Autor Wątek: Air Hauler 2  (Przeczytany 1669 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Air Hauler 2
« dnia: Listopada 29, 2017, 21:04:25 »
Czy ktoś posiada? Dziś kupiłem, jest to wczesny dostęp ale na dość zaawansowanym etapie.

Fajna alternatywa dla FS Passengers który dla v4 mam wrażenie, że nie wyjdzie.
i5 6600K @ 4.4GHz, AsRock Z170 Gaming K4, CM Fortis 3, 2x8GB DDR 4 Corsair Vengeance LPX 3200MHz, Gainward Phoenix 1080 GS 8GB, XFX TS Core 550W, Crucial BX200 SSD 240GB, Crucial MX300 SSD 275GB, Seagate Barracuda 1TB, Win 10 x64 Pro

Offline rafgath

  • *
  • Lok'tar Ogar
Odp: Air Hauler 2
« Odpowiedź #1 dnia: Listopada 30, 2017, 10:57:33 »
Ja kupilem juz jakis czas temu, ale jakos nie mam czasu ani motywacji zeby sie tym bawic, szczegolnie ze dalej jest to beta wiec jak w pewnym momencie przestal mi dzialac to dalem sobe spokoj. Co do samego Haulera  to w sumie jest bardziej do lotow Cargo niz przewozu pasazerow, wiec szybciej i latwiej zaczniesz zarabiac. No chyba za grasz na easy wtedy sie o kase nie musisz martwic. Polecam Ci tez zakup DHC-2 lub DHC-3 od Milviza, te modele idealnie pasuja do zabawy z Hauler-em, szczegolnie ze sa b.tanie wiec na hardzie mozesz sobie juz DHC-2 kupic na starcie jak nie chcesz uzywac defaultowych maszyn.

Taki tips co odkrylem, jak ci sie nie chce bawic zbyt dlugo w egzamin na nowy samolot to po starcie zamiast wznosic sie na odpowiednia wyskosc poprostu pobaw sie baro :D
System: Intel Core I-7 7700K CPU @ 4.8GHz, Corsair H100i v2, EVGA Z270 FTW-K, Kingston HyperX Fury Black 16GB PC 21300, EVGA GeForce GTX 1080 FTW GAMING ACX 3.0 , Windows 10 64 bit

Prepar 3D v4 / X-Plane 11


Odp: Air Hauler 2
« Odpowiedź #2 dnia: Listopada 30, 2017, 16:40:07 »
O, dzięki bo type rating trochę upierdliwy jest. Latam właśnie z cargo, mam C208 Cargomaster.
Wkurzające jest to, że nie mogę np. wybrać lotnisk na które chcę zawitać w regionie Orbx PFJ. Oczywiście wybrałem PAKT jako bazę, ale np. już do CZST czy CYBD nie ma lotów.
FSPax było lepsze o tyle, że samemu można było wybrać lotnisko docelowe.

I niestety to prawda, AH2 potrafi się zwiesić... :/
i5 6600K @ 4.4GHz, AsRock Z170 Gaming K4, CM Fortis 3, 2x8GB DDR 4 Corsair Vengeance LPX 3200MHz, Gainward Phoenix 1080 GS 8GB, XFX TS Core 550W, Crucial BX200 SSD 240GB, Crucial MX300 SSD 275GB, Seagate Barracuda 1TB, Win 10 x64 Pro

Offline rafgath

  • *
  • Lok'tar Ogar
Odp: Air Hauler 2
« Odpowiedź #3 dnia: Listopada 30, 2017, 17:13:43 »
W lotach pasazerskich mozesz wybrac lotnisko doecelowe problemem jest to ze zaczynajac od malych maszyn (ja bawilem sie jesli dobrze pamietam na poziomie Real) mozesz wziasc tylko paru pasazerow wiec musisz podniesc ceny biletow zebys mial jakikolwiek zysk, ale jak podniesiesz ceny to ci bedzie ciezko wypelnic puste miejsca i kolo sie zamyka. Chyba ze cos sie zmienilo od czasu mojej ostatniej zabawy. Denerwujacy jest tez system reputacji ktory trzeba na wyzszych poziomach mozolnie gromadzic zeby sobie drugiego pilota zatrudnic, ktory nie powiem jest bardzo przydatny, bo jak ci sie nie chce latac osobiscie, to zarabia na utrzymanie firmy.
System: Intel Core I-7 7700K CPU @ 4.8GHz, Corsair H100i v2, EVGA Z270 FTW-K, Kingston HyperX Fury Black 16GB PC 21300, EVGA GeForce GTX 1080 FTW GAMING ACX 3.0 , Windows 10 64 bit

Prepar 3D v4 / X-Plane 11


Odp: Air Hauler 2
« Odpowiedź #4 dnia: Grudnia 03, 2017, 11:05:51 »
Największym minusem jest na tę chwilę częściowa niekompatybilność AH2 z np. Twin Otterem od Aerosoftu.
Żeby załadować samolot trzeba załadować go w AH2 a potem jeszcze dodatkowo zewnętrznym narzędziem od Aerosoftu.
Nie ma możliwości zrobienia tego tylko z poziomu AH2, dodatkowo loader od Aerosoftu jest zwyczajnie głupi, otóż dostajemy samolot w wersji Pax oraz Cargo, natomiast loader jest wyłączenie pod wersję Pax, i tak ładowanie Cargo wygląda tak, że ładujemy sobie 10 paxów po 185lb/osoba + 150lb ładunku i łącznie wychodzi tyle ile AH2 nam przydzielił do przewiezienia w danej robocie np. 2000lb.
Kombinować trzeba w ten sposób ponieważ jak już wspomniałem narzędzie do ładowania samolotu nie ma funkcji Cargo, więc pasażerowie i ich średnia waga (84kg/185lb) służą w tym momencie za "ładunek".

Stwierdzam, że FS Passengers był fajniejszy, zwyczajnie łatwiejszy + dodatkowo symulował w ograniczonym stopniu (ale zawsze) "pierwszego".

Dla ułatwienia można zrobić myk, edytując jeden z plików możemy zamienić średnią wagę pasażera na np. 200lb, w ten sposób łatwiej będzie obliczać wagę ładunku.
i5 6600K @ 4.4GHz, AsRock Z170 Gaming K4, CM Fortis 3, 2x8GB DDR 4 Corsair Vengeance LPX 3200MHz, Gainward Phoenix 1080 GS 8GB, XFX TS Core 550W, Crucial BX200 SSD 240GB, Crucial MX300 SSD 275GB, Seagate Barracuda 1TB, Win 10 x64 Pro