Autor Wątek: Mod nad modami  (Przeczytany 63715 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #285 dnia: Listopada 22, 2009, 16:38:36 »
janweg-- albo się mi tylko wydaje albo w UP1.8 jest już właśnie ten mod....
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Offline janweg

  • *
  • Świętoszek
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #286 dnia: Listopada 22, 2009, 18:06:03 »
Nie ma tego moda w UP 1.8, ale jest instalator: http://www.filefront.com/14968345/UraniumUP.exe/. Instrukcja instalacji uoda Uranium na 3 stronie tego tematu w SAS: http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,2112.30.html

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #287 dnia: Listopada 22, 2009, 19:06:02 »
Nie ma tego moda w UP 1.8, ale jest instalator: http://www.filefront.com/14968345/UraniumUP.exe/. Instrukcja instalacji uoda Uranium na 3 stronie tego tematu w SAS: http://www.sas1946.com/main/index.php/topic,2112.30.html
Ten instalator - od neuro - nie instaluje plików ships.ini oraz technics.ini.
W mojej instalacji UP1.8 "ręczne" wstawienie tych plików powoduje zawieszanie startu gry na 70 procentach.
Teraz pytanie: co "wnoszą" te pliki i czy warto robić konkatenację, bo nowe efekty są widoczne - choć nie wszystkie jeszcze sprawdziłem (obiektów nawodnych i naziemnych).
Leszek

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #288 dnia: Listopada 22, 2009, 19:14:34 »
A widzieliście jak paliło się dno w łodzi latającej ?  :karpik
Ktoś tu chyba czegoś nie sprawdził......

Offline srk76

  • *
  • =PFT=Sroka76
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #289 dnia: Listopada 25, 2009, 00:23:21 »
Może mi ktoś z moderów z AAA powiedzieć czemu nie ma w 1.2 modziku na te śliczne tracery 0,50 w amerykańskich i nie tylko maszynach.

http://www.youtube.com/watch?v=Lo0dHBma-mY

Tak gdzieś w połowie filmu. W UP jest coś takiego w UI miało też być ale czemu nie ma do tej pory nie wiem. Nawet coś tam znalazłem na forum AAA w tym temacie ale jak juz miały byc konkrety to się wszyscy tajemniczy robią.

Ewentualnie może ktoś wie jak to do UI 1.2 zaaplikować z Ultrapaczki. Chmury , dymki AA się udało ale tego rozgryźć nie potrafię.




Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #290 dnia: Listopada 25, 2009, 09:05:47 »
Sroka, przecież mówiliście, że ten mod - oprócz strony graficznej - miał jakieś zapalające pociski czy coś takiego co ileś-tam w taśmach pocisków 0.5. To, oraz dodatkowo, że Betty offline palą się od tego, że hey! To by tłumaczyło dlaczego na AAA jakoś się do tego nie garną... Ale kto wie? Walczcie :)
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Offline srk76

  • *
  • =PFT=Sroka76
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #291 dnia: Listopada 25, 2009, 13:12:59 »
Jeśli tak było to źle. My traktujemy wszelkie mody jako dodatki graficzne i dźwiękowe uatrakcyjniające ta grę. Jak dla mnie wszelkie kombinacje w FM , sile pocisków , sile dźwięków etc. są zbędne. Chyba , że zostanie to zrobione oficjalnie przez Olega dla urealnienia latania.

Ja tam Bettys "spuszczam" i bez takich "dodatków"  :004: Sam dobrze o tym wiesz  :003:

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #292 dnia: Listopada 25, 2009, 19:00:07 »
Może mi ktoś z moderów z AAA powiedzieć ...
A kto tam jeszcze został ?
Pytam, bo zamiast nowości* znalazłem tylko "koncert  życzeń i zażaleń".

*np kompatybilność z 4.09.
Leszek

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #293 dnia: Listopada 26, 2009, 08:08:42 »
A kto tam jeszcze został? Pytam, bo zamiast nowości znalazłem tylko "koncert  życzeń i zażaleń".

Nie, no, uznaję wypowiedź powyżej za wyraźnie tendencyjną... Zresztą... to tak off-topic, tutaj jest o modzie nad modami 1.8 itp. Mam tylko nadzieję, że MnM 2.0 to będzie paczka wspólna dla większości scen moderów. To nie ja się tego domagam, "ale społeczeństwo"...
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

kangurinho

  • Gość
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #294 dnia: Listopada 26, 2009, 20:40:28 »
Ten mod wejdzie na FB?

Offline srk76

  • *
  • =PFT=Sroka76
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #295 dnia: Listopada 27, 2009, 01:31:41 »
Nie.

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #296 dnia: Listopada 30, 2009, 12:35:03 »
Może mi ktoś powiedzieć jak poprawić Avia B534 i Fokker D.XXI bo były w zamyśle tego dodatku ale cos poszło nie tak... Na brak Tiger Moth pomogła instalacja moda. Nie mogę natomiast znaleźć modów do Avii i Fokkera.

Offline Redspider

  • *
  • Pure evil....ZŁOOOOO !
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #297 dnia: Listopada 30, 2009, 14:14:49 »
Nie możesz , bo nie ma.
NA PLASTERKI !!!

Geniusz może mieć swoje ograniczenia, ale głupota nie jest tak upośledzona

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #298 dnia: Grudnia 04, 2009, 00:13:00 »
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #299 dnia: Grudnia 16, 2009, 12:50:29 »

Bis zum bitteren Ende.