwojów - kolejna nowość. W zasadzie, bo na razie na dwóch mapach można się przebić w większość miejsc prowadząc ręcznie pojazdy.
Konwój, to przejazd pojazdów z jednego miejsca do drugiego sterowanych przez hmmm... nie za mądre AI. Dlatego przed zaplanowaniem trasy należy ją sobie przygotować (utwardzając drogi, budując mosty, itd.). W przeciwnym razie pojazdy się zablokują w błocie, wywrócą się, zakleszczą na przeszkodzie.
Za skuteczny przejazd zdobywa się doświadczenie, pieniądze, kanistry z paliwem. Te ostatnie służą do spawnu pojazdów przy mobilnej bazie (dedykowany pojazd).
Po 13 godzinach mam wymaksowane 2 mapy, z czego pierwsza to w zasadzie tutorial.
W kwestii optymalizacji, to mogło by być lepiej. 1440p na Ultra i jakieś 45 - 60 FPS bez DLSS.
Jako ciekawostka, to na starym padzie do XBoxa w zasadzie jedyne wibracje są przy uruchomieniu silnika. Na tym najnowszym padzie jest ich więcej - zmiana biegu, kolizja, itd. Nie wiem czy się pad zużył, czy kwestia softu.