Autor Wątek: Wyszedł oficjalny patch 4.09  (Przeczytany 18753 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Redspider

  • *
  • Pure evil....ZŁOOOOO !
Odp: Wyszedł oficjalny patch 4.09
« Odpowiedź #30 dnia: Października 07, 2009, 08:20:13 »
Dziękuję szanownym kolegom!!!
Rozumiem UP to ultra patch z AAA i ma dopiero się pokazać? Będzie po prostu instalowany na 4,09m?

Nie. UP jest robiony przez Hadesa. UI jest z AAA. Czy UI będzie poprawione pod kątem ładowania się to nie wiem, ale jak Ranwers macza palce i tu i tu to możemy spodziewać się, że tak.

P.S.
Byłoby fajnie ( nie wiem na ile jest to możliwe ) , żeby można było do pewnego stopnia regulować stopień zmodowania. Np. Nie podobają mi się kabiny Bf-a. Wolę starsze. Takich rzeczy jest więcej, które wolę z oryginału niż z MODów.
NA PLASTERKI !!!

Geniusz może mieć swoje ograniczenia, ale głupota nie jest tak upośledzona

Odp: Wyszedł oficjalny patch 4.09
« Odpowiedź #31 dnia: Października 07, 2009, 08:48:12 »
Kokpity możesz wyrzucić ręcznie. Jedyne jakie muszą zostać to kokpity dla nowych maszyn lub dla AI. Sam ostatnio tak zrobiłem bozbywająć się 1.5 GB zbędnych danych.

Offline Redspider

  • *
  • Pure evil....ZŁOOOOO !
Odp: Wyszedł oficjalny patch 4.09
« Odpowiedź #32 dnia: Października 07, 2009, 09:32:20 »
Jestem wygodny i nie chce mi się za każdym razem rozgryzać, co moge wywalić a co musze zostawić :D
NA PLASTERKI !!!

Geniusz może mieć swoje ograniczenia, ale głupota nie jest tak upośledzona

Offline JG300_Hauptmann Kuba

  • JG300
  • *
  • Jagdflieger
Odp: Wyszedł oficjalny patch 4.09
« Odpowiedź #33 dnia: Października 07, 2009, 19:02:48 »
Zgadza się. Przydał by się switcher do opcjonalnych części moda. Na zasadzie buttonów włączało by się lub wyłączało te części które nam nie pasują. Było by to zdecydowanie bardziej user friendly.

Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: Wyszedł oficjalny patch 4.09
« Odpowiedź #34 dnia: Października 09, 2009, 22:25:46 »
Kwestia techniczna: co się stanie, jeżeli zainstaluję sobie 4.09 na zmodowanego iłka?
Czy taka instalacja jest w ogóle możliwa?
Idealnym rozwiązaniem byłoby wg. mnie "wyłuskanie" z tego patcha potrzebnych elementów (np. nowych samolotów) i wrzucenie sobie do zmodowanego iłka...

Bis zum bitteren Ende.

Offline JG300_Hauptmann Kuba

  • JG300
  • *
  • Jagdflieger
Odp: Wyszedł oficjalny patch 4.09
« Odpowiedź #35 dnia: Października 09, 2009, 23:10:27 »
Kwestia techniczna: co się stanie, jeżeli zainstaluję sobie 4.09 na zmodowanego iłka?
Czy taka instalacja jest w ogóle możliwa?
Idealnym rozwiązaniem byłoby wg. mnie "wyłuskanie" z tego patcha potrzebnych elementów (np. nowych samolotów) i wrzucenie sobie do zmodowanego iłka...
Jeżeli wrzucisz angielski patch na grę to otrzymasz 4.09m bez modów. Jeżeli wrzucisz rosyjski patch...być może wszystko zadziała jak trzeba.

Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: Wyszedł oficjalny patch 4.09
« Odpowiedź #36 dnia: Października 09, 2009, 23:18:13 »
Dzięki Kuba.
Widzę więc, że nie opłaca się instalować. Zbyt dużo do stracenia.
Poczekam aż pojawią się "wypreparowane" maszyny - szczególnie Avia B534!

Bis zum bitteren Ende.

Odp: Wyszedł oficjalny patch 4.09
« Odpowiedź #37 dnia: Października 10, 2009, 09:13:58 »
Jeżeli wrzucisz angielski patch na grę to otrzymasz 4.09m bez modów. Jeżeli wrzucisz rosyjski patch...być może wszystko zadziała jak trzeba.
Dokładnie jest tak jak mówisz. Ja zainstalowałem angielskiego patcha, a następnie podmieniłem tylko plik files.sfs z patcha rosyjskiego. Trzeba potem tylko dokonać kilku wpisów do plików ini oraz podmienić plik buttons, wg instrukcji ze strony SAS i wersja 4.09m ze wszystkimi modami działa OK.
Prawdziwy programista wiesza się razem z programem ...

Offline Lewy

  • *
  • Prowadzę, nie piję
Odp: Wyszedł oficjalny patch 4.09
« Odpowiedź #38 dnia: Października 10, 2009, 18:22:06 »
Korzystając z tego, że musiałem sformatować kompa, zainstalowałem szturma od nowa, dodałem mody 4.08 i 4.09. Nowymi maszynami lata się fajnie, ale bez modów to nie to samo  :003: Co się stanie jeśli teraz zainstaluję UI 1.1? Wystarczy zainstalować "uber moda", czy trzeba zrobic coś jeszcze?

Odp: Wyszedł oficjalny patch 4.09
« Odpowiedź #39 dnia: Października 10, 2009, 18:43:34 »
Witam w tym wątku.

Czy ktoś instalował nowy mod 4.09m UI 1.1 lub Ui1.7 Czy to w ogóle da się zrobić?
Nieważne, ile zapierających dech w piersi akrobacji wykonasz - jeśli w decydującym momencie nie zestrzelisz wrogiego samolotu......będziesz martwy.

HL- EKG_Polbaj

Odp: Wyszedł oficjalny patch 4.09
« Odpowiedź #40 dnia: Października 16, 2009, 21:16:37 »
Dokładnie jest tak jak mówisz. Ja zainstalowałem angielskiego patcha, a następnie podmieniłem tylko plik files.sfs z patcha rosyjskiego. Trzeba potem tylko dokonać kilku wpisów do plików ini oraz podmienić plik buttons, wg instrukcji ze strony SAS i wersja 4.09m ze wszystkimi modami działa OK.

Mam prośbę, chciałbym latać na HL-u z innymi ale prawie wszystkie serwery są na wersji 4,09m, gdy wgrałem angielskiego ptcha zniknęły mi mody z UP1,6b oraz UI111 jak wgrałem ponownie mody zniknęła wersja gry 4,09m. Jestem w kropce, chce latać w sieci a uwielbiam moje ukochane P-24 oraz inne ciekawe maszyny z modów. do tego ten dżwięk i efekty ... Niestety jestem "dziadkiem" komputerowym i nie radzę sobie w "ręcznym sterowaniu" modami. Jakaś propozycja, może instrukcja dla "Blondynki"?
mój email Piramidopolopirynowicz@gmail.com

Odp: Wyszedł oficjalny patch 4.09
« Odpowiedź #41 dnia: Października 17, 2009, 09:37:54 »
...Czy ktoś instalował nowy mod 4.09m UI 1.1 lub Ui1.7 Czy to w ogóle da się zrobić?
Wszystko można co nie można, byle z wolna i z ostrożna. Najlepiej poczekać na U@P 1.8 bo obiecują pełną integrację z oficjalnym paczem 4.09. UI 1.2 nie daje jeszcze tej integracji, "zbiera" dotychczasowe mody i dodaje trochę wersji istniejących już maszyn.
Można bawić się w samodzielną integrację 4.09 z modami, ale to zabawa w Javę i trzeba mieć specjalne narzędzia a i tak nie ma gwarancji osiagnięcia współpracy z wszystkimi serwerami (problem integracji struktury modów różnych "comunity"). Większość kłopotów z 4.09 i sposoby radzenia sobie z nimi jest opisana na Forach:
http://il2ultrapack.net46.net/index.php , http://specialaircraftservice.com/sas/index.php , http://fusionpack.net/forums/index.php itd.
Leszek

Odp: Wyszedł oficjalny patch 4.09
« Odpowiedź #42 dnia: Października 17, 2009, 22:12:15 »
Wszystko można co nie można, byle z wolna i z ostrożna. Najlepiej poczekać na U@P 1.8 bo obiecują pełną integrację z oficjalnym paczem 4.09. UI 1.2 nie daje jeszcze tej integracji, "zbiera" dotychczasowe mody i dodaje trochę wersji istniejących już maszyn.
Można bawić się w samodzielną integrację 4.09 z modami, ale to zabawa w Javę i trzeba mieć specjalne narzędzia a i tak nie ma gwarancji osiagnięcia współpracy z wszystkimi serwerami (problem integracji struktury modów różnych "comunity"). Większość kłopotów z 4.09 i sposoby radzenia sobie z nimi jest opisana na Forach:
http://il2ultrapack.net46.net/index.php , http://specialaircraftservice.com/sas/index.php , http://fusionpack.net/forums/index.php itd.
Problem w tym, że to wszystko obcojęzyczne fora a ja no speak english, nie paniemaju pa ruskie, no spruchen deutch ;(

Odp: Wyszedł oficjalny patch 4.09
« Odpowiedź #43 dnia: Października 18, 2009, 00:04:37 »
Jeśli chodzi o 4.09m to podobno UP 1.7 działa.

Wystarczy ściągnąć patcha i wgrać go do katalogu modów

Cytuj
dear friends
that this package works is very simple.
install the IL-2 1946
install 4.08M
installing the Ultrapack 1.7
download the official 4.09M
create a folder inside the "MODS" with the name "-4.09M" and extract 4:09 in this folder.
download and extract the package into the MODS folder.
open the "GENERIC MOD ENABLER" and enable the following "mods"
-4.09M
-4.09_FULL_MOD
ready
you will continue with the versions 4.08M, 4.08full_mods 4.09beta and still have more to 4.09M and also the  mods for it.

Wgrywamy 4.09m do katalogu -4.09m w IL-2/MODS
Ściągamy http://www.filefactory.com/file/a0h1g98/n/-4_09_FULL_MOD_rar
W folderze MODS tworzymy kolejny folder -4.09mods i wgrywamy do niego tą paczkę

W JSGME powinniśmy mieć do wyboru czystą 4.09 i zmodowaną z dopiskiem mods.


LINK DO ORYGINALNEGO TEMATU
Miejsce na Twoją reklamę.

Odp: Wyszedł oficjalny patch 4.09
« Odpowiedź #44 dnia: Października 18, 2009, 13:26:47 »
Jeśli chodzi o 4.09m to podobno UP 1.7 działa.

Wystarczy ściągnąć patcha i wgrać go do katalogu modów

Wgrywamy 4.09m do katalogu -4.09m w IL-2/MODS
Ściągamy http://www.filefactory.com/file/a0h1g98/n/-4_09_FULL_MOD_rar
W folderze MODS tworzymy kolejny folder -4.09mods i wgrywamy do niego tą paczkę

W JSGME powinniśmy mieć do wyboru czystą 4.09 i zmodowaną z dopiskiem mods.


LINK DO ORYGINALNEGO TEMATU

Ok. UltraPack 1,7 składa się z pięciu plików które są jako nieznana aplikacja i jak to władowac do gry?. Sorka ale jestem w te sprawy zielony dlatego podobał mi się UltraPAck1,6 wgrałem i już.