Autor Wątek: FTX jak Full Terrain Experience  (Przeczytany 46009 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: FTX jak Full Terrain Experience
« Odpowiedź #45 dnia: Grudnia 03, 2013, 20:49:41 »
Drugi samolocik od Orbx-u zapowiada sie b. ciekawie.

http://www.fullterrain.com/product_vansrv4.html

Już wyszedł. Ciekawa maszyna o wyglądzie zabawki. Mam tego RV8 od Vertigo, ale w tym zrobili więcej systemów.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: FTX jak Full Terrain Experience
« Odpowiedź #46 dnia: Grudnia 14, 2013, 14:59:07 »
Jest już łatka 1.2 FTX Globala - to głównie pod P3Dv2, bo 1.1 sporo namieszał.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline rafgath

  • *
  • Lok'tar Ogar
Odp: FTX jak Full Terrain Experience
« Odpowiedź #47 dnia: Grudnia 27, 2013, 04:20:43 »
FTX Vector od ORBX-u wydany. Cena to okolo 45 jurkow.

http://www.fullterrain.com/product_ftxgvector.html
System: Intel Core I-7 7700K CPU @ 4.8GHz, Corsair H100i v2, EVGA Z270 FTW-K, Kingston HyperX Fury Black 16GB PC 21300, EVGA GeForce GTX 1080 FTW GAMING ACX 3.0 , Windows 10 64 bit

Prepar 3D v4 / X-Plane 11


Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: FTX jak Full Terrain Experience
« Odpowiedź #48 dnia: Marca 03, 2014, 09:03:48 »
FTX Vector od ORBX-u wydany. Cena to okolo 45 jurkow.

http://www.fullterrain.com/product_ftxgvector.html

Ogólnie ta wersja to jeden wielki shit.

Wreszcie wydali Vectora 1.1 - całkowicie ponoć przebudowanego. Ciekawe, czy pojawią się nowe "kwiatki" http://www.orbxsystems.com/forum/topic/74803-ftx-global-vector-v110-released/ , czy też już wreszcie będzie ok.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: FTX jak Full Terrain Experience
« Odpowiedź #49 dnia: Kwietnia 27, 2014, 20:56:42 »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline rafgath

  • *
  • Lok'tar Ogar
Odp: FTX jak Full Terrain Experience
« Odpowiedź #50 dnia: Lipca 17, 2014, 03:27:51 »
Wlasnie zostal wydany Global openLC Europe. Okolo 10 giga do sciagniecia w czterech osobnych plikach. Kazdy z nich umieszczony na 7 osobnych serwerach. Spodziewaja sie chyba duzego ruchu ;). Na razie sciaganie idzie szybko jakies 3-5 minut jeden plik.
System: Intel Core I-7 7700K CPU @ 4.8GHz, Corsair H100i v2, EVGA Z270 FTW-K, Kingston HyperX Fury Black 16GB PC 21300, EVGA GeForce GTX 1080 FTW GAMING ACX 3.0 , Windows 10 64 bit

Prepar 3D v4 / X-Plane 11


Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: FTX jak Full Terrain Experience
« Odpowiedź #51 dnia: Lipca 17, 2014, 07:58:31 »
Wlasnie zostal wydany Global openLC Europe. Okolo 10 giga do sciagniecia w czterech osobnych plikach. Kazdy z nich umieszczony na 7 osobnych serwerach. Spodziewaja sie chyba duzego ruchu ;). Na razie sciaganie idzie szybko jakies 3-5 minut jeden plik.

Thx. Cenowo sądziłem, że będzie to tańsze. Sam korzystam ze Scenery Tech i są ok. Przykładowo Europa 18$ i 18Mb, ten od FTX 36$. 10 Gb - nieźle. Licząc wszystkie regiony to będzie potrzeba 50 Gb na to? Masakrycznie raczej.
http://www.scenerytech.com/products/landclass/europe.htm#purchase .
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline rafgath

  • *
  • Lok'tar Ogar
Odp: FTX jak Full Terrain Experience
« Odpowiedź #52 dnia: Lipca 17, 2014, 17:02:51 »
Mam zainstalowane Global+Vector+OpenLc+Global 2010 i na to co zdazylem sprawdzic (EPKK, EIDW) wyglada to razem super. Teraz milo by bylo jakby Drzewiecki zmodyfikowal swoje lotniska tak zeby mozna bylo wybrac czy chce sie instalowac otaczajace lotniska tereny czy nie, co prawda latwo mozna je usunac ale fajnie by bylo miec taka mozliwosc juz podczas instalowania bo jak sie nie uzywa VFR Poland to wyglada to paskudnie.
System: Intel Core I-7 7700K CPU @ 4.8GHz, Corsair H100i v2, EVGA Z270 FTW-K, Kingston HyperX Fury Black 16GB PC 21300, EVGA GeForce GTX 1080 FTW GAMING ACX 3.0 , Windows 10 64 bit

