Autor Wątek: Migotanie tekstur  (Przeczytany 2112 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Gucio_58

  • Gość
Migotanie tekstur
« dnia: Marca 14, 2006, 20:00:55 »
Cześć, od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem gry Ił 2 fb aep. I niestety mam problem z ustawieniem grafiki, a mianowicie występuje swoiste 'migotanie' brzegów lasu oraz krwędzi rzek, jednak uwidacznia sie to tylko z pewnej odległosci oraz wysokości. Przy lataniu nad pewnymi sceneriami potrafi być to naprawde denerwujące.

Sprzęt : 6600Gt
             athlon 3200+

Ustawienia: Wszystko max, AAx2

Sterowniki: 81.98

Btw. Próbowałem róznych sterowników oraz ustawień, jednak bez widocznego efektu.

Za wszelką pomoc z gory dziękuje.
« Ostatnia zmiana: Marca 14, 2006, 20:07:36 wysłana przez Gucio_58 »

kaa

  • Gość
Odp: Migotanie tekstur
« Odpowiedź #1 dnia: Marca 14, 2006, 21:35:03 »
Migotanie... czy może raczej ząbkowanie?

Offline Marcinos

  • *
  • Kierowca bombowca
Odp: Migotanie tekstur
« Odpowiedź #2 dnia: Marca 14, 2006, 21:45:13 »
Spróbój ustawić w ustawieniach grafiki OpenGL zamiast DirectX.
Ja tak zrobiłem i problem od razu się rozwiązał.
 :001:
Fighter pilots make movies, bomber pilots make history, but everything depends on mechanics.

Odp: Migotanie tekstur
« Odpowiedź #3 dnia: Marca 14, 2006, 23:18:30 »
Ustaw filtrowanie anizotropowe w setup>grafika>filtrowanie tekstur.
W profilu sterowników ForceWare wejdź w Ustawienia wydajności i jakości>Filtrowanie Anizotropowe>4x
Polecam też wyłączenie synchronizacji pionowej, tak przy okazji.
Sprzęt posiadamy podobny, więc powinno zadziałać. Sterowniki 81.98 nie są przyczyną problemu.

Odp: Migotanie tekstur
« Odpowiedź #4 dnia: Marca 14, 2006, 23:47:03 »
Sciągnij sobie te pliczki   ftp://www.txsquadron.com/patches/HQFoam.zip   , zrób kopię oryginalnych z gry i zastąp je ściągniętymi. Zalecane stery do FB+AEP 2.04 to bodajże 45.33 ale na 66.93 które zalecane są do PF działa równie dobrze. Mam nadzieję , że pomogłem  :001:
Wódka to śmierć, ale polski lotnik śmierci się nie boi...

Pogo

  • Gość
Odp: Migotanie tekstur
« Odpowiedź #5 dnia: Marca 15, 2006, 16:55:42 »
Kaa ja mam problem z ząbkowaniem grafiki.
Idzie to jakoś ustawić ?
Posiadam karte GeForce 4 mx 8x AGP

Bartolnikow

  • Gość
Odp: Migotanie tekstur
« Odpowiedź #6 dnia: Marca 16, 2006, 08:02:56 »
Mimo, że mam karte ATI800gt, też mam problem z ząbkowaniem i migotaniem grafiki. Szczególnie lotniska i brzegi lądu z dużej odległości/wysokości.

Piniol

  • Gość
Odp: Migotanie tekstur
« Odpowiedź #7 dnia: Marca 16, 2006, 09:42:21 »
Dopiszcie sobie sobie na samym dole conf.ini coś takiego:
PolygonOffsetFactor=-0.15
PolygonOffsetUnits=-3.0

Bartolnikow

  • Gość
Odp: Migotanie tekstur
« Odpowiedź #8 dnia: Marca 16, 2006, 10:33:12 »
Zrobiłem to wchyba wczeniej - znalazłem tę poradę w manualu do Ił-a. Niestety to nie pomaga.

Piniol

  • Gość
Odp: Migotanie tekstur
« Odpowiedź #9 dnia: Marca 16, 2006, 19:39:16 »
Jeśli chodzi o ząbkowanie (jeśli dobrze zrozumiałem o nierówne krawędzie) , to sprawdźcie w ustawieniach karty graficznej w windowsach czy macie włączony antialiasing, w ati jest zdaje się osobno dla opengl i direct3d (i nazywa się smoothvision). Trzeba to ustawić przynajmniej na x2 bo gra tego sama nie przełączy.

Bartolnikow

  • Gość
Odp: Migotanie tekstur
« Odpowiedź #10 dnia: Marca 20, 2006, 11:42:00 »
jeden ustawiony na 6X, drugi 8X (mogę max 16X ustawić, ale wtedy mam pokaz slajdów, a nie grę :)  )