Autor Wątek: Testy były-czas na refleksje  (Przeczytany 2987 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline I/JG53_Angel

  • *
  • Out Of Control
Testy były-czas na refleksje
« dnia: Września 28, 2007, 17:27:46 »
Odniosłem dziwne wrażenie,że model lotu zastosowany dla maszyn AI(na przykładach MS 406/410 oraz Hawk 85) ma dwie fazy:
pierwsza faza:samolotem kieruje AI
-osiągi są podkręcone,samoloty odchodzą nam jak chcą,a o dogonieniu ich decyduje głupota AI,które robi zbędne manewry
-wrażliwość konstrukcji na prędkość i przeciążenia znikoma,praktycznie żadna
-odporność na ostrzał z broni pokładowej-tu ewentualne trafienie w skrzydło,kadłub,powierzchnie sterowe zasadniczo nie robi na AI większego wrażenia

faza druga:samolotem kieruje gracz(oczywiście po zastosowaniu moda)
-osiągi poniżej przeciętnej,problemem jest rozpędzenie się w locie prostym powyżej 400 km/godz
-wrażliwość konstrukcji na prędkość i przeciążenia katastrofalna-przy około 520 km/godz samolot trzęsie jak stara buda na wietrze
-odporność na ostrzał podobna choć odnoszę wrażenie że miejsce ewentualnego trafienia nie ma znaczenia na pogorszenie się osiągów-po prostu dostajemy gdziekolwiek i możemy się pożegnać z normalnym prowadzeniem walki

Cechą wspólną ruskej wersji jest drastycznie zaniżona zdolność silników do przegrzewania się.Wystarczy powiedzieć że Emil E-4 który na zamkniętej chłodnicy grzał się okrutnie,teraz lata sobie na 100% mocy z zamkniętą chłodnicą i nie robi to na nim większego wrażenia.To samo tyczy się wymienionych maszyn
Babka wymusza motocykliście pierwszeństwo, dochodzi do wypadku, na szczęscie niegroźnego. Motocyklista podchodzi do DAMY i pyta"Widziała mnie pani?"
"Tak widzialam" odpowiada DAMA
To dlaczego mi pani nie ustąpiła ?
"No ale pan przeciez jechal motocyklem !"

http://img223.imageshack.us/img223/6416/bezpiecznygh0.jpg

Odp: Testy były-czas na refleksje
« Odpowiedź #1 dnia: Września 28, 2007, 20:11:45 »
Przecież po rozpakowaniu sfs-ów wyszło na jaw że w grze są 3 różne modele lotu: dla gracza ,dla AI, i ten trzeci  niby wspólny dla wszystkich maszyn, ale coś mi sie widzi że to kolejna fantazja Ola,wystarczy wziąść w Quick mission Hawka dla siebie i dla AI, od razu widać różnice :D .

Odp: Testy były-czas na refleksje
« Odpowiedź #2 dnia: Listopada 11, 2007, 23:40:35 »
Przecież po rozpakowaniu sfs-ów wyszło na jaw że w grze są 3 różne modele lotu: dla gracza ,dla AI, i ten trzeci  niby wspólny dla wszystkich maszyn, ale coś mi sie widzi że to kolejna fantazja Ola,wystarczy wziąść w Quick mission Hawka dla siebie i dla AI, od razu widać różnice :D .
A da się to jakoś poprawić ? Tzn. jeden model dala gracza i Ai.


-odporność na ostrzał z broni pokładowej-tu ewentualne trafienie w skrzydło,kadłub,powierzchnie sterowe zasadniczo nie robi na AI większego wrażenia
Bumbowiec z uszkodzonymi silniczkami potrafi być szybszy od naszego myśliwca . Ale za to nasi skrzydłowi lecący na tych samych maszynkach co my nie mają żadnego problemu aby go dogonić :005: