Autor Wątek: Idą zmiany - patchowanie RoF'a  (Przeczytany 54160 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

mmaruda

  • Gość
Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
« Odpowiedź #135 dnia: Czerwca 02, 2010, 00:22:12 »
Oj tam panowie, grafa jest ważna w symulatorze, dzięki niej jest lepsze immersion. Chociaż odnośnie horyzontów, to nie wiem czego się tu czepiać, z AAx4 wyglądają super.

No i taka uwaga, jeśli musicie coś ograniczyć w ustawieniach detalu, to lepiej zostawić AA i darować sobie anizo. Przy obecnych kartach AA jest już nieźle dopracowane i jest standardem, nie pożera tyle mocy (o ile w ogóle powoduje jakieś zwolnienia), za to anizo już niestety obciąża karciochę, jeśli nie jest zbyt wydajna.

Qbeesh

  • Gość
Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
« Odpowiedź #136 dnia: Czerwca 02, 2010, 13:03:09 »
No tak, bo w dobrej grze najważniejsze jest anizo, a już na pewno w symulatorze...

No tak szczerze, Kamerad, to akurat w RoFie z filtrowaniem nie jest za ciekawie, słabo to wygląda. Kiszka, jakby 4 metry od samolotu zaczynał się obszar rzeczywistości nieokreślonej, przez, który struga poznawalności dawno już przepłynęła. Ustawienia anizo z poziomu gry prawie nic nie dają. Ja ustawiam x16 z poziomu sterowników, a z poziomu gry na bilinear. Wtedy wygląda lepiej. Skoro może wyglądać lepiej, to dlaczego ma nie wyglądać?

 

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
« Odpowiedź #137 dnia: Czerwca 02, 2010, 14:47:48 »
A ja wcale i żyje. Chciałem jedynie  przez to powiedzieć, że niedługo zaczniecie się czepiać tonacji kolorów zamiast latać. Dlatego też nie ciągnę tego fascynującego zagadnienia i odpadam.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Qbeesh

  • Gość
Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
« Odpowiedź #138 dnia: Czerwca 02, 2010, 15:50:06 »
A ja wcale i żyje. Chciałem jedynie  przez to powiedzieć, że niedługo zaczniecie się czepiać tonacji kolorów zamiast latać. Dlatego też nie ciągnę tego fascynującego zagadnienia i odpadam.

Kamerad Mazak, jacy "wy"?

Sobie wypraszam.

Co jak co, ale akurat mi nie można zarzucić, że dla grafy latam. Jest to tylko jeden z aspektów produktu, którego używam, ani lepszy ani gorszy od innych. Ende.

Wracając do tematu, zastanawiam się cały czas, co się stało z tymi wszystkimi modelami 3d jeszcze z czasów KotS, przecież chłopaki narobili tam mnóstwo modeli samolotów, kokpitów, i wszelkich ustrojstw naziemnych, wojska, wraków itp. W RoF nadal ta pustka na ziemi mnie trochę razi. Szczerze to liczyłem na kolumny wojsk, zasieki, umocnienia i takie inne klimaty.
Zastanawiam się też na ile da się w tym silniku zrobić maszyny wielomiejscowe, no i kiedy Gothę zapodadzą, o poprawie DMu nie wspominając.

Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
« Odpowiedź #139 dnia: Czerwca 02, 2010, 16:56:49 »
Cytuj
Szczerze to liczyłem na kolumny wojsk, zasieki, umocnienia i takie inne klimaty.

A później byłyby pytania "dlaczego mam tylko 5fps na moim topowym sprzęcie? Co za badziewni programiści, nawet nie potrafili jej zoptymalizować" - coś a'la sytuacja z FSX.

Qbeesh

  • Gość
Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
« Odpowiedź #140 dnia: Czerwca 02, 2010, 17:07:26 »
A później byłyby pytania "dlaczego mam tylko 5fps na moim topowym sprzęcie? Co za badziewni programiści, nawet nie potrafili jej zoptymalizować" - coś a'la sytuacja z FSX.

