Autor Wątek: Linki do interesujących wiadomości i komentarze.  (Przeczytany 385048 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Linki do interesujących wiadomości i komentarze.
« Odpowiedź #915 dnia: Marca 01, 2012, 19:17:34 »
Bełkot.

Offline syringe

  • *
  • Centipede
Odp: Linki do interesujących wiadomości i komentarze.
« Odpowiedź #916 dnia: Marca 01, 2012, 20:37:15 »
Podobnie jak większość Twoich ostatnich wypowiedzi.  Szczególnie ten wiele mówiący komentarz.

Odp: Linki do interesujących wiadomości i komentarze.
« Odpowiedź #917 dnia: Marca 01, 2012, 21:53:05 »
Ramzey, a czemuż twierdzisz że to bełkot? To, że Super Horror jest przekrętem finansowym to wiadomo od dawien dawna, dane użytkowe też tajemnicą nie są przecież.

Odp: Linki do interesujących wiadomości i komentarze.
« Odpowiedź #918 dnia: Marca 01, 2012, 23:34:41 »
Ramzey, a czemuż twierdzisz że to bełkot? To, że Super Horror jest przekrętem finansowym to wiadomo od dawien dawna, dane użytkowe też tajemnicą nie są przecież.

Nie podoba mi się ton/styl w jakim  jest napisany.
Mowa oskarżycielska? Napisana w typowym "polskawym" stylu fachowca od wszystkiego.
Porównywanie F14 do F18? Żarty.
Brak zrozumienia co i dlaczego zostało na hornecie zrobione nie podpada pod błędy konstrukcyjne forsowane przez autora.
Dałem sobie spokój z czytaniem po trzecim akapicie.

Syringe, atak personalny?  Tak bez owijania.  Ciągle Cię coś boli?


ps. Jasiu teraz doczytałem kto jest autorem. Przepraszam że Cię zjechałem. Ale wybacz nie sądziłem że możesz wyprodukować takiego gniota.

Offline syringe

  • *
  • Centipede
Odp: Linki do interesujących wiadomości i komentarze.
« Odpowiedź #919 dnia: Marca 01, 2012, 23:49:10 »
Atak personalny? Nie, raczej nie spodobał mi się ton Twojej wypowiedzi. Bo o stylu nie ma co wspominać. :P
Komentarz "bełkot" bardziej pasuje do 15 latka niż do osoby, która jak widać w poprzednim poście potrafi sklecić kilka konstruktywnych zdań.
Jeśli wiesz na tyle dużo by podważać to co napisał autor tekstu to miło jak byś podzielił się tym z nami.
Jeszcze jedno- jak można coś oceniać po trzech akapitach?  Może w czwartym będzie coś co Cię zaskoczy.  :002:

BigMac

  • Gość
Odp: Linki do interesujących wiadomości i komentarze.
« Odpowiedź #920 dnia: Marca 03, 2012, 22:50:27 »
Dla mnie to mogłoby przejść jako jakiś post na forum, czyjaś opinia i retoryka. Nazywanie tego przyczynkiem do monografii odbieram jako żart, taki flamebait ;)

Offline bip3r

  • *
  • 13 WELT
    • www.13welt.pl
Odp: Linki do interesujących wiadomości i komentarze.
« Odpowiedź #921 dnia: Marca 11, 2012, 13:23:36 »
http://polphone.com/blog/index.php/2012/03/jan-lisewski-ku-przestrodze-omijajcie-ta-osobe/

Zastanawiałem się czy nie dać tego do LOL-a.. Tekst kładzie trochę światła na sprawę zagubionego w akcji kite-surfera u wybrzeży Arabii Saudyjskiej. Jeśli ktoś się zastanawiał dlaczego nie mogli go namierzyć, to teraz już wiadomo :)
"Jestem Polak, a Polak to wariat, a wariat to lepszy gość." K.I. Gałczyński


13WELT YouTube Channel

Offline bip3r

  • *
  • 13 WELT
    • www.13welt.pl
"Jestem Polak, a Polak to wariat, a wariat to lepszy gość." K.I. Gałczyński