Prepar 3D v4 / X-Plane 11


Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: FTX jak Full Terrain Experience
« Odpowiedź #53 dnia: Lipca 17, 2014, 17:18:11 »
Czemu tylko aż 10 Gb? Wydaje mi się, że ten LC także ma w sobie tekstury (sądząc po już zgłoszonych bugach z drogami kończącymi się w polu). Czyli tak - musimy mieć base pack z teksturami (też nietani), a LC i tak jeszcze ma swoje + korzysta z base packa np. w 10%. Mam wrażenie, że to nieco rzut na kasę, chociaż jasne, dodatek w stylu must have.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline rafgath

  • *
  • Lok'tar Ogar
Odp: FTX jak Full Terrain Experience
« Odpowiedź #54 dnia: Lipca 17, 2014, 17:57:11 »
Hand crafted landclass for 10 million sq km
Thousands of superb new textures
Greatly reduced texture repetition!
Full five seasons support
New 3D night lighting
Made for FTX Global and VECTOR
Four separate installers for convenience
Each geographic area feels unique
Stunning Mt Vesuvius photoreal
The first of seven Orbx "mega regions"
A whole new Europe to explore!

A drogi prowadzace do nikad to sa tez w "super-fat" regionach.  Z drugiej strony trudno wymagac zeby sprawdzili kazda pojedyncza drozke czy konczy sie i zaczyna we wlasciwym miejscu.
System: Intel Core I-7 7700K CPU @ 4.8GHz, Corsair H100i v2, EVGA Z270 FTW-K, Kingston HyperX Fury Black 16GB PC 21300, EVGA GeForce GTX 1080 FTW GAMING ACX 3.0 , Windows 10 64 bit

Prepar 3D v4 / X-Plane 11


Odp: FTX jak Full Terrain Experience
« Odpowiedź #55 dnia: Lipca 17, 2014, 18:44:05 »
Do tego przydałoby się narzędzie dzięki któremu gracze wprowadzaliby małe poprawki.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: FTX jak Full Terrain Experience
« Odpowiedź #56 dnia: Lipca 17, 2014, 22:46:13 »
A możesz wrzucić jakieś screeny z Polski? Np. nad Łososina Dolna, coś z Mazur i coś z Niemiec (tylko podaj gdzie). Zobaczę jak u mnie wygląda ze SceneryTech. Tak też na Forum ORBX widzę, że jednak ludziska skarżą się na bugi. Mogli by jeszcze Vectora naprawić, bo tam wciąż nie jest najlepiej.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline rafgath

  • *
  • Lok'tar Ogar
Odp: FTX jak Full Terrain Experience
« Odpowiedź #57 dnia: Lipca 18, 2014, 18:12:49 »
Postaram sie w weekend zrobic pare zrzutow z w/w okolic.
System: Intel Core I-7 7700K CPU @ 4.8GHz, Corsair H100i v2, EVGA Z270 FTW-K, Kingston HyperX Fury Black 16GB PC 21300, EVGA GeForce GTX 1080 FTW GAMING ACX 3.0 , Windows 10 64 bit

Prepar 3D v4 / X-Plane 11


Odp: FTX jak Full Terrain Experience
« Odpowiedź #58 dnia: Lipca 22, 2014, 09:55:49 »
Czy jakiś szczęśliwy posiadacz FTX VECTOR może potwierdzić brak odwzorowania kilku kluczowych jezior na południu Polski? Chodzi mi głównie o:

- Jezioro Rożnowskie (w jego miejscu mam jakąś kałużę)
- Jezioro Sromowieckie (brak; o ile Jezioro Czorsztyńskie jest fajnie odwzorowane, to Sromowieckiego nie ma w ogóle, a Dunajec zaczyna się w szczerym polu)
- Jezioro Żywieckie
- Jezioro Międzybrodzkie
- Zbiornik Goczałkowicki (nie ma)
- Jezioro Orawskie (Słowacja - w ogóle go nie mam)

Dziwi mnie, że rzeki i drogi zostały odwzorowane z ogromną dokładnością, a wyżej wymienione jeziora już nie. No chyba, że problem dotyczy tylko mnie, gdyż swego czasu bawiłem się w tworzenie scenerii w tym rejonie i może jakiś 'exclude' wszystko psuje.

Z góry dzięki za info!


Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: FTX jak Full Terrain Experience
« Odpowiedź #59 dnia: Lipca 23, 2014, 20:42:32 »
Jeziora Żywieckiego nie ma.

Tak wygląda okolica bez dodatkowego Landclasu
https://dl.dropboxusercontent.com/u/25623949/ftx/defaultLC.JPG

A tak z OpenLC
https://dl.dropboxusercontent.com/u/25623949/ftx/openLC.JPG

Porównując z Google Earth widać, że z Open LC tekstury są lepiej dopasowane do okolicy a lasy i miejscowości są z grubsza na swoich miejscach. Cudów oczywiście nie należy oczekiwać.
Zaletą OpenLC jest to, że praktycznie całkowicie wyeliminowali efekt powtarzalności tekstur. Tzn nadal jak się człowiek przyjrzy, to znajdzie pola o identycznych kształtach, ale nie ma już tego efektu, że ten sam wzór tekstury powtarza się w równych odstępach.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"