Autor Wątek: Ultra&Pack v 2.0  (Przeczytany 30462 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Yarden

  • *
  • Wirtualny Dywizjon 316
Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #15 dnia: Lutego 21, 2010, 19:00:42 »
Nie działa...
W All.ini mam ten wpis - nawet kopiowałem go bezpośrednio stąd, żeby mieć pewność, że nie popełniam błędu przy wpisywaniu. Moda wstawiłem do "-MODS" (u mnie plik ma jeszcze pauzę), jako "MAPMODS", znajduje się pod plikiem "STD". No ale jak wchodzę i w Edytorze Pełnych Misji chcę wybrać mapę "redko_japan1", to ekran robi się czarny (tzn.- tam gdzie ma być mapa, nie cały, menu jest) i na dole mam błąd o następującej treści: "section [MAP2D] not found in 'maps/redko_japan1/load.ini". Sprawdziłem, ta sekcja znajduje się w pliku "load.ini" w "-MODS/MAPMODS/maps/redko_japan1", pod "_Tex". Wygląda jednak prawidłowo:
[MAP2D]
;map_ed.tga
;ed_m03.tga
ed_m02.tga
ed_m01.tga


Jakiś wiersz zapewne mam zwyczajnie niepoprawny, tylko nie wiem który.
Innego nic nie mogę wymyślić... pomożecie? :004:
"Nie mogę patrzeć na bitego człowieka, nie mogę! Jeżeli bije ktoś inny." - Hermann Brunner

Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #16 dnia: Lutego 21, 2010, 19:12:48 »
Jeśli moda wrzuciłeś do katalogu -MODS, to nie dziw się , że nie działa. W takiej postaci pliki zawarte w tym katalogu nie są wczytywane przez iłka. Aktywny katalog powinien mieć nazwę MODS
Wódka to śmierć, ale polski lotnik śmierci się nie boi...

Offline Yarden

  • *
  • Wirtualny Dywizjon 316
Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #17 dnia: Lutego 21, 2010, 20:25:25 »
Wielkie dzięki, już wszystko gra :002:
PS. Swoją drogą to człowiek nie zauważy czasem błędu z racji jego zbytniej oczywistości - co mi właśnie się przytrafiło :003:
"Nie mogę patrzeć na bitego człowieka, nie mogę! Jeżeli bije ktoś inny." - Hermann Brunner

Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #18 dnia: Lutego 21, 2010, 22:27:32 »
Mam ten kłopot z UI 2.0 że nie mogę uruchomić praktycznie prawie żadnej kampanii z tych które są już zintegrowane z tym modem.
 Najczęściej gra nie widzi map jak np Murmańsk.

Z kolei inne kampanie można uruchomić po dokonaniu zmian w JSGME. Czy to znaczy że kłócą się jakieś mody ?

Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #19 dnia: Lutego 23, 2010, 20:31:45 »
Taka sprawa. Patchowałem sobie Iłka UP 2.0 (przy okazji Hades z kolegami wydali patch do wersji 2.0 n: http://ultrapack.il2war.com/index.php/topic,1536.0.html). Zrobiłem to z wersji 1.8 updatem do 2.0.
Buszuje na ichniejszym Forum i nie mogę znaleźć, a interesują mnie następujące rzeczy:
- Czy istnieją pod ten znakomity patch jakieś dodatkowe kampanie, mapy i samoloty? Chodzi mi o wersję free, choć może się skuszę na płatne (w rozsądnej cenie)? Jeśli tak,
 to gdzie mogę je znaleźć?
- Jak można w QMB dodać inne mapy? Czy można je znaleźć na Internecie?

Jeśli któryś z pilotów byłby w stanie mi pomóc, to z góry dziękuję za wszelkie informację.
 :002:
« Ostatnia zmiana: Lutego 23, 2010, 20:39:04 wysłana przez tichy »
L'ordre règne à Varsovie!

Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #20 dnia: Lutego 23, 2010, 23:42:54 »

Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #21 dnia: Lutego 24, 2010, 10:16:21 »
Cytuj
Generalnie ww dodatki są dostępne na stronie mission4today

Problem w tym, że jestem po 4 próbach zarejestrowania się w M4T i nie przysyłają mi linka aktywacyjnego na skrzynkę (nawet z wyłączonym anty-spamem). Spróbuję ponownie dzisiaj.
Mimo wszystko, dzięki za informację.  :002:
L'ordre règne à Varsovie!

Offline noe

  • PAT
  • *
  • War Thunder
    • BILT POLSKA
Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #22 dnia: Kwietnia 17, 2010, 08:51:36 »
Jest już Ultra Pack 2.01 i kilka hotfixów do niego.
Dlaczego wspominam o tym? W nowej odsłonie UP pojawiły się modyfikacje FM większości samolotów których autorem jest Kwiatek.
Musze powiedzieć że po tym update lata mi się całkowicie inaczej, wszystkie zapamiętane do tej pory zachowania samolotów nie mają wykorzystania. Spit już nie kręci jak głupi, FW ma kopa odpowiedniego, Mustanga się nie dojdzie na wznoszeniu... i wiele innych polecam sprawdzić.
Może to tylko wrażenie i autosugestia ale jedno da się zauważyć na serwerach, prawie każdy zalicza stalla i to na serwerach gdzie się rzadko widziało takie wyczyny. Sam zacząłem kombinować z ustawieniem joya bo coś mi ciężko ciągnąc wajchę na siebie ma maxa  :020:

Dodatkowo poprawiono połączenie net podobno nie gubione są już paczki.
Stworzono dodatkową aplikacje autoupdate , działa wyśmienicie , skończy się wreszcie ciągłe poszukiwanie nowych update.
W nowej wersji UP pojawił się też nowy MDS1.13 który wnosi nowe zachowania ai polecam przetestować ai jest naprawdę błyskotliwe. Zmieniono też sposób zarządzania danym lotniskiem. Jeśli serwer ustawi odpowiednią liczbę danego samolotu dla danego lotniska to gdy się skończą to po prostu znikają z listy wyboru, do tej pory trzeba było śledzić komunikaty serwera a jak się wystartowało samolotem którego zasoby się skończyły dostawaliśmy KICK.

Jest jeszcze więcej zmian moim zdaniem w dobrą stronę.
Tutaj wątek gdzie jest opis oraz można pobrać pakę!!

http://ultrapack.il2war.com/index.php/topic,1536.0.html

Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #23 dnia: Kwietnia 17, 2010, 09:54:49 »
Właśnie ciągnę:).
A to pod napisem ATTENTION też trzeba zainstalować bo nie bardzo rozumie. Czy, skoro pobieram po 15 kwietnia to ten hotfix juz jest?

Offline noe

  • PAT
  • *
  • War Thunder
    • BILT POLSKA
Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #24 dnia: Kwietnia 17, 2010, 09:58:35 »
Tak wszystkie hotfixy są już w instalacyjnej wersji po 15.04

Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #25 dnia: Kwietnia 17, 2010, 10:11:31 »
Działam już na nim kilka dni (tylko offline). Bardzo kosmetyczne zmiany, które dobrze wpływają na rozgrywkę. Pewne niuanse dodają smaczków. Kompatybilność z innymi społecznościami zachowana. Bezproblemowa instalacja (w przypadku niższych numerów nie było tak kolorowo).  Dodatkowe funkcje Switcher i Update. Na razie nie sprawdzałem Update. Wydaję się, że chłopaki idą w kierunku zachowania realiów historycznych. Słowem: brawo UP! Kolejna wyśmienita robota!   :023:
L'ordre règne à Varsovie!

Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #26 dnia: Kwietnia 17, 2010, 12:25:55 »
Dzięki Noe za dopowiedz.

Mam jeszcze jedno pytanie : Czy zmieniony model lotu mają tylko samoloty oznaczone "*" i "~" czy zmiany dotkneły wszystkie maszyny?

a i jeszcze jedno: Kompatybilności online nie ma tak jak to bylo w przypadku poprzednich wersjii?
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 17, 2010, 12:34:11 wysłana przez Pan_B »

Offline noe

  • PAT
  • *
  • War Thunder
    • BILT POLSKA
Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #27 dnia: Kwietnia 17, 2010, 16:52:49 »
Z tego co załapałem samoloty z * są to samoloty robione na nowo przez moderów. Modele lotów są zmienione w większości jak nie we wszystkich inaczej nie miałoby to sensu poprawić model dla BF a zostawić spita kręcącego.
O co chodzi z kompatybilnością? nadal trzeba mieć zgodne wersje aby wejść na serwer czyli jak serwer stoi na UP2.0n nie da się wejść mając wersję UP2.01

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #28 dnia: Kwietnia 19, 2010, 09:59:35 »
O co chodzi z kompatybilnością? nadal trzeba mieć zgodne wersje aby wejść na serwer czyli jak serwer stoi na UP2.0n nie da się wejść mając wersję UP2.01

To nie tak. Zależy to od serwera i jego systemu sprawdzania wersji. Z włączonym CRT=2 będzie ciężko. Przy CRT=0 można wejść z UP 2.01 na serwer UP2.0n, o ile w JSGM ustali się właściwą wersję modu ZUTI, najczęściej 1.2 lub 1.3.
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Odp: Ultra&Pack v 2.0
« Odpowiedź #29 dnia: Kwietnia 19, 2010, 11:10:12 »
* oznaczają FM'y "by UP team", głównie by Kwiatek. Jak się dobrze przyjrzeć, to "do pracy zaprzęgnięto" kilku pilotów testujących, kilku "zbieraczy danych źródłowych" itp współpracowników. Trudno jest podważyć dane, "używane" przez Kwiatka w programiku IL2 Compare : http://ultrapack.il2war.com/index.php/topic,1308.0.html
a takie próby: http://ultrapack.il2war.com/index.php/topic,2158.0.html
są raczej normalne. To powinna być "walka na źródła danych" :001:
" Sprawa zamienności " jest rozwiązana:
http://ultrapack.il2war.com/index.php/topic,2150.0.html
Leszek