Autor Wątek: Operation Flashpoint 2  (Przeczytany 6964 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Operation Flashpoint 2
« Odpowiedź #30 dnia: Sierpnia 24, 2009, 19:05:20 »
Gdyby nie leci komp to już dawno bym w Arme2  pogrywał :)
Polish Virtual Air Force-LO:FC  1st FIS Spec

Odp: Operation Flashpoint 2
« Odpowiedź #31 dnia: Sierpnia 24, 2009, 21:32:53 »
Call of duty to corridor shooter. To jest po prostu Battlefield. Animacje jak w BF - śmiesznie podskakujący facet, bujanie bronią w trakcie marszu/biegu. Komiczna "nieważkość" broni - po prostu żadnej bezwładności przy sterowaniu postacią. Do tego dochodzi punkt celowania centralnie na środku ekranu. Podobnie wiszące ikony w powietrzu pokazujące cele itp. Grafika też nie zachwyca - świetne efekty cząstkowe, ale reszta... no cóż, szczęśliwie dla Codemasters w tych grach ona nie jest tak istotna. W każdym razie atak na pojazdy opancerzone wygląda komicznie. Strzelanie z karabinków w blachę to takie strzeleckie hobby pewnie?

SMAW który zostawia smugę - przecież to granatnik, granaty nie mają napędu rakietowego. Nie przeszkadza to jednak ekscytacji komentujących. Dużo jest takich elementów sztucznie ułatwiających rozgrywkę - przecież gdy ktoś raz pacnie nas z tego granatnika, to od razu skompromituje swoją pozycję. OFP2 na pewno będzie fajną grą do potyczek Multiplayerowych, gdzie się wchodzi na serwer "poszczelać". Do prawdziwych misji cooperative to jednak Arma2.

A, mówią, że w cooperative nie można się oddalać na więcej jak 200metrów - cała drużyna musi być sztucznie ściśnięta, co wyklucza jakiekolwiek operacje na więcej jak 4-8 osób (z czego ósemka ma praktycznie zakaz dzielenia się na fireteamy).
Dochodzi jeszcze niemożność pilotowania czegokolwiek w OFP2, a więc zakładam, że tylko w singlu przyjdzie nam spotkać się z niszczycielską siłą lotnictwa - na MP obraz bitwy zostaje więc istotnie spłycony.

PS W Arma2 poziom trudności ma wpływ na spostrzegawczość i celność AI. Tzn, dla łatwiejszych trybów odpowiednio mniejszy mnożnik ich umiejętności.

tomek1988

  • Gość
Odp: Operation Flashpoint 2
« Odpowiedź #32 dnia: Sierpnia 25, 2009, 02:09:31 »
Dochodzi jeszcze niemożność pilotowania czegokolwiek w OFP2, a więc zakładam, że tylko w singlu przyjdzie nam spotkać się z niszczycielską siłą lotnictwa - na MP obraz bitwy zostaje więc istotnie spłycony.
Moim zdaniem da się zrobić, wystarczy dodać combat controllerów naprowadzających wsparcie lotnicze :).
Nie zmienia to jednak faktu, że OFP2 nie budzi mojego entuzjazmu...

Offline F. von Izabelin

  • *
  • Prawy człowiek lewicy
    • CMHQ Flying Circus
Odp: Operation Flashpoint 2
« Odpowiedź #33 dnia: Sierpnia 25, 2009, 13:34:01 »
I w kampanii coop, gracze (4-ech) nie będą mogli się oddalać od siebie na więcej niż 250m. :)

Źródło: Codemasters. :P
Chociaż kroczę Dolina Śmierci,
zła się nie uleknę...
bo lecę na 6 kaflach i się wznoszę...

Odp: Operation Flashpoint 2
« Odpowiedź #34 dnia: Października 08, 2009, 23:21:45 »
Ponoć dziś była premiera, ktoś już próbował ?

Odp: Operation Flashpoint 2
« Odpowiedź #35 dnia: Października 09, 2009, 02:18:45 »
Tutaj screeny: http://www.xfire.com/screenshots/k4cz0rpl/
A tutaj video : http://www.xfire.com/profile/k4cz0rpl/videos/
MAX SETTINGS
1920x1200
BTW:Jak dla mnie to polacznie Americans Army3 i ARMA2.
Osobiscie Arma 2 wydaja mi sie byc bardziej taktyczna,podchodzaca bardziej do realiow.
W OP2 akcja dzieje sie za latwo nawet na najtrudnijszym poziomie.
Jeśli raz posmakowałeś latania, będziesz już zawsze chodził z oczami utkwionymi w niebo; bo tam byłeś i zawsze będziesz chciał tam wrócić.


poko24

  • Gość
Odp: Operation Flashpoint 2
« Odpowiedź #36 dnia: Października 09, 2009, 07:29:00 »
Tyle, że Arma2 jest kiepsko z optymalizowana. OPF2 chodzi płynniej?

Odp: Operation Flashpoint 2
« Odpowiedź #37 dnia: Października 09, 2009, 09:18:01 »
Wyczytałem od ludzi, którzy grali już w to, że daje się grać nawet na GF 8600 oraz podkręconym jedno-rdzeniowcu. Więc można by sądzić, że optymalizacja znacznie lepsza. Osobiście uważam tą grę za lepsze rozwiązanie do pogrania w sieci niż badziewie zwane Americas Army 3.

Odp: Operation Flashpoint 2
« Odpowiedź #38 dnia: Października 09, 2009, 12:28:32 »
Tyle, że Arma2 jest kiepsko z optymalizowana. OPF2 chodzi płynniej?

Jestem już po krótkich testach. Świerza kopia prosto z MM :D
Jeśli chodzi o optymalizację [przecinek] to u mnie wszystko na full i chodzi bardzo płynnie w rozdziałce 1920x1200. Dla porównania Arma2 detale na medium i bez post efektów w rozdziałce 1680x1050 chodzi płynnie. Testowane na C2D E4400 kręcony do 2.9GHz, 4GB Ram i GF 8800 GTS.
Ogólnie pierwsze wrażenie bardzo pozytywne, choć w Armie jakby lepiej to trochę wygląda, np. animacja śmigłowców, możliwość swobodnego rozglądania się w pojazdach a także współpraca z Trackir. To tak na gorąco - wieczorkiem pewnie pogram jeszcze to może coś dopiszę.
Ogólnie na plus.
« Ostatnia zmiana: Października 09, 2009, 12:39:09 wysłana przez Nietzscheański Nadczłowiek »

rico32

  • Gość
Odp: Operation Flashpoint 2
« Odpowiedź #39 dnia: Października 12, 2009, 16:12:13 »
Panowie ta gra to jeden wielki gniot. Napaliłem się na nią jak diabli, a co dostaje?-syf że tak powiem. Myślałem że pobije Arme2, ale jej nawet do pięt nie dorasta. Ogólnie mamy połączenie Coda4 z Rainbow Six Las Vegas2 bez ostrzału za winkla, plus do tego konsolą zalatuje jak diabli. Z pierwowzorem nie ma co jej porownywać bo tak naprawde nie ma jak, ale jak już by sie uparł to powiedział bym że to jakiś marny dodatek do Coda4.

Ps: Ot moje odczucia i nikomu ich nie narzucam- każdy ma inny gust :)
« Ostatnia zmiana: Października 12, 2009, 19:54:18 wysłana przez Josiv »