Autor Wątek: Airport Design Editor - błąd przy próbie "skanowania" bazy  (Przeczytany 3827 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Witam
wybaczcie że zakładam nowy temat ale w dziale dla nowicjuszy pytania o edytory często "giną" wśród innych tematów, od jakiegoś czasu mam problem z ADE który bardzo przypadł mi do gustu i był by moim standardowym narzędziem do zabawy z lotniskami niestety żeby nie było za łatwo przy próbie "skanowania bazy" wyskakuje następujący błąd   



ma ktoś jakiś pomysł ????
czy takie niespodzianki usunę w programie Whisplacer a może polecacie jakiś inny ????
 



// --------------------------------------

Nazwa tematu! +20% się należy. John Cool.
« Ostatnia zmiana: Lutego 23, 2009, 16:04:28 wysłana przez John Cool »
Życie jest jak bieg na sto metrów - im bardziej będziesz się spieszył, tym prędzej znajdziesz się na mecie.

Win 7, MA770-UD3, Phenom II X4 810, GF 250 GTS, 4gb 1066mhz

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: Problem z Airport Design Editor
« Odpowiedź #1 dnia: Lutego 23, 2009, 11:28:55 »
Hej,

Upewnij się, że masz zainstalowany SDK do FSX razem z updatami. Dopiero po tym zainstaluj ponownie ADE i spaczuj do wersji 1.37.

Problem nr dwa rozwiążesz w programie ADE, lub SbuilderX. Należy zrobić poligon (zaznaczenie - obszar), który będzie miał za zadanie wyłączyć autogen.

Najlepiej zrobić to Sbuilderem, robisz precyzyjnie zaznaczenie, a potem dajesz charakterystykę AB_mask_class_flatten_exl_autogen

Co da: wypłaszczenie, wyłączy autogen oraz da na podłoże specjalną teksturę trawy na lotnisku.

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

Odp: Problem z Airport Design Editor
« Odpowiedź #2 dnia: Lutego 23, 2009, 12:47:36 »
Cytuj
Upewnij się, że masz zainstalowany SDK do FSX razem z updatami

Instalowałem najpierw SDK z FSX potem instalacja Acceleration i SDK z dodatku następnie patch który był na płycie z dodatkiem, ADE 1.20 nastepnie update do 1.37 wywaliłem wszystkie dodatkowe scenerie i zainstalowałem grę od nowa i ciągle mam ten sam błąd, zastanawiam się czy problemem nie jest to że SDK i FSX są na innych partycjach ?????
Życie jest jak bieg na sto metrów - im bardziej będziesz się spieszył, tym prędzej znajdziesz się na mecie.

Win 7, MA770-UD3, Phenom II X4 810, GF 250 GTS, 4gb 1066mhz

Odp: Problem z Airport Design Editor
« Odpowiedź #3 dnia: Lutego 23, 2009, 12:49:26 »
Nie żeby mi to przeszkadzało  :001: Ciekawie to wygląda, tym bardziej, że z każdej strony tej "wysepki" jest przepaść  :002:

Zgredd

  • Gość
Odp: Problem z Airport Design Editor
« Odpowiedź #4 dnia: Lutego 23, 2009, 14:26:09 »
Rozlokowanie SDK i FSXa na różnych partycjach nie ma znaczenia - ja tak mam i wszystko działa.
Z ADE jeśli nic nie pomaga, to proponuję odinstalować i zainstalować na nowo ale updatując tylko do wersji 1.30 :012:

Cytuj
ale w dziale dla nowicjuszy pytania o edytory często "giną" wśród innych tematów
Polecam przeglądać forum simhangar :020:

Odp: Airport Design Editor - błąd przy próbie "skanowania" bazy
« Odpowiedź #5 dnia: Lutego 23, 2009, 18:40:38 »
Cytuj
proponuję odinstalować i zainstalować na nowo ale updatując tylko do wersji 1.30

A masz może tą wersje, próbowałem goglować i za każdym razem "trafiałem" na stronę wydawcy i wersje 1.37  :015: :015:
Życie jest jak bieg na sto metrów - im bardziej będziesz się spieszył, tym prędzej znajdziesz się na mecie.

Win 7, MA770-UD3, Phenom II X4 810, GF 250 GTS, 4gb 1066mhz

Zgredd

  • Gość
Odp: Airport Design Editor - błąd przy próbie "skanowania" bazy
« Odpowiedź #6 dnia: Lutego 23, 2009, 19:26:34 »
Ależ wszystkie wersje updateów są na avsimie. W FileLibrary zaznacz tylko FSX - scenery design, w wyszukiwarce wpisz "ADE" i powinno Ci wszystko wyskoczyć. Instalator 1.20 i potem patche do 1.30 :) W razie czego odezwij się na priv.

