A ja mam taki problem: z tego co rozumiem to podczas lotu powinienem mieć zawsze włączone 3 tryby autopilota (pitch, bank, heading/course), czy może się mylę ? (I mniej więcej co poszczególne robią - bo nie mogę tego znaleźć w manualu - w sekcji Cockpit controls - Automatic panel nie jest poruszana ta kwestia - czy chodzi o ustabilizowanie pochyłu, przechyłu czy o coś innego ? )
Kolejna kwestia, z tym związana, co robi Atitude hold ? Wiem, że nazwa mówi sama za siebie

, ale po włączaniu tego, za pomocą dźwigni skoku ogólnego jestem w stanie zmienić wysokość, więc po co to ?
I jeszcze jedno - czasami po włączeniu Autohovera śmigłowiec wprawdzie wisi, ale obraca wokół własnej osi i jestem zmuszony cały czas kontrować orczykiem, czy tak powinno być ? (wszystkie tryby autopilota są włączone, a Szkwała jeszcze nawet nie ruszałem więc to raczej nie jest automatyczne kierowanie na cel) (EDIT ok, chyba już wiem czemu tak jest - po przeczytaniu wcześniejszego wyjaśnienia vowthyna, pewnie śmigłowiec chce się ustawić na początkowy kierunek, sprawdzę jeszcze to)
I dalej - czasem po wyłączeniu Autohovera (nie zawsze) razem z nim wyłączają się wszystkie tryby autopilota i jak tego nie upilnuje to dość ciężko poźniej nad maszyną zapanować, co prawie zawsze kończy się tragicznie

.
Pozdrawiam i proszę o pomoc
