Autor Wątek: MechWarrior  (Przeczytany 33806 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: MechWarrior
« Odpowiedź #90 dnia: Lutego 06, 2012, 18:41:33 »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: MechWarrior
« Odpowiedź #91 dnia: Lutego 06, 2012, 19:36:35 »
A mi się marzy MechWarrior 4 na jakimś nowym enginie pełnym nowoczesności, ale oby nowoczesność pozostała w sferze grafiki, BROŃ CIĘ PANIE jakichś autoregeneracji HP i tym podobnych manewrów, jakimi jesteśmy raczeni w grach FPP od mniej więcej 2006r.

BTW czy tylko mi filmik wyżej, wygląda jak Unreal Tournament z mechami? :004:

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: MechWarrior
« Odpowiedź #92 dnia: Lutego 06, 2012, 20:40:21 »
Ten filmik to juz staroc, ma prawie rok. Pokaz multi deathmatchu i tyle.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: MechWarrior
« Odpowiedź #93 dnia: Lutego 08, 2012, 16:33:06 »
Hawken będzie podobnmy pomysłem jak z Microsoft Flight i nie tylko:

"Kolejna, dość zaskakująca wiadomość to proponowany sposób dystrybucji, którym ma być system free-to-play. Mówiąc krótko zasiądziemy za sterami potężnych mechów za darmo, natomiast producent będzie czerpał zyski z mikrotransakcji, czyli sprzedaży lepszych pancerzy, pukawek, oleju silnikowego i co tam sobie jeszcze wymyśli."
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: MechWarrior
« Odpowiedź #94 dnia: Lutego 08, 2012, 16:44:04 »
Jeżeli to byłby WoT z mechami, to ja z chęcią zagram.

Offline k0v4L

  • JG300
  • *
Odp: MechWarrior
« Odpowiedź #95 dnia: Lutego 29, 2012, 08:48:05 »
Pierwszy trailer MechWarrior Online :banan: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rK0GFUjGzaQ#!

mmaruda

  • Gość
Odp: MechWarrior
« Odpowiedź #96 dnia: Lutego 29, 2012, 16:14:47 »


To ja już przestępuję z nóżki na nóżkę z niecierpliwości! A ja myślałem, że Hawken będzie miażdzący...

Odp: MechWarrior
« Odpowiedź #97 dnia: Marca 02, 2012, 08:15:18 »
Cytat: Sir Fred Hoyle
Space isn't remote at all. It's only an hour's drive away, if your car could go straight upwards

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: MechWarrior
« Odpowiedź #98 dnia: Marca 02, 2012, 08:55:59 »
Fajnie to wygląda i jestem w stanie się skusić na ten tytuł.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: MechWarrior
« Odpowiedź #99 dnia: Marca 03, 2012, 23:17:14 »
http://www.youtube.com/watch?v=XFbTYybOHtM
Świerzy film z Hawkena

Niezłe. Mam nadzieję, że rozgrywka na serwerach  będzie wyglądała równie dynamicznie. Znając życie zacznie się szeroko zrozumiałe kampienie na kogokolwiek kto wystawi nos zza ściany.
Tak czy inaczej obowiązkowo trzeba będzie zapoznać się z tytułem.


Z innej beczki.
Wiadomo coś na temat "Mechwarrior"? Kiedyś zrobiło się o tym głośno, powstał jeden filmik i cisza. Chodzi mi o część opartą na silniku (o ile dobrze pamiętam) Unreal Engine 3.
Pozdrawiam.
 

Offline k0v4L

  • JG300
  • *
Odp: MechWarrior
« Odpowiedź #100 dnia: Marca 08, 2012, 21:01:47 »

Offline k0v4L

  • JG300
  • *
Odp: MechWarrior
« Odpowiedź #101 dnia: Marca 10, 2012, 03:19:56 »
I jest już gameplay :karpik
http://www.youtube.com/watch?v=aFCu2Ei2SkA

BigMac

  • Gość
Odp: MechWarrior
« Odpowiedź #102 dnia: Marca 11, 2012, 10:33:58 »
Podoba mi się :)

Odp: MechWarrior
« Odpowiedź #103 dnia: Marca 11, 2012, 16:57:32 »
Zobaczymy jak to będzie. Na tych filmikach pokazali walkę bezpośrednią, a zapewne skończy się na tym, że większość ludzi będzie stało po krzakach z bronią o dalekim zasięgu i będą kampić.
Pozdrawiam.
 

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: MechWarrior
« Odpowiedź #104 dnia: Marca 11, 2012, 17:50:25 »
Jeżeli będą się trzymać oryginału, to za bardzo nie ma jak. Broń o dużym zasięgu to było albo duże Gauss Rifle, albo pociski LRM. Pierwsze można było montować tylko na najcięższych mechach, a drugie można zestrzelić. Mechwarrior o dziwo był dość dobrze zbalansowany pod tym kątem.