Daj spokój, co z tego że wyglądają, jak nie działają...
Dlatego właśnie napisałem "światełko w tunelu" - bazując na kokpicie Ka-50 mogę tylko stwierdzić, że poprawiono
nieco wygląd VC, nie jest już tak odpychający - natomiast do w miarę poprawnej pracy tego wszystkiego jeszcze daleko.
Inną ciekawą sprawą jest, że taki Alphasim produkujący taśmowo marne i dosyć drogie dodatki świetnie sie trzyma, a po przejrzeniu ich forum okazuje się, że spora grupa konsumentów bardzo lubi słabo odwzorowane i proste samoloty... cóż, de gustibus 
Alphasim kieruje zapewne swoje dodatki dla nieco mniej wybrednych (upierdliwych?) urzytkowników, którzy nie zastanawiają się zapewne czy kształt znaczka na ekranie radaru odpowiada rzeczywistości czy nie. Tak jak napisałeś - gusta są różne.
Jedno im trzeba oddać - trafiają produktami w to co ludzie chcą dostać czyli w maszyny znane i popularne.
Mam jeszcze jedno pytanie. Czy pozostałe systemy samolotu są odwzorowane równie dobrze albo lepiej?
Trudno mówić w przypadku MiG-15/17 o jakiś wielkich systemach - to prosta maszyna, nie różniąca się awioniką wiele od samolotów z okresu DWS. Moim zdaniem układ przyrządów i przełączników w kabinie jest zbliżony do oryginału choć graficznie pozostawia nieco do życzenia. Również w moim odczuciu przyrządy działają prawidłowo, a większość przełączników w kabinie funkcjonuje. Szczególnie wygląd przełączników jest brzydki, ale sama tablica jest zrobiona nieźle. Przyznam jednak uczciwie, że poziom wizualny bardziej z FS9 niż z FSX.
Trochę ruina, ale widać prawie cały układ w kokpicie.





Samo latanie jest przyjemne, maszyna zwrotna (taka powinna być), ale jednocześnie w niektórych fazach czuć słabą moc silnika np. przy podchodzeniu do lądowania przy wysuniętych klapach i podwoziu (też tak powinno być). Brakuje mi kilku elementów jak choćby opóźnienia przy dodawaniu ciągu, ale ogólnie odczucia mam pozytywne w "lataniu" MiG-15 (w wersji poprawionej SP2) i MiG-17.