Autor Wątek: Lock On Flaming Cliffs 2.0  (Przeczytany 99218 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

John Cool

  • Gość
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #75 dnia: Grudnia 27, 2009, 03:03:58 »
Jezeli MiG-29 inny niz a czy b jest uzywany, to w bardzo malych ilosciach - tak samo Su-27SM.  Ale jezeli o tym juz mowa, to czemy nie F-15C z AESA oraz F-22?

Gwoli ścisłości to nie zrazu takich małych - no chyba że przyjmiemy że 53 egzemplarze Su-27SM czy 28 x MiG-29SMT + 6 x MiG-29UBT dotąd dostarczone to faktycznie mało na tle jakże zawrotnej ilości w postaci kilku sztuk Su-25T... które o ile nie jestem w błędzie jak najbardziej są obecne w symulatorze   :001:

Inna sprawa że wymodelowanie awioniki tych samolotów (tj. Su-27SM i innych) z przyczyn chyba dla nas wszystkich oczywistych, nawet na poziomie innych samolotów LO:FC (o DCS już nawet nie mówiąc) jest praktycznie niemożliwe i jest raczej pobożnym życzeniem. Ale pomarzyć wolno...  :001:

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #76 dnia: Grudnia 27, 2009, 04:39:23 »
SM dalej stary radar uzywa, ale moze miec inne ciekawostki - kto go tam wie? :D

Akurat innego samolotu do niszczenia pojazdow opancezonych nie bylo dostepne jezeli chodzi o ruska strone awiacij i oczywiscie  racja ze to samo bylo by problemem dla nowych samolotow.

W kazdym badz razie, ED nie jest zajnteresowane dodawaniem samolotow do LOFC.   To sie po prostu nie stanie.   Pracowac beda nad DCS :)

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #77 dnia: Grudnia 27, 2009, 16:01:29 »
Tak- w ED nie ma zainteresowania i woli do wprowadzenia tych zmian.Odnowiony symulator powinien jednak uwzględniać ostanie zakupy WWS a wersje o których mowa to najnowocześniejsze myśliwce Federacji Rosyjskiej, ponadto to przecież blisko sto maszyn !!!.Nie wiem czy wymaga to aż tyle pracy,czy tak gruntownie trzeba przebudować model lotu,owszem nowa kabina, wprowadzenie kierowanego uzbrojenia powietrze-powierzchnia które w grze już istnieje!., ot i to wszystko.Jednym słowem "piloci " myśliwców będą zawiedzeni gdyż czas oczekiwania na nowy moduł myśliwski DSC to  przypuszczam około 3-4 lata!.
Wiesław D

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #78 dnia: Grudnia 27, 2009, 16:56:56 »
Nie wiem czy wymaga to aż tyle pracy,czy tak gruntownie trzeba przebudować model lotu,owszem nowa kabina, wprowadzenie kierowanego uzbrojenia powietrze-powierzchnia które w grze już istnieje!., ot i to wszystko.
Przypomnij sobie ile trwało przygotowanie tylko jednego Su-25T. I to w czasach kiedy ED nie pracowało jeszcze nad DCS. To o co prosisz to jest naprawdę ogromna ilość pracy.

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #79 dnia: Grudnia 27, 2009, 17:33:30 »
Czyli czas tez wprowadzac F-15 z AESA oraz F-22 tak? ;)

Tak- w ED nie ma zainteresowania i woli do wprowadzenia tych zmian.Odnowiony symulator powinien jednak uwzględniać ostanie zakupy WWS a wersje o których mowa to najnowocześniejsze myśliwce Federacji Rosyjskiej, ponadto to przecież blisko sto maszyn !!!.Nie wiem czy wymaga to aż tyle pracy,czy tak gruntownie trzeba przebudować model lotu,owszem nowa kabina, wprowadzenie kierowanego uzbrojenia powietrze-powierzchnia które w grze już istnieje!., ot i to wszystko.Jednym słowem "piloci " myśliwców będą zawiedzeni gdyż czas oczekiwania na nowy moduł myśliwski DSC to  przypuszczam około 3-4 lata!.

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #80 dnia: Grudnia 27, 2009, 17:38:02 »
Czyli czas tez wprowadzac F-15 z AESA oraz F-22 tak? ;)

Taaa... W 2030 roku ;)

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #81 dnia: Grudnia 27, 2009, 21:21:42 »
Bawienie się w coś takiego jak F22 do DCS przeczy prawom fizyki. Raptor ma na pokładzie kompa wielkości 28 calowego TV plus miejsce na jeszcze jeden taki  :020: . Próba więc odwzorowywania  czegoś takiego z taką awioniką i....i  miałby to  uciągnac klasyczny domowy PC - Sorry winnetou. Poprawne odwzorowanie tych wszystkich funkcji , zrobienie w pełni funkcjonalnych MFD, radaru ze skanowaniem fazowym i sto tysięcy innych rzeczy o których przeciętny gracz mojego pokroju co najwyżej mógł wyczytać pobieznie w necie a o większości pewnie jeszcze nie doczytał- to OGROMNY nakład pracy. Po zatym takie maszyny jak Su 35, czy wspomniany F-22 latają "troszkę inaczej" niż obecnej w FC myśliwce. Już wykonanie "kobry" przez Su 27 w LO/FC to taki mały zabieg "na skróty" , jakby taka ..."łatka" w programie ( nie wiem jak to fachowo okreśłić :P ) po to żeby samolot mógł ten manewr jako tako wykonać . A co dopiero odwzorowywanie innych pełnowymiarowych "fikołków"   :002: w przypadku Su35.
 
Obecne formy marnowania czasu: FC, ArmA, czasem FSX
Zapraszam:  http://pvrt.dbv.pl/news.php

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #82 dnia: Grudnia 27, 2009, 21:36:00 »
FC2.0 = Lifting, a nie odkrywanie Ameryki na nowo i nie ma co wylewać żali.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

John Cool

  • Gość
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #83 dnia: Grudnia 28, 2009, 00:03:40 »
Ano prawda. Ja już wcześniej wyrażałem opinię że jeśli lista zmian jest prawdziwa to powinienem być zadowolonym  :001:

W zasadzie w ogóle powinniśmy być w tej sytuacji zadowoleni że wyszedł pucz... nawet jeśli płatny i jest to wyłącznie fejslifting  :003:

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #84 dnia: Grudnia 31, 2009, 16:43:18 »
Nie domagałem się Su-35 czy MiG-35 bo uznałem to za nierealne, tylko oczekiwałem a właściwie miałem nadzieję że pojawi się Su-27SM lub MiG-29 SMT i to wszystko.Ciekaw jestem czy zostanie zwiększona rozdzielczość bo w związku z tym będę musiał wymienić monitor, oraz czy gracz będzie mógł modyfikować podobnie jak LOFC ustawienia w pliku meinit{np.zwiekszenie ilości samolotów flyable,] i czy będzie mógł tworzyć własne zestawy uzbrojenia bo BS takiej możliwości nie ma. 
Wiesław D

John Cool

  • Gość
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #85 dnia: Stycznia 01, 2010, 20:16:24 »
Don Wiesławo, w DCS: Ka-50 Black Shark jak najbardziej można tworzyć własne zestawy uzbrojenia (sam takie robiłem swego czasu) więc nie widzę przeszkód aby LO:FC po liftingu tego nie umożliwiał, zważywszy że edytor ponoć ma być podobny jak w DCSie.

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #86 dnia: Stycznia 04, 2010, 16:35:26 »
Musze przyznać, że od paru miesięcy nie jestem w temacie tzn. nie buduje migów ani kokpitów.
Ale zainteresował mnie wątek SDK wiem, że jest to dyskusja na odrębny temat ale jakie możliwości da nam SDK??

empeck

  • Gość
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #87 dnia: Stycznia 04, 2010, 18:54:26 »
Jak narazie mozna zgadywać. W tej chwili można stworzyć nowy teren, ale wymaga to niestety obsługi 3dsMAX, co ogranicza ilość potencjalnych modderów. Po wydaniu pozostałych pluginów prawdopodobnie będzie możliwość tworzenia nowych maszyn flyable i modelu lotu do nich, ale jak to będzie wyglądać, kiedy/czy będzie wydane - nie wiadomo. No i SDK ma być do DCS, czy będzie kompatybilne z LO:FC2, też nie wiadomo.

John Cool

  • Gość
Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #88 dnia: Stycznia 04, 2010, 19:16:48 »
Na gry-online pojawiła się data wydania 29 styczeń 2010, ale jakoś nie wydaje mi się to prawdopodobne  :001:

http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=14288

Odp: Lock On Flaming Cliffs 2.0
« Odpowiedź #89 dnia: Stycznia 04, 2010, 23:31:20 »
Nono ładny prezencik na urodzinki bym miał  :118: