Autor Wątek: Lock On Flaming Cliffs 2.0  (Przeczytany 99126 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #375 dnia: Kwietnia 05, 2011, 10:55:32 »
Dzięki za odpowiedź, ale czego dokładniej mogę się spodziewać:
1. gra będzie działać płynniej
2. gra będzie działać min tak jak FC1
3. gra będzie działać minimalnie gorzej i będzie trzeba troszkę zejść z detali
   ?

Czy wg was engine tej gry jest bardziej wydajny niż FC1 czy jednak troszkę bardziej wymagający ?

Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi :)

Offline Dare

  • APAsq
  • *
  • #5 - WBCI
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #376 dnia: Kwietnia 05, 2011, 11:05:22 »
Wydaje się, że engine FC2 jest jednak bardziej zoptymalizowany. Jako przykład można wskazać ten film:
http://www.youtube.com/watch?v=OEmu0IGDXew
Jest to Mass Flight z VFAT 2010. Coś takiego trudno było wykonać na FC1. Tam przy 15-stu samolotach lecących obok siebie bywały już poważne problemy z klatkami. Tutaj samolotów jest nieco więcej ;)

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #377 dnia: Kwietnia 05, 2011, 11:07:03 »
Nawet nieźle to ująłeś z tym "bardziej wydajny jednak troszkę bardziej wymagający". Przynajmniej ja mam takie odczucia. Przy zapewnieniu pewnej konfiguracji dla FC2 (Twoja w zupełności wystarczy) osiąga się lepszą wydajność niż w FC1.
Wg mnie na tej konfiguracji skłaniałbym się do punktu 3, z tych które wymieniłeś przy czym powinieneś być zadowolony :)

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #378 dnia: Kwietnia 05, 2011, 11:43:42 »
Dzięki za pomoc chłopaki !
Filmik jest na prawdę niezły. Te małe odległości między samolotami budzą respekt :)

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #379 dnia: Maja 02, 2011, 17:41:16 »
Cytuj
Cytat: Frey w Wrzesień 09, 2010, 11:26:39
Witam, wie ktoś jak przebiega instalacja i aktywacja, zakładajac ze nie było deaktywacji a dysk został sformatowany?

Najprawdopodobniej będziesz musiał ją znowu aktywować.

A co zrobić jeśli wykorzystam wszystkie aktywacje?

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #380 dnia: Maja 02, 2011, 18:03:21 »
Napisz do ED i poproś o nowe aktywacje. Możesz to zrobić przez forum:

http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=67025

Podejrzewam, ze Ci pomogą albo dadzą namiary lub wejdź na stronę:

www.lockon.co.uk >>> zaloguj się >>> user support >>> new ticket

Ja kiedyś kontaktowałem się przez ten adres mailowy:
webmaster@lockon.ru
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #381 dnia: Maja 02, 2011, 23:12:19 »
Dzięki.

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #382 dnia: Listopada 15, 2011, 15:28:06 »
Uwaga. W najbliższych miesiącach ukaże się oczekiwana i zapowiadana LO FC-3 !!!. Pora na utworzenie na forum nowego wątku.

- Flaming Cliffs 3. This will be a paid-for update to the Flaming Cliffs series and brings it to the same world, mission editor, AI, units, etc. as A-10C and Black Shark 2. We plan to include several upgrades to the aircraft, a resource management system, and several other new features. This will also make Flaming Cliffs online compatible with A-10C and Black Shark 2. Pricing will depend on what new features are included.
Wiesław D

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #383 dnia: Listopada 15, 2011, 17:15:33 »
A oto cała informacja o wchodzących na rynek nowościach ED.

In the coming months we plan to release several new projects. While we wish to have open communications with our customers and let them know of our planned projects, please understand that plans often change due to unforeseen circumstances. The below list is a road map of our intentions and not a promise of things to come. As each product nears completion and feature lists are finalized, more details will be provided.

1- Combined Arms. This $19.99 add-on will allow A-10C, Black Shark 2, and Flaming Cliffs 3 owner to act as ground force commanders as the mission is running. Users can direct ground units, set fire missions for artillery/multiple rocket launchers, and take the role of a Joint Terminal Air Controller (JTAC). As the JTAC, players will have night vision goggles, IR pointer, laser designator, and Forward Looking Infrared (FLIR). Several other new items are still being considered. Combined Arms will work in both single player and multiplayer missions.

