Autor Wątek: Dynamiczna kampania i inne braki w DCS - rozważania  (Przeczytany 10905 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Wacha

  • 13 WELT
  • *
Odp: Dynamiczna kampania i inne braki w DCS - rozważania
« Odpowiedź #30 dnia: Grudnia 28, 2009, 15:45:29 »
Ja to wiedziałem Some ale chciałem żebyś Ty się przyznał, że masz skrzywienie zawodowe :P
A jako takie to nie może rzutować na innych GRACZY ;)
« Ostatnia zmiana: Grudnia 28, 2009, 15:52:36 wysłana przez Wacha »

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Dynamiczna kampania i inne braki w DCS - rozważania
« Odpowiedź #31 dnia: Grudnia 28, 2009, 16:00:17 »
Nie skrzywienie zawodowe, tylko szerszą perespektywę.  :118:
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Dynamiczna kampania i inne braki w DCS - rozważania
« Odpowiedź #32 dnia: Grudnia 28, 2009, 16:27:00 »
co mnie obchodzą problemy programistów, grafików, producenta, dystrybutora i na końcu sprzedawcy podającego towar z półki? Jak idziesz do MacaDonaldusia to nie bierzesz pod uwagę czy farmer hodujący ziemniaki na frytki miał wersję 1.0 czy 2.0 Ursusa. Płacisz za hamburgera z frytkami i to chcesz dostać.
Ja płacę (zostałem obdarowany) - ja wymagam. To prosta zasada.
 

Wacha możesz marudzić w okienku z bułkami i mielonym pod warunkiem, że jesteś przedstawicielem 99.9 procenta społeczentwa, jeżeli masz tego pecha i jako nieliczny z tych 0.1% lubisz akurat pieczone owady, to zasuwasz do jedynej budy na mieście i nie wybredzasz, bo dobrze wiesz, że gościu smażący owady ledwo ciągnie ten biznes. Gdyby sam ich nie lubił to pewnie otwarłby kebaba albo kręcił lody  :004:
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

John Cool

  • Gość
Odp: Dynamiczna kampania i inne braki w DCS - rozważania
« Odpowiedź #33 dnia: Grudnia 28, 2009, 16:33:44 »
 :061:  :021:

Offline Wacha

  • 13 WELT
  • *
Odp: Dynamiczna kampania i inne braki w DCS - rozważania
« Odpowiedź #34 dnia: Grudnia 28, 2009, 16:37:33 »
Wacha możesz marudzić w okienku z bułkami i mielonym pod warunkiem, że jesteś przedstawicielem 99.9 procenta społeczentwa, jeżeli masz tego pecha i jako nieliczny z tych 0.1% lubisz akurat pieczone owady, to zasuwasz do jedynej budy na mieście i nie wybredzasz, bo dobrze wiesz, że gościu smażący owady ledwo ciągnie ten biznes. Gdyby sam ich nie lubił to pewnie otwarłby kebaba albo kręcił lody  :004:

Za stary jesteście Kuszu. Kiedyś tak było. Teraz każdy może sobie jeść co chce i znajdzie to na czym mu zależy, i to facet z budką ryzykuje zamknięcie biznesu nie ja. A frajerem ten, kto sądzi że jest jedna budka ;) Poza tym jeśli już nawet nikt chwilo nie otwiera nowej budy z owadami smażonymi (a jak wiemy natura nie lubi próżni) - zawsze są zapasy.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Dynamiczna kampania i inne braki w DCS - rozważania
« Odpowiedź #35 dnia: Grudnia 28, 2009, 16:57:09 »
W tym sęk, że już trochę zatęchłe, ale racja są  :001:
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline Wacha

  • 13 WELT
  • *
Odp: Dynamiczna kampania i inne braki w DCS - rozważania
« Odpowiedź #36 dnia: Grudnia 28, 2009, 17:50:04 »
Konserwanty, rozumiesz.

Odp: Dynamiczna kampania i inne braki w DCS - rozważania
« Odpowiedź #37 dnia: Grudnia 28, 2009, 22:58:14 »
Dobrze zrobiona dynamiczna kampania to jest fajna sprawa, ale dokładnie z tego samego powodu dla którego tak się wam podoba (nieprzewidywalność, losowość wydarzeń) jest jednocześnie mordęgą do testowania. Poprawcie mnie jeśli się mylę, historykiem Falcona nie jestem, ale pierwsze kilka (?) lat życia tej gry to był jeden wielki ból ;). Dlatego właśnie poza kilkoma wyjątkami, producenci unikają tego pomysłu i w najlepszym wypadku oferują nam generator losowych misji. Pomyślcie sobie, że odkładając kampanię dynamiczną "na później" ED być może oszczędziło nam powtórki młodzieńczych lat Falcona.

A co można zrobić przy pomocy dobrego edytora pokazały OFP i ArmA. Misjom takim jak Evolution czy Warfare można odmówić realizmu, ale nie dynamiki ;). Nie wiem na ile pozwala edytor w DCS, bo nie mam tej gry, ale jeśli ma takie możliwości jak ten w ArmA, to tylko czekać aż pojawią się bardzo interesujące rzeczy.

Offline Meehau

  • *
  • CyC
Odp: Dynamiczna kampania i inne braki w DCS - rozważania
« Odpowiedź #38 dnia: Grudnia 30, 2009, 19:48:30 »
http://forums.eagle.ru/showthread.php?p=672643#post672643

Może już było. Gość napisał coś w rodzaju generatora misji, jeszcze nie testowałem. Na razie ma dziwne ograniczenia i nie wiadomo na jakiej zasadzie działa..
Meehau
"The milk of aircrew kindness comes in very small containers and has a quick expiration date"

Offline macieksoft

  • Trolle
  • *
Odp: Dynamiczna kampania i inne braki w DCS - rozważania
« Odpowiedź #39 dnia: Sierpnia 30, 2011, 19:29:27 »
Z trochę innej strony odkurzę temat, nie będe pisał o rzeczach które mają mi umilać lot, tyko o tych co mają mi uprzykrzać życie  :004:

AAA flak, wszyscy znają to z Falcona, jak lecimy między 500 a 14000 ft AGL to strzela do nas AAA średniego kalibru pociskami z opóźnieniem czasowym (słyszałem nawet, że w Falconie jest również AAA dużego kalibru, która strzela nawet do 40000ft, ale nigdy nie oberwałem od takowej), nieststy (a może i dobrze) w DCS nie ma AAA średniego kalibru, ale skuteczność flaków jest niska, jedyny problem to ręce trzęsące się ze strachu na drążku  :004:

Samy, które czasami wyłączają radar, kolejny brak w DCS rodem z Falcona.

I wreszcie mili panowie, którzy wychodząc z APC i IFV strzelają do naz z manpadsów, ale zwykle pudłują jak w Falconie  :004: