Autor Wątek: Poprawki do IL2:CloD.  (Przeczytany 123781 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

_michal

  • Gość
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #330 dnia: Października 06, 2011, 21:50:25 »
Takie tylko pytanie. Dlaczego toto wymaga Steama, skoro patche ładują na torrenta i serwery typu fileserve (sic!)?

To jest jedyna znana mi firma która wydaje do dużego bądź co bądź tytułu 'beta patche'. Cyrk jakiś. A może patche na Steam powinien wrzucać wydawca który z tytułem już nie chce mieć nic wspólnego (just asking)?

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #331 dnia: Października 06, 2011, 21:54:27 »
Beta to beta - wiadomo, umywamy rączki, co złego to nie my, my niewinowate... Takie bety to mogą się ciągnąć latami, TS, google maps, mnóstwo innych, ale prawda ci to, że poważne to nie jest!
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #332 dnia: Października 06, 2011, 22:01:31 »
Dlatego ja też nie bawię się te twory. Już raz ściągnąłem, było gorzej niż było, a potem jak była steamowa wersja nie poznawała mi wersji gry i musiałem instalować na nowo. Albo wydają całe auto, albo nic, nie rozumie po co wstawiane są te elementy karoserii w postaci ochłapów pod publikę by zrobić nieco szumu i udać, że coś się może zmieni.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #333 dnia: Października 07, 2011, 07:43:52 »
Wziąłem obie bety 1 i 2 (z czerwca i z października!!!) - potem instalacja i kaszana. Widocznie to mój słaby PC-et (niedużo fps'ów) albo WinXP (ziemia jak kaszana, pojawia się i znika, a morze jest w formie białego moherowego sweterka!!!). Gra niczego się nie nadaje. Schade...
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #334 dnia: Października 07, 2011, 07:49:23 »
Takie tylko pytanie. Dlaczego toto wymaga Steama, skoro patche ładują na torrenta i serwery typu fileserve (sic!)?
No cóż, ja nie instaluję patchy beta, gra cały czas wisi mi na Steamie i ten jest u mnie odpowiedzialny za aktualizację tego tytułu... co oznacza, że od wielu miesięcy nie było żadnej.


Natomiast do RoF w tym samym czasie było... ile ? 6 ?

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #335 dnia: Października 07, 2011, 09:56:25 »
Strasznie irytujące są te pucze. Gdy wyszła beta, okazało się, że gra zawiesza się totalnie gdy włączają się eksplozje od wybuchów, lub uderzeń maszyny o ziemię. Musieli przygotować na to hotfix, lol. Cały czas jest masa niedoróbek - brak komunikacji radiowej, brak animacji niektórych pokręteł. Nie wiem jak oni organizują beta testy (zamknięte), ale w porównaniu z RoF, gdzie jestem w grupie Open Beta, to wygląda dosyć nędznie. Do bani jest też komunikacja twórcy - gracze. Przydałby im się jakiś Community Manager - ktoś w stylu Hana na forum RoF, który odwala genialną robotę i trzyma wszystko w garści. Tutaj Luthier zaczął pisać cokolwiek, jak gracze naprawdę się wściekli, że nikt o niczym nie informuje.
Mam nadzieję, że najbliższa łata poprawi chociaż dźwięki, bo na razie nie interesuję mnie jakoś nowe samoloty, czy zestaw niemieckich lokomotyw i wagonów (sic!). A następnie, stopniowo, przejdą do kolejnych problemów. Zdaję sobie też sprawę, w jakie bagno wszedł Luthier i ile oni mają pracy, żeby to wszystko doprowadzić do porządku.

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

Online some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #336 dnia: Października 17, 2011, 19:48:38 »
Jest oficjalny patch na Steam. 750MB.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

_michal

  • Gość
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #337 dnia: Października 17, 2011, 20:22:02 »
Przy okazji przepisują na nowo część FM, zachowanie maszyn na ziemi, AI i grafikę ;)

http://forum.1cpublishing.eu/showthread.php?t=27146

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #338 dnia: Października 17, 2011, 20:44:31 »
Wreszcie można rozbić się o drzewa o ile oczywiście je sobie włączymy  :002:.
Tak przy okazji to może być niezły patent gdy zrobi się gorąco. Wyłączasz drzewa i uciekasz przy glebie licząc, że gość ma je włączone  :icon_mrgreen:

Offline Minamir

  • 16th VTFS
  • *
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #339 dnia: Października 17, 2011, 20:49:56 »
U mnie jest taki problem, że jak lecę jakiś czas nad lądem, to gra się zawiesza. Alt-Tabuję do menedżera zadań, a tam CloD zajmuje ponad 1GB RAMu, czyli ponad połowę tego co mam. Jak nietrudno się domyślić, przy włączonym systemie, antywirusie, firewallu, profilerze do joya itp nie zostaje już w oógle wolnego RAMu i gra się wiesza. Jakiś wyciek pamięci, czy to "normalne"?

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #340 dnia: Października 17, 2011, 20:59:12 »
Wreszcie można rozbić się o drzewa o ile oczywiście je sobie włączymy  :002:.
Tak przy okazji to może być niezły patent gdy zrobi się gorąco. Wyłączasz drzewa i uciekasz przy glebie licząc, że gość ma je włączone  :icon_mrgreen:
LOL, racja. Ciągnę to "coś".

The latest patch adds an entirely new sound engine , new multiplayer maps, and new aircraft. It contains the following changes:

MAIN
*   Drastically reworked graphic algorithms dealing with in-game color;
*   Rewrote the sound engine from scratch;
*   Added three new multiplayer maps: Steppe (medium), Fields (small), and Scimitar (small), as well as a few basic online missions for them;
*   Updated multiplayer GUI to allow users to easily select a position in an existing plane, and to see the number of planes within each side before selecting it;
*   Added two new aircraft - Bf. 109 E-4 and Bf. 109 E-4/B. These two are equipped with MG/FF-M cannons and so make use of the famous Minegeschoss;
*   Spitfire model Mk. Ia has been reequipped with a constant-speed airscrew.
*   Some changes to the internal structure of Bf. 110s and Spitfire Mk. Ia may cause records created with previous versions of the game to play back with with animations that differ from what was recorded.

AIRCRAFT
*   Bf. 109 E-4 has been equipped with Komandgerat airscrew automation;
*   Reworked routines for gyro bombsights;
*   Removed allusion to Engine 4 from He 111 model;
*   Improved memory consumption for multi-crew aircraft;
*   Airborne status is now checked correctly even if the aircraft in question departed prematurely;
*   Landing status should be applied correctly when ditching in water;

VISUALS
*   Reworked bombardier cockpits in aircraft so affected (He. 111 and Ju. 8 to accomodate new Lotfe gyro routines;
*   Small caliber bullet hits on the ground now show difference in material being hit;
*   Modifications in Blenheim's damage visuals;
*   Added a range of visual SFX for higher-caliber guns;
*   New bombsight visuals in Blenheim bombardier's cabin;
*   Returned the famous Il-2 stall sound effect;
*   Doubled the distance at which the tracers can be seen;
*   You will no longer see engine exhaust fires when viewing in a HUD-only cockpit mode;
*   Reversed movement of throttle and mix in D.H. 82;
*   Fixed distance input error in gunsight for Spitfire and Hurricane;
*   Fixed glitch with Bf. 110's prop hub tactical colour band;
*   Added spinner colouring to Ju. 88.

