Autor Wątek: Mod nad modami  (Przeczytany 63726 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #45 dnia: Października 15, 2008, 11:38:28 »
Boozer, a u Ciebie w tych mietkach wszystko gra na pulpicie? Znalazłem jeszcze na Emilku nie poprawnie działającą busole. Tzn. połowa skali jest nieruchoma. Kurcze jak był pliczek fileslist to człowiek pogrzebał dopisał co trzeba i wszystko grało  :002:, a tutaj to nie wiem za co mam się złapać :003:. Jeszcze jedno mi sie przypomniało. Chciałem wyłączyć mody samolotów na których nie latam bo to też w końcu obciąż ten mój "kalkulator" więc postawiłem "-" przed bombowcami, Japończykami i czymś tam jeszcze, biorę się za Iłka, a on nie chce się załadować. Jest jakiś limit do wyłączenia tych modów? Może wywaliłem ich za dużo :002:


Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #46 dnia: Października 15, 2008, 18:59:14 »
Witam Starych Wyjadaczy Forumowych, jak również żółtodziobów z nowego poboru.  :002:
Po dłuuuuugiej przerwie postanowiłem wrócić do latania. Jak to kiedyś Herr Schmeisser pięknie napisał "(...)ten zapach oleju w kabinie Mietka, etc...".
Ku mojemu ogromemu zdumieniu okazało się,że Sturm juz nie jest tym samym simem - vide: mody. Cóż -  dawno mnie tutaj nie było.

W związku z tym mam do Kolegów parę kwestii (związanych głównie z tym "ubermodem", który jak rozumiem zawiera wszytkie, lub większość dostępnych modyfikacji ):
1. Jak to sie instaluje?
2. Czy po instalacji będzie możliwe latanie on-line?
3. W jaki sposób instalacja wpływa na płynność gry, fps - y etc....
4. Czy nowe maszyny flyable to "składaki", czy tez  normalnie odwzorowane samoloty? Np. taki B-29?
...
5. Instalować czy nie?   :021:

Bóg zapłać za treściwe odpowiedzi dobrzy ludzie.

Bis zum bitteren Ende.

Offline Marcinos

  • *
  • Kierowca bombowca
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #47 dnia: Października 15, 2008, 19:23:28 »
1. 'Moda nad modami' nie instalowałem, ale podobno wystarczy odpalić a sam zrobi resztę.
2. Tak, ale tylko gdzie serwery mają wyłączone sprawdzanie zgodności plików, np. serwer AAA.
3. Nowe DLL i cośtamjeszcze podobno poprawia płynność (u siebie nie zauważyłem jakichś drastycznych wzrostów), ale nowe efekty mogą sprawiać kłopoty - zawsze można je wyłączyć jeśli nie podobają się (w folderze MODS wystarczy dodać '-' przed folderem z konkretnym modem).
4. 'Nowe' maszyny mają kokpity z istniejących (drobne przeróbki, np. brak celownika) i model lotu mają zachowany taki jaki był.
5. W zasadzie większość interesujących modów miałem zanim wyszedł ten pak, ale dla każdego początkującego z modami jak najbardziej polecam.

Jakbym gdzieś walnął jakiegoś babola to proszę o sprostowanie.
Fighter pilots make movies, bomber pilots make history, but everything depends on mechanics.

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #48 dnia: Października 15, 2008, 20:53:12 »
Witaj Zack. Marcinos już właściwie wszystko napisał. Dla jasności dodam od siebie
 Ad.1 Instaluje się sam po dwukrotnym kliknięciu na pierwszą część moda ( jest w czterech częściach)
 Ad.2 Jest możliwe latanie on-line. Mod jest zaopatrzony w Switche, więc możesz przełączyć się na odpowiednią wersję Iłka
 Ad.3 Prawdopodobnie delikatnie "zmula" komputer. Prawdopodobnie  :002:. Tutaj miałem akurat małe schody, ale to wina mojego sprzętu. Laptop. Słaba karta itd. :003:
 Ad.4 Większość to składaki. Nie testowałem wszystkich. No i jest RWD 8. Ładniutki.
 Ad.5 Część modów miałem już wcześniej zainstalowanych, ale tutaj i dźwięk jest jakiś inny, bardziej realny no i te smugi kondensacyjne po pociskach wcześniej też skądś już miałem ale te... kręcą się jak należy. Śliczne. Są też poprawione kabinki. Osobiście polecam chociaż by ze względu na te trzy rzeczy.   

Miłych wrażeń.

Offline CF23-BoozerEX

  • *
  • Wherever you are...
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #49 dnia: Października 16, 2008, 14:35:53 »

Boozer, a u Ciebie w tych mietkach wszystko gra na pulpicie?


Gra, tutaj nie zauważyłem żadnych "baboli".


Jeszcze jedno mi sie przypomniało. Chciałem wyłączyć mody samolotów na których nie latam bo to też w końcu obciąż ten mój "kalkulator" więc postawiłem "-" przed bombowcami, Japończykami i czymś tam jeszcze, biorę się za Iłka, a on nie chce się załadować. Jest jakiś limit do wyłączenia tych modów? Może wywaliłem ich za dużo :002:


Tu mi szczerze mówiąc zabiłeś klina, ja osobiscie wyłączałem po kilka modów naraz i nic się nie krzaczyło, ale akurat nie te mody wyłączałem co Ty. Sprawdzę wieczorem i dam znać  :)

~S~

Booze

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #50 dnia: Października 16, 2008, 18:45:35 »
.... Chciałem wyłączyć mody samolotów na których nie latam bo to też w końcu obciąż ten mój "kalkulator" więc postawiłem "-" przed bombowcami, Japończykami ....
Mnie się wydaje, że to działa inaczej: do RAM wczytywane są tylko pliki "odpowiedzialne" za maszyny "wywołane" przez misje, czyli te które są na mapie lub w QMB. Podobnie wczytywane są obiekty "natywne" dla danej mapy + te wstawione przez FMB. Podobnie jest z plikami *.mat i *.bmp, ale te są umieszczane w katalogu ..\PaintSchemes\Cache  i/lub ..\NetCache.
Wczytywanie wszystkiego do RAM (wszystkich *.SFS + wszystko z ..\files + wszysko z ..\Mods) to byłaby przesada - prawie 3Gb w ponad 50 spakowanych plikach to same *.sfs'y. Zajętość RAM w grze to 300 do 600Mb.
Leszek

Spiti

  • Gość
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #51 dnia: Października 16, 2008, 21:03:03 »
No wiec Boozer, ta fotka jest na pewno w większości G i wszystkich K - messerach. Szkoda że nie ma ich w Spitfire'ach - szczegolnie chodzi mi o takie fotki jak w "Ciemnoniebieskim Świecie".

Brakuje mi tu też bardzo Spita mk. XIV albo XVI, bo IX nie dasz rady Messerowi K.

Natomiast ciekawi mnie czy masz w Messerach taką dużą brązową krope na przedniej szybie w prawym dolnym rogu.

pozdro

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #52 dnia: Października 16, 2008, 21:46:47 »
Też mam problem z wyświetlaniem busoli w Bf 109 G, w innych nie zauważyłem tego problemu. Mnie też zastanowiło to brązowe kółko w prawym dolnym rogu czołowej szyby owiewki - ktoś może powiedzieć co to było jeśli to nie błąd w grafice?
Najlepszy wojskowy symulator lotu - http://www.sturmovik.pl

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #53 dnia: Października 16, 2008, 21:52:56 »
Ta brązowa kropa to nie błąd grafiki. Jest to substancja (niestety nie pamiętam jaka) pochłaniająca wilgoć.

Innymi słowy zapobiegająca parowaniu szyby.

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #54 dnia: Października 16, 2008, 22:35:11 »
Przepraszam za dubla, nie zdążyłem edytować. Może kogoś to zainteresuje.

Oto kilka zdjęć ''kropy'' na przedniej szybie Mieczysława.


 

Spiti

  • Gość
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #55 dnia: Października 16, 2008, 22:43:23 »
Dzieki za info :)

Offline CF23-BoozerEX

  • *
  • Wherever you are...
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #56 dnia: Października 17, 2008, 02:17:04 »

Brakuje mi tu też bardzo Spita mk. XIV albo XVI, bo IX nie dasz rady Messerowi K.


Ależ oczywiście, że dasz :). Tak naprawdę w tej grze nie ma samolotów ani pilotów nie do pobicia (dotyczy to również profesjonalnych Kansasowych killerów latających na La7, I-185 i Jak3-P ;))

~S~

Booze

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #57 dnia: Października 17, 2008, 09:22:08 »
  Basieks wygląda na to że znalazłem u siebie przyczynę błędu w busoli na Gustawie. W conf.ini zmieniłem wpis:

[window]
...
StencilBits=8
...

Wcześniej miałem wpisaną wartość 0, ale po porównaniu wpisów z wpisami na mojej kopi Iłka poprawiłem ją na 8 i zadziałało. Jednak nadal mnie zastanawia dlaczego błąd dotyczył tylko tego jednego wskaźnika na panelu i tylko w tej konkretnej wersji (G).

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #58 dnia: Października 17, 2008, 10:44:31 »
Niestety Rafale u mnie wpis wyglądał właśnie tak na jaki miał zostać poprawiony. Sprawdzałem i w Emilach dalej lewa strona busoli funkcjonuje tylko jak obrazek uatrakcyjniający tablice przyrządów. W wersji G wszystko ok.
Najlepszy wojskowy symulator lotu - http://www.sturmovik.pl

Spiti

  • Gość
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #59 dnia: Października 20, 2008, 23:25:52 »
Sluchajcie, mam pytanie. Da sie zmienić język z angielskiego na polski? W conf.ini mam wpisane PL ale nadal ENG obowiązuje.