2- Flaming Cliffs 3. This will be a paid-for update to the Flaming Cliffs series and brings it to the same world, mission editor, AI, units, etc. as A-10C and Black Shark 2. We plan to include several upgrades to the aircraft, a resource management system, and several other new features. This will also make Flaming Cliffs online compatible with A-10C and Black Shark 2. Pricing will depend on what new features are included.

3- Nevada map. This will be a $19.99 add-on that will be compatible with A-10C, Black Shark 2, and FC3. Users that purchased the A-10C beta will get this map for free.

4- The first "DCS Flying Legends" aircraft will be released in the first half of 2012.

5- The next US fixed wing jet DCS aircraft is being worked on in parallel.

For Combined Arms and the Nevada map, a single purchase will allow these add-ons to work with A-10C 1.1.1.0, Black Shark 2, and FC3.
Wiesław D

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #384 dnia: Listopada 15, 2011, 18:00:44 »
Miałeś dobre intencje ale trochę spóźnione.
http://www.il2forum.pl/index.php/topic,14399.msg263387.html#msg263387

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #385 dnia: Lutego 22, 2012, 14:17:13 »
Przepraszam, że zadaję kolejne pytanie ale nie mogę odnależć postu z linkiem do instrukcji dezaktywacji (gdzies taki widziałem na tym forum). Chcę się tylko upewnić:
- przed przeinstalowaniem systemu robię reinstalke gry  i dodatkowo uruchamiam plik chyba starforce. exe zaznaczając dezaktywację, którą przeprowdzam do końca.
- rozumiem, że w trakcie instalacji gry w nowym systemie podaje dotychczasowy numer aktywacyjny (dostępny przy zakupie) i wszystko gra tzn. pozostało mi dalej 8 dostępnych aktywacji (czyli tyle co po pierwszej instalacji. Nie muszę też zwracać się o nowy numer aktywacyjny (to czynię chyba po wykorzystaniu wszystkich).
http://il2forum.pl/index.php?topic=5137.msg74259#msg74259

"Jeśli pilot zawali, pilot ginie. Jeśli kontroler zawali, pilot ginie."

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #386 dnia: Sierpnia 04, 2013, 12:41:05 »
Mam zasadnicze pytanie - czy jest sposób na "zamianę" Su-33 na Su-35 w LOFC-2 ?. Oba samoloty są jednomiejscowe, z uzbrojeniem dam sobie radę, ale jak zamienić sylwetkę myśliwca Su-33 na Su-27  z zachowaniem 4-rech pylonów podskrzydłowych?.
Wiesław D

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #387 dnia: Listopada 13, 2013, 21:52:23 »
Zainstalowałem mod VNAO. Problem mam z rozglądaniem się po kabinie za pomocą TRACKIR5. Widok co parę sekund ucieka na lewe lub prawe skrzydło. Wiecie dlaczego?

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #388 dnia: Listopada 14, 2013, 14:21:22 »
Skąd wziąć taki kokpit f 18 jak na podanym linku:
http://lockon.pl/forum/viewtopic.php?f=2&t=111&start=60

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #389 dnia: Stycznia 18, 2014, 22:08:14 »
elgyd, popraw najpierw link...

Witajcie.
Mam taki jeden kokpit, który jest przypisany do MiG-29G, lecz chciałem sobie wgrać AdA Mod v2 i polatać na Rafale, który obsługuje kokpit od Su-27.
Kontaktowałem się z jednym z autorów AdA Mod i doradził, abym nie bawił się edytując jakikolwiek kokpit od MiG'a, ponieważ cały mod się na nich opiera.
Chciałem więc spytać w jaki sposób przepisać ten mój kokpit, co zamienia kokpit MiG-29G, na Su-27 - chce, aby nie podmieniał obu, tylko Su-27, mam nadzieję, że wiecie o co chodzi. W tym kokpicie jest kilka plików. Na początku kokpit od Rafale (Su-27) zamieniłem na MiG-29G, edytując jakąś linijkę w jednym z plików, a potem wgrałem ten mój kokpit przez Mod Man'a ale nie dało się potem latać.
Chcę więc zostawić kokpit od MiG'a w spokoju, a zamienić ten od Su-27.

Wiecie jakie to są pliki, co zmienić i jak je tak w ogóle otworzyć?