PHYSICS & A.I.
*   Increased Lotfe bombsight gyro operational limit to 15 degrees of aircraft roll / pitch;
*   Lotfe type bomb sight now stabilizes aiming platform to horizontal plane;
*   Removed sudden jump in view angle when viewing through Lotfe ocular and moving bomb sight elevation for the first time in the flight;
*   Increased side slip input limit to +/*   30 degrees for the Lotfe bomb sight;
*   Made Kurssteuerung mode 2 for level bombers. This mode will also stabilize the aircraft in level flight;
*   Reworked motor startup routines to accomodate new options available in the new sound engine;
*   Adjusted ricochet angles on firm surfaces;
*   Redesigned bomb sight in Blenheim and made it easier and more realistic to use;
*   Blenheim bomb sight plane is now adjustable to reflect changes in plane AoA in level flight. Correction is applied automatically over a period of sustained flight and can compensate up to 3 degree changes in plane attitude;
*   Fixed issue where overstress would inflict damage to airframe regardless of the Vulnerability difficulty setting;
*   Fixed an issue where D.H. 82 could retain traction when the engine part was shot off;
*   Adjusted head shake level for overspeed effects;
*   Increased critical airspeed for Bf. 110 to 650 kph;
*   You will no longer suffer certain control difficulties below critical airspeed;
*   Removed velocity threshold for leading slats operation;
*   Decreased default harmonizing distance for G.50's guns to 200 meters;
*   Reworked the way altimeter reacts to pitot icing;
*   Lowered the speed at which airframe is defrosted;
*   Fixed stuttering movement of He. 111 P's propellor pitch and indicator;
*   A.I. artillery gunners will no longer commit suicide by shooting the concrete wall of the bunker they are stationed in;
*   Bf. 110 fuel reserve warning light recalibrated to turn on at 100 liters remaining for all 4 tanks.
*   Reworked the Bf. 110 fuel system. Please refer to the manual for operational instructions.

NETWORK
*   Changes to bombs' detonators setup will now be carried over once applied without the need to rejoin the server;
*   Increased Lotfe bombsight gyro operational limit to 15 degrees of roll / pitch. This will give more tolerance to aircraft maneuvers as strict limits put too much obstacle to communication between bombardier and pilot while playing on-line;
*   When flying as a bombardier, you should now use "Aircraft - Drop Ordnance (Bombs)" key (instead of "General - Fire Current Weapon" key) to drop bombs.
*   Added new server settings that determine the message format for new air group creation.

MISC.
*   Decreased bombsight altitude indents by ten times. This will give you more control of the altitude input and make bomb sight aiming more precise;
*   You can now switch off the boost cut-out control in Spitfires;
*   Corrected a typo where propellor and oil radiator controls for separate engines had increase and decrease key bindings swapped in controls setup panel;
*   Fixed keyboard propellor pitch controls getting jammed into a narrow range;
*   Directional controls feedback will no longer disappear from info windows every time you reenter the game.

Dalej do d....
Owszem kolorki ładniejsze, nie powiem, może za blado wciąż ale pod tym względem na pewno lepiej ale... ja wciąż nie mam żadnego AA, widzę przez kadłub horyzont, jak zacinało tak zacina nad ziemią mimo, że mam po 60 fps z VC a na externalu 80. Bida i tyle. Nalot zwiększył się o 20 min i tyle w tym temacie.

A tak na marginesie stuttering znika jak ma się włączony Fraps i nagrywa film właśnie. Może powinni dawać w pakiecie? LOL.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #341 dnia: Października 18, 2011, 08:01:07 »
Cytuj
*   You will no longer suffer certain control difficulties below critical airspeed;

Nie jestem pewien, czy dobrze rozumiem, co inżynier miał na myśli, ale brzmi to niepokojąco znajomo...

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #342 dnia: Października 18, 2011, 08:33:52 »
W porównaniu do ostatniego beta-patchu jest o niebo lepiej. Gra się nie wiesza i jest płynniej, ale mikro przycięcia dalej występują. Jak już napisał YoYo, ciągle brak AA.
Oby na kolejnego pucza nie przyszło nam czekac tyle miesięcy...

Online some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #343 dnia: Października 18, 2011, 09:26:51 »
Widać, że idzie to w dobrym kierunku, ale jeszcze daleka droga przed nimi.

Niestety AI dalej lata jak ufo, więc dla mnie tytuł mimo chęci jest niegrywalny.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: Poprawki do IL2:CloD.
« Odpowiedź #344 dnia: Października 18, 2011, 10:46:49 »
Ja na miejscu Luthiera nie dawałbym readme - bo to pokazuje na jakim etapie są prace... Ale najbardziej zaskoczyło mnie te stwierdzenie:

Cytuj
And here’s where we are in terms of plans. We obviously remain hard at work on the series. We will continue to improve the game up until the eventual release of its sequel.

nie wiem czy to jakiś żart, czy naprawdę egzystują w jakimś innym wymiarze  :icon_rolleyes:

A co do AI to też ściema jakaś konkretna, bo z tego co pamiętam na samym początku przed puczami, AI zachowywało się bardziej normalnie...