No cóż...mogło być i tak.

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
« Odpowiedź #141 dnia: Czerwca 02, 2010, 19:54:07 »
Co do samolotów z KoTS, to niedawno powiedzieli, że są one zbyt ubogie w detale w porównaniu z tym co mają teraz i wymagałyby całkowitej przeróbki. Teraz będzie DH2, potem E.III, następnie chyba, w końcu bombowce, lub maszyny 2-miejscowe. Z tego co widać na ikonach w grze, to chyba jednak będzie HP 0/400, myślę że Gothę też zrobią, żeby obie strony miały po dużej zabawce. Obecnie pracują nad nimi i ponoć ma się coś ukazać po wakacjach. W obróbce jest też tryb single player, który ma być gruntownie zmieniony.

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

Qbeesh

  • Gość
Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
« Odpowiedź #142 dnia: Czerwca 07, 2010, 10:22:45 »
No to rozjasniłes trochę temat Lucas. Nie jestem na bierząco ze sprawami forum RoF.

Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
« Odpowiedź #143 dnia: Czerwca 10, 2010, 22:49:14 »
DH2 w roli głównej:
http://www.youtube.com/watch?v=ShiL5T78hB4
Nieźle sobie radzi ten pchacz.  :001:

mmaruda

  • Gość
Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
« Odpowiedź #144 dnia: Czerwca 10, 2010, 23:31:52 »
Jutro nowy update! Chyba od razu łyknę tego pchacza :D

Qbeesh

  • Gość
Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
« Odpowiedź #145 dnia: Czerwca 11, 2010, 14:34:14 »
Przed chwilą wyszedł puczyk. Dehacz już zakupiony + mam totalnego kaca. Niech ta robota już się skończy.

Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
« Odpowiedź #146 dnia: Czerwca 11, 2010, 14:56:25 »
Puczyk zassany, pchaczyk zakupiony. :002:
http://riseofflight.com/Forum/viewtopic.php?f=2&t=10700&start=0&hilit=skins
a tutaj zmiany jakie wniósł i 3 linki do skinpacków: oficjalnego 1.013 , historycznego i fikcyjnego ( w sumie ponad 560 MB skinów)

Qbeesh

  • Gość
Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
« Odpowiedź #147 dnia: Czerwca 11, 2010, 22:10:08 »
Fajna widoczność z kokpitu :001:. Niezły patent, odpalenie silnika równa się od razu startowi.

mmaruda

  • Gość
Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
« Odpowiedź #148 dnia: Czerwca 11, 2010, 22:53:17 »
No już pchacz oblatany - dziwne ustrojstwo. Albatrosa się nie da pokonać w równej walce, mocno niestabilnie podczas ciasnych skrętów (trza pedały dusić co rusz). Za to nieźle szybuje. Największym zaskoczeniem był brak przepustnicy, żeby wyjść z korka musiałem zgasić motór. Niestety za drugim razem przy odpalaniu już coś się urwało i nie ruszył. W każdym razie ta machina jest zupełnie inna od pozostałych, co sprawia że samo latanie daje sporo radochy.

Offline Rahonavis

  • *
  • 1.Pułk Lotniczy, 1.Eskadra Myśliwska
    • Strona 105 Wirtualnego Pułku Śmigłowców Bojowych.
Odp: Idą zmiany - patchowanie RoF'a
« Odpowiedź #149 dnia: Czerwca 12, 2010, 17:11:16 »
Cytat: mmaruda
Niestety za drugim razem przy odpalaniu już coś się urwało i nie ruszył.
Silniki Gnome Monosoupape 74 KW, na jakich latały "DeHacze" cierpiały na tzw. "cylindritis" - zdarzało się, że w locie urywały im się cylindry (a jak się takim żelastwem oberwało w podłużnicę, albo płat, to było nieciekawie ;) ). Czyżby to zaimplementowali w grze???