Autor Wątek: Take On: Helicopters  (Przeczytany 78338 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #360 dnia: Marca 15, 2012, 19:16:28 »
Ułłł jeaaa.

Jest VC !  :003: Hehe.
Lata się w sumie dość trudno. Ma też dość duży moment odśmigłowy i trzeba mocniej niż normalnie trymować. Technicznie, skomplikowany tak jak wcześniejsze ale chyba jest parę bajerków jak flary czy podgląd celu. Jest też polskie malowanie :) chociaż i w innych wersjach niż V. Kabinka niczemu sobie, chociaż pojawił się nie wiem - taki radar (?) z siatką w lewym górnym rogu.




webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Minamir

  • 16th VTFS
  • *
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #361 dnia: Marca 15, 2012, 19:20:36 »
O, widzę że celownik świetnie kolimowany! :D

Offline Mekki

  • Global Moderator
  • *****
  • Tępy Ch**:)
    • 13 WELT
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #362 dnia: Marca 15, 2012, 19:22:29 »
Da się cokolwiek kliknąć w tym kokpicie?
A w jaki sposób Ty jesteś upośledzony?

Kanał youtube 13WELT

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #363 dnia: Marca 15, 2012, 19:33:15 »
Da się cokolwiek kliknąć w tym kokpicie?
Tak samo [, a przepraszam, jednak jest parę nowych ikonek ] jak w pozostałych z TOKH, widzę te same funkcje. FS to nie jest ani BS.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #364 dnia: Marca 15, 2012, 19:57:37 »
Witam! Też właśnie nabyłem bundle packa i jestem pod wrażeniem HIND. Polskie malowania rulez.
Jak ktoś by miał polatać we dwójkę w jednym Hindzie, pisać na prv.

PS. Jak pisał Yoyo, nie jest DCS, ale FM dość ciekawy.

Pozdrawiam.

Poprawki interpunkcyjne. Zfrr
« Ostatnia zmiana: Marca 15, 2012, 20:00:50 wysłana przez Zefirro »

Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #365 dnia: Marca 15, 2012, 20:03:35 »
Jest nowa kampania do Hinda?

Usunąłem zbędną kropkę i przecinek. Zfrr
« Ostatnia zmiana: Marca 15, 2012, 20:09:00 wysłana przez Zefirro »

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #366 dnia: Marca 15, 2012, 20:15:35 »
Jest nowa kampania do Hinda?

Usunąłem zbędną kropkę i przecinek. Zfrr
A miała być?

PS.
Ciekawe, przechył ze skrętem na orczyku zupełnie inaczej wygląda w lewo niż w prawo. Zgodnie z kierunkiem obrotu wirnika jest prościej ale i może nam głębiej zanurkować. Przypomina mi to Camela w RoF ;).

Operator uzbrojenia (ale widzę, że w wersji V strzela tylko do przodu :( ? Wieżyczka mi się nie obraca):


webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

mmaruda

  • Gość
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #367 dnia: Marca 15, 2012, 23:11:17 »
Póki co wciąż nie zdecydowałem się na TkoH, ale widzę tu potencjał na następcę starego, wektorowego Hinda - niech no już wyjdą te Ivy Bridge...

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #368 dnia: Marca 16, 2012, 00:18:14 »



Bardzo podobają mi się te szybki.

Polatałem trochę w te single mission. No szału tutaj nie ma, to znaczy to całe namierzanie takie uproszczone. Wybieramy rodzaj broni, mówimy "gunnerowi" w co ma strzelać (oznaczamy Tabem cel, pojawia się zielony kwadrat, a wrogie jednostki mają czerwoną otoczkę) i potem byle ustawiać się w pod odpowiednim kątem, a on już będzie robił wszystko. Fun jest, chociaż na tym Hindzie wcale łatwo się nie lata. Już te wszystkie 3 razem wzięte w TOKH są o wiele pokorniejsze. Włączyłem też na chwilę multi.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

qrdl

  • Gość
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #369 dnia: Marca 16, 2012, 06:48:40 »
Ogólnie szału nie ma. Jeśli ktoś obawiał się od detronizację DCS: BS, to może dalej być spokojnym. TKoH jest skierowany do innej grupy docelowej.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #370 dnia: Marca 16, 2012, 08:06:44 »
Ogólnie szału nie ma. Jeśli ktoś obawiał się od detronizację DCS: BS, to może dalej być spokojnym. TKoH jest skierowany do innej grupy docelowej.

Ty, dawaj lepiej na jakiś dog :D w multi.
Szału nie ma, TOKH to bardziej taki w sumie MS Flight ale można postrzelać :D.
Tutaj jest filmik usera, więc można zobaczyć na czym to polega: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=QKWn8Jne8TY .

Co też ciekawe, dość trudno w ogóle wylądować nim z zawisu. 80% to lądowania samolotowe, nawet sam w nie przechodzi.

PS. Gdzie jest napis UWAGA na ogonie?  :003:
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #371 dnia: Marca 16, 2012, 13:13:36 »
Pytanie z serii jak to kto robi?