Odp: Airport Design Editor - błąd przy próbie "skanowania" bazy
« Odpowiedź #7 dnia: Lutego 23, 2009, 23:33:45 »
Cytuj
Ależ wszystkie wersje updateów są na avsimie
No tak jak człowiek chce to sobie potrafi skomplikować życie - oczywiście ta wersja była na avsimie, nie wpadłem na to by tam sprawdzić :) :) ale najważniejsze że ADE 1.30 ruszyło bez problemu  :banan :banan :banan :banan :banan :banan :banan :banan :banan
1. jak myslisz czy teraz można "updejtować" do 1.37 ???
2. czy wyszedł jakiś patch/SP do acceleration SDK
Życie jest jak bieg na sto metrów - im bardziej będziesz się spieszył, tym prędzej znajdziesz się na mecie.

Win 7, MA770-UD3, Phenom II X4 810, GF 250 GTS, 4gb 1066mhz

Zgredd

  • Gość
Odp: Airport Design Editor - błąd przy próbie "skanowania" bazy
« Odpowiedź #8 dnia: Lutego 24, 2009, 00:47:44 »
1. jak myslisz czy teraz można "updejtować" do 1.37 ???

No raczej nie, bo znów będziesz mieć te same problemy :020:

Odp: Airport Design Editor - błąd przy próbie "skanowania" bazy
« Odpowiedź #9 dnia: Lutego 24, 2009, 15:12:16 »
Mam kolejne pytanie dotyczące "przebudowy" lotniska, oto moja wizja Muchowca  :004: :004: może nie jest to rewelacja ale nie straszy już jak defaultowa  :002:, drogi dojazdowe są trawiaste ale drogi "parkingowe" są betonowe i nie mogę tego zmienić a w miejscu "połączenia"  wyskakują dziwne "trójkąty"

 

jak mogę to naprawić ??

Życie jest jak bieg na sto metrów - im bardziej będziesz się spieszył, tym prędzej znajdziesz się na mecie.

Win 7, MA770-UD3, Phenom II X4 810, GF 250 GTS, 4gb 1066mhz

Incognito

  • Gość
Odp: Airport Design Editor - błąd przy próbie "skanowania" bazy
« Odpowiedź #10 dnia: Lutego 25, 2009, 22:29:22 »
Jesli w opcjach taxiways nie zanaczyles, ze sa trawiaste, to program wyswietla betonowe.

Wczesniej juz Ci napisano, abys zajzal na nasze forum SimHangar:

 http://simhangar.nets.pl/forum/index.php

Fajnie, ze zaczynasz cos dlubac, ale bez przebicia sie przez dokumentacje programu niewiele zdzialasz! Chetnie pomagamy ludziom, ktorzy wykazuja odrobine wlasnej inwencji.
« Ostatnia zmiana: Lutego 25, 2009, 22:36:05 wysłana przez Incognito »

Odp: Airport Design Editor - błąd przy próbie "skanowania" bazy
« Odpowiedź #11 dnia: Lutego 25, 2009, 23:05:24 »
Cytuj
Jesli w opcjach taxiways nie zanaczyles, ze sa trawiaste, to program wyswietla betonowe

Jak by to było takie proste to bym Szanownym Panom głowy nie zawracał :001: po prostu ku mojemu zdziwieniu w opcjach tych odcinków taxi nie było opcji zmiany nawierzchni ale problem już rozwiązany - taki bug wersji 1.3 odpaliłem w 1.37 i zmieniłem  :001: ale teraz podobnie jak Zgredd  mam problem z wieszaniem się scenerii i wywalaniem do windy  :015:
Życie jest jak bieg na sto metrów - im bardziej będziesz się spieszył, tym prędzej znajdziesz się na mecie.

Win 7, MA770-UD3, Phenom II X4 810, GF 250 GTS, 4gb 1066mhz

Zgredd

  • Gość
Odp: Airport Design Editor - błąd przy próbie "skanowania" bazy
« Odpowiedź #12 dnia: Lutego 25, 2009, 23:23:43 »
Ale ja mam wersje 1.3, poza tym wieszał mi się nawet czysty FSX+Accel :020:

Ale co prawda, to prawda:
Cytuj
Fajnie, ze zaczynasz cos dlubac, ale bez przebicia sie przez dokumentacje programu niewiele zdzialasz!