Autor Wątek: Su-27M / Su-35 (T-10M) - dawna modernizacja Flankerów i jej stan obecny  (Przeczytany 22431 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.


John Cool

  • Gość
Odp: Su-27M / Su-35 (T-10M) - dawna modernizacja Flankerów i jej stan obecny
« Odpowiedź #31 dnia: Września 23, 2010, 17:23:57 »
Wypłynęło ponadto jeszcze zdjęcie 3, coby nie powiedzieć to w całkiem niezłym stanie są jeszcze te maszyny. Nie wyglądają właściwie na nieloty.


John Cool

  • Gość
Odp: Su-27M / Su-35 (T-10M) - dawna modernizacja Flankerów i jej stan obecny
« Odpowiedź #32 dnia: Listopada 27, 2010, 11:43:04 »
711 sfotografowany 29 marca 1998 w Chile na SCTI (Santiago Los Cerrillos).


John Cool

  • Gość
Odp: Su-27M / Su-35 (T-10M) - dawna modernizacja Flankerów i jej stan obecny
« Odpowiedź #33 dnia: Lutego 07, 2011, 15:35:55 »
W moich archiwach znalazł się jeszcze T10M-2 (n/b 702). W zasadzie brakuje mi zdjęcia tylko 704 (T10M-4). Ma ktoś takowe?


Odp: Su-27M / Su-35 (T-10M) - dawna modernizacja Flankerów i jej stan obecny
« Odpowiedź #34 dnia: Lutego 07, 2011, 15:49:39 »
No właśnie zebrałem wszelkie zdjęcia tych prototypów i też mam lukę w kwestii #704  :008:

Edit: Pewnie i tak będzie problem z tym egemplarzem bo to ten od statycznych prób bodajże...

Czesio

  • Gość
Odp: Su-27M / Su-35 (T-10M) - dawna modernizacja Flankerów i jej stan obecny
« Odpowiedź #35 dnia: Lutego 07, 2011, 20:55:40 »
Heh zależy czego się spodziewacie, bo samolotu T10M z wymalowanym na burcie numerem 704 raczej nie znajdziecie. Jesienią 1991 roku zakłady w Komsomolsku nad Amurem dostarczyły do oddziału nr 25 w OKB Suchoja płatowiec o numerze seryjnym 10-01 do wytrzymałościowych prób statycznych. Otrzymał on oznaczenie T10M-4, choć w dokumentach stosowano jednocześnie bardziej logiczne oznaczenie T10M-0. W latach 1991 - 1993 był poddany cyklowi prób. Z partii 12 wyprodukowanych samolotów dwa były przeznaczone do badań wytrzymałości. Z resztą wspominaliście już przeznaczenie 10M-4 więc był on tylko niepomalowanym "kadłubkiem" i wyglądał mniej więcej tak:

John Cool

  • Gość
Odp: Su-27M / Su-35 (T-10M) - dawna modernizacja Flankerów i jej stan obecny
« Odpowiedź #36 dnia: Lutego 07, 2011, 22:41:21 »
W sumie to i prawda - w przypadku T10M-4 faktycznie jedyne czego można się było spodziewać to zdjęcia kadłuba na fabrycznym stanowisku w KnAAPO do prób wytrzymałościowych. To by chyba zamknęło w takim razie listę egzemplarzy prototypowych.

Przy okazji - odnalazły mi się dla odmiany jeszcze takie dwa duże zdjęcia T10M-9:





John Cool

  • Gość
Odp: Su-27M / Su-35 (T-10M) - dawna modernizacja Flankerów i jej stan obecny
« Odpowiedź #37 dnia: Czerwca 10, 2011, 16:19:02 »
Jeszcze raz T10M-8:


Czesio

  • Gość
Odp: Su-27M / Su-35 (T-10M) - dawna modernizacja Flankerów i jej stan obecny
« Odpowiedź #38 dnia: Listopada 22, 2011, 19:30:31 »
Kubinka listopad 2011 - prawdopodobnie niestandardowe wyposażenie samolotów uziemiło wszystkie Su-27M i zespół lata wyłącznie na zwykłych Su-27.




Odp: Su-27M / Su-35 (T-10M) - dawna modernizacja Flankerów i jej stan obecny
« Odpowiedź #39 dnia: Listopada 24, 2011, 13:57:38 »
No to jeszcze jedno zdjęcie #712, znalezione gdzieś na "twarzoksiążce":



Low-pass bez pilota?  :021:

Czesio

  • Gość
Odp: Su-27M / Su-35 (T-10M) - dawna modernizacja Flankerów i jej stan obecny
« Odpowiedź #40 dnia: Listopada 24, 2011, 15:39:13 »
To nie low pass tylko pilot po głębszym zaparkował na APie, co jego towarzysze starali się ukryć przed okiem wścibskiego fotoreportera. Tak naprawdę to z okresu badań echa radiolokacyjnego samolotów T10M.
PS. Z własnej obserwacji stwierdziłem, że gdy wojsko - szczególnie słowiańskie - przestaje pić to traci zdolność bojową. Żołdactwo zawsze piło, więc co to za dziwne czasy nastały wymuszonej, nienaturalnej abstynencji? Ehhh...

John Cool

  • Gość
Odp: Su-27M / Su-35 (T-10M) - dawna modernizacja Flankerów i jej stan obecny
« Odpowiedź #41 dnia: Lutego 24, 2012, 21:15:00 »
T10M-9, zdjęcie wykonane w maju 2006 roku w Żukowskim:


Odp: Su-27M / Su-35 (T-10M) - dawna modernizacja Flankerów i jej stan obecny
« Odpowiedź #42 dnia: Kwietnia 27, 2012, 21:32:42 »
...stan obecny:

http://www.photosight.ru/photos/4600379/

czyli bez zmian? Stoją pod chmurką i czekają (ale w sumie z zewnątrz nadal wyglądają nieźle).

John Cool

  • Gość
Odp: Su-27M / Su-35 (T-10M) - dawna modernizacja Flankerów i jej stan obecny
« Odpowiedź #43 dnia: Lipca 19, 2012, 17:42:12 »
Pełniący obecnie rolę latającego laboratorium T10M-10 dalej wykonuje loty z LII w Żukowskim:




Odp: Su-27M / Su-35 (T-10M) - dawna modernizacja Flankerów i jej stan obecny
« Odpowiedź #44 dnia: Marca 24, 2013, 18:18:44 »
Nadal latająca :580: 708. 2013.03.18, Żukowski (Ramienskoje) - UUBW:

http://russianplanes.net/id101551

+ kolejna fotka 710, marzec 2013:

http://russianplanes.net/id100127