13WELT YouTube Channel

Offline JacD

  • *
  • 7WEDS
Odp: Linki do interesujących wiadomości i komentarze.
« Odpowiedź #923 dnia: Marca 18, 2012, 11:53:57 »
Gravity is a cruel mistress!
7WEDS

Odp: Linki do interesujących wiadomości i komentarze.
« Odpowiedź #924 dnia: Marca 19, 2012, 23:52:00 »
Blue sky [Najlepszy reportaż konkursu im. Maćka Szumowskiego] - zetknąłem się z nim dzisiaj w najnowszym wydaniu Angory.

http://www.polskatimes.pl/artykul/527887,blue-sky-najlepszy-reportaz-konkursu-im-macka-szumowskiego,id,t.html

Wygląda na to ,że Wujek Toyo brał udział w powstaniu tego reportażu . Trzeci akapit od końca wskazuje jednoznacznie.  :004:
A fighter pilot is noted for intelligence, independence, integrity, courage, and patriotism. "Fighter Pilot" is a state of mind, not a job title. Therefore, not all people who fly fighters are fighter pilots, nor do all fighter pilots fly fighters, some of them drive trucks.

Offline Meehau

  • *
  • CyC
Odp: Linki do interesujących wiadomości i komentarze.
« Odpowiedź #925 dnia: Marca 20, 2012, 07:14:59 »
Ehh...to ja tu od paru lat próbuję zapomnieć o powziętej decyzji, wyboru rozsądnej drogi życia, a tu znowu... Toyo miej litość.
Rozsądek zabija marzenia i tyle :/
Meehau
"The milk of aircrew kindness comes in very small containers and has a quick expiration date"

Zefirro

  • Gość
Odp: Linki do interesujących wiadomości i komentarze.
« Odpowiedź #926 dnia: Marca 20, 2012, 13:58:45 »
Czy mógłby ktoś przypomnieć mi okoliczności tego wypadku, a najlepiej przyczyny, które ustaliła komisja?

Odp: Linki do interesujących wiadomości i komentarze.
« Odpowiedź #927 dnia: Marca 20, 2012, 20:13:48 »
Okoliczności są opisane w tekście, katastrofa wydarzyła się 26.06.1990 pod Zwoleniem, w okolicach miejscowości Jasieniec.
Przyczyną był G-lock, najprawdopodobniej chcąc obserwować "cel" odchylił głowę tyłu, wytworzył spore przeciążenie i stracił przytomność. Świadkowie widzieli lecący ku ziemi samolot w spirali, z tego wynikało, że nie był przeciągnięty, pilot nie walczył, lot był w miarę stabilny.

Zefirro

  • Gość
Odp: Linki do interesujących wiadomości i komentarze.
« Odpowiedź #928 dnia: Marca 20, 2012, 20:18:15 »
Dziękuję bardzo. To prawda, że w tekście była sugestia, ale nie dawała mi 100% pewności. Nie mam aż takiej wiedzy o tego typu zdarzeniach, a chyba z 30 minut googlowania okazało się bezowocne (nie mogłem zidentyfikować tego zdarzenia).

Swoją drogą mam pytanie do ekspertów od współczesnych wynalazków. Czy w jakiś samolotach wykorzystuje się lub kiedykolwiek testowano systemy, które monitorują przytomność pilota i w razie jej braku automatycznie przywracają samolot do lotu poziomego?

Odp: Linki do interesujących wiadomości i komentarze.
« Odpowiedź #929 dnia: Marca 20, 2012, 21:13:37 »
Nie słyszałem o takim systemie.
Być może chodzi tu o pewne bariery psychologiczne, żadne pilot nie daje się dobrowolnie okleić czymkolwiek co badałoby jego parametry zdrowia w locie. Jest to do przeskoczenia zwykłym rozkazem. Wydaje mi się (co może być kluczowe w tym, że tylko "wydaje"), iż ciężko byłoby stworzyć system który jednoznacznie określił tę chwilę przed utratą lub moment utraty przytomności. Chyba z tego powodu poszli drogą zapobiegania G-lock poprzez system wspomagania oraz trening.
Należy pamiętać, że Iskra nie ma nic co by pomogło pilotowi, z jednej strony chała, a z drugiej dobry trening organizmu.