Autor Wątek: VRS: TacPack  (Przeczytany 25734 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

empeck

  • Gość
VRS: TacPack
« dnia: Lutego 05, 2011, 02:10:16 »
TacPack to jest system dodający możliwości bojowe dla SuperHorneta od Vertical Reality. Początkowo wyłącznie do niego, w późniejszym terminie będzie dostępne SDK umożliwiające jego instalację w każdej maszynie. Poza możliwością zniszczenia ruchu AI w powietrzu, na ziemi i na wodzie, będzie możliwość gry w multiplayer (w tym IFF dla drużyn), tankowania w powietrzu, a także ustawienia obrony przeciwlotniczej na ziemi.


Założyłem nowy wątek, ponieważ docelowo TacPack nie będzie dostępny wyłącznie dla SuperBuga, a będzie ogólnym dodatkiem.


Można już składać preorder. Cena nieco wyższa od konkurencji, ale tutaj będzie funkcjonalny multiplayer, odpowiednik AI Carriers dla lotniskowców, oraz tankowców i co najważniejsze, synchronizowane lotniskowce w multi (poza misjami!).


http://vrsimulations.com/tacpack.htm
http://forums.vrsimulations.com/forums/phpBB3/viewtopic.php?f=1&t=5909


Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=2zfE_4JzwR4

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: VRS: TacPack
« Odpowiedź #1 dnia: Lutego 05, 2011, 02:14:08 »
Znaczy Empeck chcesz mi powiedzieć, że będę mógł sobie w FSX strzelić do Qrdla albo jakiegoś 747 z rakiety?. Musze się upewnić, bo ponoć to było niemożliwe z FS/FSX.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

empeck

  • Gość
Odp: VRS: TacPack
« Odpowiedź #2 dnia: Lutego 05, 2011, 02:23:11 »
Tak. Początkowo (w multi) obaj gracze muszą mieć SuperBuga i TacPack zainstalowane. Później ma wyjść wersja TacPack2 którą będzie można zainstalować na każdym samolocie (jak to będzie wyglądać i ile kosztować jeszcze nie wiadomo), wówczas wystarczy posiadać TacPack v2 i można się strzelać.

W v1 będzie można urządzić dogfight na rakiety A-A lub działka pomiędzy dwoma SuperHornetami, lub latać razem i spuszczać bomby na ultra tajną broń masowego rażenia w Iraku.

Jak to będzie wyglądało docelowo to się zobaczy, ale takie jest założenie. Na forum VRS jest nawet track do TacView w którym jest pokazane przykładowe zestrzelenie jakiegoś pasażera. Z tego co piszą na stronie TacPacka, mają tam z czasem dojść AI (basic, aggressor i target), mam nadzieję, że z tego da się poskładać taki quick mission builder. Na to jednak trzeba poczekać.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: VRS: TacPack
« Odpowiedź #3 dnia: Lutego 05, 2011, 10:30:46 »
W sumie i ten TacPack i ten produkt od CS - wciąż współczesność. Przydałoby się coś rodem z WWII ew, chwilę później, już bez HUDa i tych wszystkich systemów. Tak bo można polatać Emilem, Heńklem, Foczką gdzieś nad Lądkiem i pościgać się ze Spitem A2A :).
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

empeck

  • Gość
Odp: VRS: TacPack
« Odpowiedź #4 dnia: Lutego 05, 2011, 10:52:03 »
Zobaczymy jak elastyczny będzie TacPack Phase 2.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: VRS: TacPack
« Odpowiedź #5 dnia: Lutego 05, 2011, 11:29:38 »
Może trzeba będzie się przeprosić z FSXem ;]. Dzięki Empeck za wyjaśnienie.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

empeck

  • Gość
Odp: VRS: TacPack
« Odpowiedź #6 dnia: Marca 08, 2011, 18:59:56 »

_michal

  • Gość
Odp: VRS: TacPack
« Odpowiedź #7 dnia: Grudnia 24, 2011, 14:07:14 »

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: VRS: TacPack
« Odpowiedź #8 dnia: Grudnia 25, 2011, 11:56:39 »
Niezle, ale obraz w obrazie w fsie to moze byc killer. Niesamowite co potrafia wyciagnac z FSX,a.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

_michal

  • Gość
Odp: VRS: TacPack
« Odpowiedź #9 dnia: Lutego 02, 2012, 14:11:41 »
http://forums.vrsimulations.com/forums/phpBB3/viewtopic.php?f=1&t=7870

Zaczęli closed betę. Wkrótce open beta dla preorderowców.

Offline Yossarian

  • 13 WELT
  • *
Odp: VRS: TacPack
« Odpowiedź #10 dnia: Lutego 02, 2012, 15:05:09 »
Na forum ogłosili, że zamykają wersję beta i niedługo, dla tych co zrobili preorder, powinna być dostępna wersja open beta.
http://forums.vrsimulations.com/forums/phpBB3/viewtopic.php?f=7&t=7870
Preorder jest jeszcze otwarty do 15 lutego, o ile się nie mylę.
Długo pracowali nad tym TacPack'iem, podobnie jak nad samym VRS:F/A-18E. Mam nadzieję, że to tylko dobrze wróży  :001:
Mam nadzieję, że poczciwy FSX i nasze PC'ty to udźwigną...  :002:


I trochę OT...

W FSX'ie otwiera się furtka do symulacji walki. Pewnie nie będzie to miało tylu zwolenników co symulatory stricte militarne, jak DCS, ale kto wie...
W FSX'ie mimo dostępności różnych dodatków poprawiających to i owo, brak ducha świeżości. To wciąż jest odgrzewany kotlet, który mimo zastosowania super wydajnych, wielkordzeniowych procesorów, najnowszych kart graficznych, nadal ma posmak starego oleju.

Ale jak DCS otworzy furtkę dla firm zewnętrznych i pojawi 737 i inne samoloty cywilne w wysokim standardzie, pozwalającym na konkurencjęz FSX, to FSX będzie miał poważnego konkurenta :002: Tylko DCS będzie musiał wtedy rozbudować obszary, a wtedy cały świat będzie zajmował setki GB... A może skorzystają z bazy danych google maps/earth... to byłoby fajne. Fotorealistyczny plan nałożony na siatkę elewacji terenu, plus dodatki 3D dla lotnisk, większych miast, itp... Myślę, że integracja symulatorów lotniczych z mapami google to niedługa przyszłość.

Z trzeciej strony jest też X-Plane 10. Zainstalowałem sobie demo i jestem pod wrażeniem, pod dobrym wrażeniem. Obsługa wielu rdzeni, dobra grafika, to daje dobre podstawy pod dalszy rozwój. Nie jestem też wielkim znawcą, ale wydaje mi się, że sam model lotu jest dużo lepszy niż w FSX'ie. I w porównaniu z FSX'em nie ma tyle dodatków. Tylko co po tych dodatkach jak na bardzo dobrym sprzęcie ten FSX działa tak sobie. Ja mam i7 3,4GHz , 8GB RAM, GTX 580 i jak odpalam na full detalach VRS: F/A-18 nad terenem z ORBX, z REX'em i AS, to jest jakaś porażka... Wyraźnie brak przystosowania tego symulatora no możliwości najnowszych technologii. A X-Plane cieszy oko grafiką, płynnością, daje dużo nadziei na przyszłość. Jest jeszcze sporo niedoróbek: brak poprawnej obsługi TrackIR, słabe wykorzystanie paneli Saiteka (które mam  :002:) - no może  jeszcze za mało poszukałem w netcie.... I pewnie znajdą się jeszcze jakieś inne braki. Ale ten symulator wg mojej opinii nie ma zamkniętej furtki tak jak FSX.

Z czwartej strony na horyzoncie pojawia się Microsoft Flight. Z tego co widziałem i słyszałem ten produkt będzie wyglądał zupełnie inaczej niż wszystkie inne znane mi dotąd symulatory. Produkt bazowy będzie prawdopodobnie darmowy, będzie tam jakaś ograniczona lokalizacja i kilka samolotów. Sam engine graficzny będzie dużo lepszy, zobaczymy jak z generowaniem pogody...
Jak będziemy chcieli polatać sobie po całym świecie to trzeba .... płacić. Pewnie za każdą lokalizację/obszar osobno. Jak chcemy mieć inny samolot, to trzeba .... płacić  :005:. Pomysł ostatnio modny chociażby z gier MMO, gdzie gry abonamentowe powoli się przejadają, teraz oferują produkt bazowy za darmo, jako haczyk, a za wszystkie dodatki trzeba płacić. Zarabiają na tym dużo więcej i przez dłuższy czas niż w wypadku standardowych gier. Microsoft pewnie zamierza zrobić podobnie. Ja nie jestem za bardzo "za" ani za bardzo "przeciw". Może i jest to dobra droga, bo każdy będzie sobie mógł zbudować symulator z takich modułów, które mu będą potrzebne. A co ważniejsze zanim to zrobi będzie mógł się przekonać czy sam produkt mu się podoba. Tylko zobaczymy czy Flight będzie symulatorem czy zwykłą grą zręcznościową. I na ile ten produkt będzie otwarty na dodatki firm zewnętrznych. Jak to wszystko zatrybi i będą pojawiać się dodatki zarówno z Microsoft'u jak i z innych firm, to kto wie...

I to tyle  :003:

Falcon 4 BMS, DCS, FSX, VR: Pimax8KX, TrackIR3 Pro+vector, Thrustmaster Hotas Warthog, Slaw Rudder, Windows 10 64b, 32GB RAM, AMD Ryzen 5 5600X , RTX3090

_michal

  • Gość
Odp: VRS: TacPack
« Odpowiedź #11 dnia: Lutego 02, 2012, 18:11:57 »
FSX lubię pomimo jego ułomności, także koncepcja TacPack mi się bardzo podoba.

Co do otwarcia DCS na 3rd party, to obiecują to od wydania Black Sharka i jak dotąd nic z tego. Poza tym, do której gry to SDK mieliby wydać, skoro sami nie potrafią swoich gier zintegrować? No i  737 tam nie zobaczymy dopóki nie zrobią globalnej mapy. Latanie w kółko nad Newadą, bądź Gruzją kompletnie nie ma sensu (z drugiej strony Mustang też go nie ma za dużo lol)

Mnie akurat XPlane nie zachwycił, wydajność jest taka sobie, tego zachwalanego FMu nie zauważyłem, Zwykła Cessna lata jak zwariowana, a to jeden z najstabilniejszych samolotów GA przecież. Do tego cień od chmur przy obracaniu głową pływa po ziemi.

3rd party we Flight to zagadka. Na tę chwilę zarówno ORBX, jak i PMDG twierdzą, że nie będą miały z nim nic wspólnego.

_michal

  • Gość
Odp: VRS: TacPack
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpnia 26, 2012, 10:42:27 »

Odp: VRS: TacPack
« Odpowiedź #13 dnia: Listopada 06, 2012, 18:51:06 »
http://www.pcaviator.com/store/product.php?productid=18572 w promocji!
Na stronie REX wydali dziś aktualizację i dodatek Overdrive. Niestety serwery przeciążone...
http://www.realenvironmentxtreme.com/forums/
Polecam!
Lukas

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: VRS: TacPack
« Odpowiedź #14 dnia: Grudnia 19, 2012, 09:05:37 »
No i w sam raz na Święta  :P :

http://www.vrsimulations.com/tacpack.htm

Ale tylko dla F/A-18 na tę chwilę.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl