Przepraszam za zwłokę, ale dopiero teraz miałem czas przysiąść do bety. Sam jestem szczerze bardzo zadowolony z zakupu - póki co, bo to pierwsze wrażenie. Nie będę wymieniał błędów, bo wiadomo, że to beta. U mnie chodzi w miarę stabilnie (na 5 sesji jakie odbyłem miałem jeden CTD) i latam z tymi samymi ustawieniami co w BlackSharku (wszystko na high, a woda na medium, 512 rozdziałka zegarów, bez HDR ani TSSAA, fullscreen, bez lusterek, trawa na 30 m) i gra się płynnie na moim Core2Duo E8500, GTX285, 4GB RAM, System Win7x64, choć przy płonących pojazdach 1 km przed nosem porafi ciut przyciąć FPS. Jako, że jest to wczesna beta nie została jeszcze zoptymalizowana i płynność animacji może wzrosnąć po wydaniu finalnej wersji. I tak jest dobrze. Woda wygląda ładniej nawet na medium ustawieniach.
By używac TrackIR'a trzeba przy instalowaniu zaznaczyć by DCS wgrał 32-bitowe pliki i później odpalić wersję x86 execa. To wina NaturalPoint, które nie udostępniło jeszcze sterowników 64-bitowych.
Model lotu nie może równać się z żadnym simem (poważnie, może poza Rise Of Flight).
By coś więcej powiedzieć musiałbym przeczytać manuala, bo A10 Charlie ma dość skomplikowaną awionikę. A może po prostu mam problem ze zrozumieniem skrótów oznaczeń systemów używanych w tego typie jednostce. Myśliwiec myślę pojąłbym i opanował szybciej. Treningów nie ma wszystkie póki co, a tylko dwa pierwsze mają w ogóle nagraną narrację głosową (brak też comm'ów dźwiękowych).
Tutaj kilka screenów z wypadu z Batumi na poligon. Na końcu efekt zrzucenia na zbyt niskiej wysokości dwóch Mk82. Przy okazji spójrzcie jak ustawione są lusterka na kokpicie przy ustawieniu opcji "mirrors off".





