Ceremonia pożegnawcza odbędzie się 22 września, proszę się w tym dniu nie próbować ze mną komunikować, będę nieprzytomny

W chwili obecnej w uzbrojeniu pozostaje 60 sztuk F-14A ... sił powietrznych Iranu.
Pierwszy F-14B jako taki powstał w 1973 roku, jeszcze wtedy z silnikami Pratt & Whittney F401-P400, jednakże program bardzo szybko skasowano z powodu problemów z tymi nowymi silnikami (tak jakby ze starymi było mniej

). Dopiero w 1981 powrócono do pomysłu wstawienia do samolotu lepszych silników, wtedy były już dostępne dopracowane General Electric F110DFE, pierwszy lot odbył się w 14 sierpnia ale i ten program ścięto bardzo szybko, dopiero w czerwcu 1984 roki Tomcat dostał swoje General Electric F110-GE-400, maszyna została oznaczona F-14A+ ("Super Tomcat") jej próby trwały do sierpnia 1986 roku i dopiero w lipcu 1987 rozpoczęto produkcję seryjną. 1 maja 1991 roku wszystkie F-14A+ przemianowano na F-14B.
Stworzono około:
637 - F-14A
36 - F-14B
37 - F-14D
(lista ta uwzględnia tylko samoloty wykonane w danej wersji, nie uwzględnia ile samolotów zostało przerobionych z A na B i z A/B na D )