Witam,
mam problem z dymkiem, który się tworzy podczas przelotu nisko nad ziemią albo ataku w ziemię np. gunem...
Otóż chodzi o to, że jak się on pojawia to FPS spada praktycznie do kilku, a często do zera. Wiem, że przy ustawieniu Effects na LOW dymek jest, a przy ustawieniu na NONE dymek znika. Zatem musi chodzić o jakiś plik z dymem lub jakąś wartością, która mówi jak się ma ten dym renderować. Jak ten dym usunąć bądź uprościć jego tak by nie powodwał przy swojej obecności taki spadek FPS?
Prosta zmiana z LOW na NONE nie wchodzi w rachubę, gdyż wtedy wszystko mi się zmieni na NONE, a ja chce tylko zmodyfikować\usunąc dym, reszte mając na dotychczasowych ustawieniach.
Instalowałem FPS tweak, Explosion tweak, który niby pozwala teraz przelecieć przez dym, wywaliłem też kilka plików dźwiękowych np. ExplodeWater0 i ExplodeGround0. Poprawiło to dość sytuację, ale dalej mam lagi, które dość mocno psują rozgrywkę.
PS. da się coś zrobić z clusterami by też tak nie waliły po FPS Wyłączyć jakieś shaderki itp ??
AMD 64 3000+ (1.8Ghz) podkręcony na 2.3-2.4 Ghz, w zależności jak BIOS się uruchomi
1 GB RAM
7300GT 256mb