W ciezkim, a zarazem w Hindzie brak wskaznika w kabinie pokazujacego kolejny waypoint jak np. w smiglowcu typu medium czy tez light (mamy wskaznik jakby na radiolatarnie). Jedyna opcja jest ew. wlaczenie na chwile mapy -m, pojawi sie zielona plamka, albo j czyli dziennik, ew.lot z wlaczonym gps o ile jest narysowana trasa. W jaki sposob sie naprowadzacie?

Czy flary cos daja? Sa w stanie zmylic pociski kierowane? Ktos to testowal w multi?

Czy da sie zmienic kolor tekstury celownika? Ten zolty tak daje ze nie widac celu jak nadlatujemy na predkosci z wiekszej odleglosci.

Pociski kierowane nie zawsze leca do swojego celu, trafiaja inny pojazd, nie ten ktory zostal wskazany i zalockowany - tab.

Czy wiezyczke Gunnera da sie obracac? Powinno, bo AI obraca, ale jak tam wsiadlem to ani Trackiem ani myszka. Moze cos trzeba aktywowac? Fakt ze ten interfejs obslugi klawiszy i funkcji za co odpowiadaja jest fatalny, moze szybciej sie odnajda uzytkownicy ArmY.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #372 dnia: Marca 16, 2012, 13:22:45 »
Pytanie z serii jak to kto robi?

W ciezkim, a zarazem w Hindzie brak wskaznika w kabinie pokazujacego kolejny waypoint jak np. w smiglowcu typu medium czy tez light (mamy wskaznik jakby na radiolatarnie). Jedyna opcja jest ew. wlaczenie na chwile mapy -m, pojawi sie zielona plamka, albo j czyli dziennik, ew.lot z wlaczonym gps o ile jest narysowana trasa. W jaki sposob sie naprowadzacie?

Czy flary cos daja? Sa w stanie zmylic pociski kierowane? Ktos to testowal w multi?

Czy da sie zmienic kolor tekstury celownika? Ten zolty tak daje ze nie widac celu jak nadlatujemy na predkosci z wiekszej odleglosci.

Pociski kierowane nie zawsze leca do swojego celu, trafiaja inny pojazd, nie ten ktory zostal wskazany i zalockowany - tab.

Czy wiezyczke Gunnera da sie obracac? Powinno, bo AI obraca, ale jak tam wsiadlem to ani Trackiem ani myszka. Moze cos trzeba aktywowac? Fakt ze ten interfejs obslugi klawiszy i funkcji za co odpowiadaja jest fatalny, moze szybciej sie odnajda uzytkownicy ArmY.

Siema. Żeby obracać wieżyczkę, musisz mieć włączone manual fire, a potem z pozycji strzelca przytrzymać prawy guzik myszki. Będziesz miał wtedy widok z okulara czy jak to się nazywa.

Zdania należy kończyć kropką. Zfrr
« Ostatnia zmiana: Marca 16, 2012, 13:30:14 wysłana przez Zefirro »

Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #373 dnia: Marca 16, 2012, 16:37:14 »
Naprowadzać się można klikając na mapie w miejscu gdzie chcemy lecieć Shift+LPM, wtedy będziemy mieli na HUDzie stały znacznik.

W Armie OA Flary mają 100% skuteczności, gdy na radarze zobaczymy że leci rakieta wystarczy raz wypuścić flary i mamy 99,9% pewności że w nas nie trafi.

Jeśli chodzi o celownik kolimowany to jedynym sposobem jest zmiana tekstury (jeśli rzeczywiście to przeszkadza to możliwe że wkrótce wyjdą jakieś mody)

Z pociskami jest tak że AI nie zawsze zaznacza dokładnie ten cel co mu każemy, do tego rakiety nie mają 100% skuteczności, po za tym możliwe że cele wypuszczają zaporę dymną.

Żeby obracać wieżyczką trzeba włączyć optykę (w Armie standardowo V lub 0 na numerycznej) i wtedy kierujemy myszką.

Tak to wszystko działa w Armie, a sądząc po Demie zbytnio się nie zmieniło, więc w TKOHu też  powinno tak działać.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Take On: Helicopters
« Odpowiedź #374 dnia: Marca 16, 2012, 17:10:57 »
Ok, dzieki za wyjasnienia. W ArmE gralem ale w 1ke i to lata temu i juz nie pamietam, ale co do jednego jest pewne - setup gry nie jest 'user friendly'. Pewnie przyjdzie z czasem.

PS. Tylko jakim Hudzie, ja nic takiego nie uzywam i nie chce, jeszcze to niby ADI byloby akceptowalne.

Jeszcze z rzeczy do zmiany:

- ten radar w lewym rogu, raczej byc musi, ale da sie zrobic bardziej przezroczysty albo cos?
- druga sprawa to namierzanie, ten zielony kwadrat, a fe. Jakis pomysl na to, albo mniejszy, albo sama ikonka, albo mocno transparentny i tak samo czerwone krzyzyki.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl