Autor Wątek: Mod nad modami  (Przeczytany 63849 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline CF23-BoozerEX

  • *
  • Wherever you are...
Mod nad modami
« dnia: Września 29, 2008, 23:18:47 »
Słuchajcie, pojawił się nowy, zbiorczy mod na stronie AAA. Automatycznie instaluje prawie wszystkie dotychczasowe mody za jednym prostym kliknięciem - instaluje się na podstawową wersję 4.08m (do ściągnięcia są 4 pliki po 250MB!). Działa rewelacyjnie, w linku poniżej są opisane wszystkie zmiany, które wprowadza, włącznie z nowymi samolotami, tak zmodyfikowanymi jak i zupełnie nowymi. Poza tym mnóstwo fajnych map (nie ma tylko channel moda). Zassałem, zainstalowałem, wypróbowałem  O0. Jak dla mnie bomba! Oto link:

http://www.allaircraftarcade.com/forum/viewtopic.php?t=7688

~S~

Booze

PS: Acha i jeszcze zawiera switcher pomiędzy różnymi wersjami, w sumie 6 wariantów  :)
« Ostatnia zmiana: Września 29, 2008, 23:26:44 wysłana przez CF23-BoozerEX »

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #1 dnia: Września 29, 2008, 23:26:35 »
O proszę. Na takie coś osobiście czekałem :D
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline Minamir

  • 16th VTFS
  • *
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #2 dnia: Września 29, 2008, 23:51:54 »
Fajne, widziałem już wcześniej ale nie ściągałem. Instaluje się to na Sound Moda czy już go zawiera?

Offline CF23-BoozerEX

  • *
  • Wherever you are...
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #3 dnia: Września 30, 2008, 00:33:53 »
Zawiera. I Sound Moda i kokpity (latam moim mietkiem z całkiem nowymi zegarami, celownikiem, lusterkiem wstecznym i z fotografią jakiejś fraulain na dashboardzie -powiadam Wam, BoBa Olegowego już nie będzie  :)) i zmodyfikowane chmury i brytyjskie celowniki i dużo map i masa mosolotów do latania (ze Spitem MkI włacznie).
Acha, ważne - każdy mod z osobna można sobie włączyć, albo wyłączyć wchodząc do folderu MODS i jeżeli przed podfolderem oznaczającym dany mod postawimy - czyli myślnik,  mod będzie nieaktywny, a jak go usuniemy, znowu będzie aktywny.

~S~

Booze

oldeagle

  • Gość
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #4 dnia: Września 30, 2008, 17:58:43 »
Zainstalowałem tego moda ale nie mam tych maszyn FW-190A5u14,BF-109-F1,ChaikaBS,ChaikaFIN,BF-110-G4,BeaufighterMkX,RWD8,HurricaneMkIId,Mosquito_Mk_BXVI,ME-410_A,ME-410_B,ME-410_D  sprawdzałem w QMB

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #5 dnia: Września 30, 2008, 19:30:58 »
Nie no...tragedia...transfer 20KB/sek  :005:
Spokój cechuje Mistrza.

D_H_G

  • Gość
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #6 dnia: Września 30, 2008, 20:36:10 »
U mnie brak spita MkXIV, w kilku kabinach mam kokpity z Me 410, w YP 80 dzwięk pojawia się dopiero przy ponad 90% mocy. To tak ma szybko sprawdzane w QMB.

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #7 dnia: Października 01, 2008, 13:25:52 »
Zainstalowałem tego moda ale nie mam tych maszyn FW-190A5u14,BF-109-F1,ChaikaBS,ChaikaFIN,BF-110-G4,BeaufighterMkX,RWD8,HurricaneMkIId,Mosquito_Mk_BXVI,ME-410_A,ME-410_B,ME-410_D  sprawdzałem w QMB
U mnie po instalacji wszystkie w.w samoloty są i wszystko działa jak trzeba  :118:. Jedynie w samolocie Mosquito MK BXVI nie można strzelać (być może tak ma być...). Również sprawdzone w QMB.
Prawdziwy programista wiesza się razem z programem ...

oldeagle

  • Gość
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #8 dnia: Października 01, 2008, 13:34:13 »
Hm :005: chyba będę musiał coś gdzieś dopisać.Tylko gdzie  :karpik

Offline Redspider

  • *
  • Pure evil....ZŁOOOOO !
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #9 dnia: Października 01, 2008, 14:04:42 »
U mnie po instalacji wszystkie w.w samoloty są i wszystko działa jak trzeba  :118:. Jedynie w samolocie Mosquito MK BXVI nie można strzelać (być może tak ma być...). Również sprawdzone w QMB.

Wprawdzie stoi po angielsku, ale stoi.

Bomb bay doors mod
For the following bombers you must set a new key to open the bomb bay doors
Mosquito Variants, B25 Variants, B29, B17 Variants, B24.
The function to set for the Bomb bay doors to open is function 'Power 10' within the controls

Poza tym można ten "mod" łatwo wykasować, bez wpływu na pozostałą część.
NA PLASTERKI !!!

Geniusz może mieć swoje ograniczenia, ale głupota nie jest tak upośledzona

Offline CF23-BoozerEX

  • *
  • Wherever you are...
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #10 dnia: Października 01, 2008, 16:20:52 »
Hm :005: chyba będę musiał coś gdzieś dopisać.Tylko gdzie  :karpik

Czy instalowałeś zgodnie z zaleceniami? Bo tam pisze mniej więcej tak:

1) Skopiuj sobie wszystkie pliki ze zmodowanego Ił2-1946 do jakiegoś innego folderu
2) Tutaj moja własna uwaga - najlepiej (po uprzednim skopiowaniu) Iłka po prostu odinstalować i wyczyścić rejestr.
3) Zainstalować ponownie Il2-1946 i nadinstalować patchem 4.08
4) Na to dopiero zainstalować "czteropak" z modami o którym mowa w wątku.

Niektóre mody lubią się gryźć i jeżeli "nadinstalujemy" ten uber mod na istniejącą zmodowaną instalację Il2, to mogą być kłopoty.

Ze swojej strony mam pytanko - jak do tego ubermoda doinstalować mapy z Channel Mod (ale tylko mapy z obiektami, bez żadnych innych dodatków)?

~S~

Booze

Offline Piniol

  • JG300
  • *
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #11 dnia: Października 01, 2008, 16:34:56 »
Zainstalowałem to ale łoś ze mnie bo nie zrobiłem kopii zapasowej z powodu małego twardego. Teraz już nie mogę wrócić do soundpacka wymaganego na froncie il2war. No nic, pozostaje mi polatać na warclouds. Wrażenia niesamowite, 6dof, nowe eksplozje, efekty, dymy. Trochę jak nowy symulator. RWD 8 rządzi (nie mogłem nim przystalować ale może ten typ tak ma - dobra robota chłopaki).

oldeagle

  • Gość
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #12 dnia: Października 01, 2008, 16:46:23 »
Dzięki bierzemy się za reinstalacje :)

oldeagle

  • Gość
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #13 dnia: Października 01, 2008, 23:04:16 »
No i zadziałało  :002:

Offline CF23-BoozerEX

  • *
  • Wherever you are...
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #14 dnia: Października 04, 2008, 19:23:48 »

Ze swojej strony mam pytanko - jak do tego ubermoda doinstalować mapy z Channel Mod (ale tylko mapy z obiektami, bez żadnych innych dodatków)?

~S~

Booze

Ehem, przepraszam, że cytuję samego siebie, ale pytanie to jest nadal aktualne. Czy naprawdę nikt nie wie, jak to zrobić?  :011:

~S~

Booze