Autor Wątek: Nowe mapy w DCS  (Przeczytany 116788 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Nowe mapy w DCS
« Odpowiedź #225 dnia: Września 12, 2015, 13:47:39 »
Proszę o czytanie do końca i ze zrozumieniem, napisałem że nie warto ulepszać/kupować nowego PC dla JEDNEJ gry. Gdybym miał na obserwacji kilka jakichś świeżych tytułów i wiedziałbym że nie ruszą na aktualnym PC to wtedy jestem skłonny kupić nowego/ulepszyć starego PC. No chyba że ktoś ma nadmiar pieniędzy i nie ma co z nimi robić to niech se kupuje co chce, ale dla mnie to głupota.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Nowe mapy w DCS
« Odpowiedź #226 dnia: Września 12, 2015, 13:51:52 »
Znając życie suwak od widoczności i obiektów w dół, a i 8GB wystarczy. Tu bym nie tragizował i nie rozpatrywał bym tego pod kątem "kogoś nie stać". Nie zawsze to wynika z własnego wyboru. Apeluję o spokój.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: Nowe mapy w DCS
« Odpowiedź #227 dnia: Września 12, 2015, 13:57:49 »
No wiesz nie którzy latają nie tylko dlatego że lubią, ale też dla grafiki, ja lubię jak gra wygląda ładnie  ;D chodzi mi tutaj głownie o tekstury, co mnie obchodzą jakieś marne drzewka w które i tak na razie nie można wlecieć, aktualnie mam suwak od renderu drzew i innych krzaków z jagódkami na minimum.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Nowe mapy w DCS
« Odpowiedź #228 dnia: Września 12, 2015, 14:45:01 »
Hehe fajne biadolenie a to jeszcze nawet nie wyszło.
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Odp: Nowe mapy w DCS
« Odpowiedź #229 dnia: Września 12, 2015, 15:09:12 »
Biadolenie bo wymagania jak dla mnie troszeczkę przerażające.

Odp: Nowe mapy w DCS
« Odpowiedź #230 dnia: Września 12, 2015, 15:30:01 »
Spokojnie Panowie , nikt nie biadoli. Chodzi tutaj tylko o fakt , że znów robi się coś w totalnym oderwaniu od większości społeczności. Nie chodzi tu o to czy kogoś stać czy nie , bo po prostu niektórzy uważają , że kupowanie super kompa dla jednej gry jest delikatnie mówiąc na wyrost.
A argument , że na zachodzie wszyscy mają super komputery to też nie do końca prawda , bo ludzie tam są dużo bardziej oszczędni , w myśl zasady :"lepsze wrogiem dobrego".  W moim odczuciu po prostu nie dość, że robi się coś co zaraz będzie przestarzałe - DX11 , to jeszcze o dość "średniej" wydajności.
Śmigłowce nie mogą latać - są po prostu tak brzydkie, że ziemia je odpycha.

Odp: Nowe mapy w DCS
« Odpowiedź #231 dnia: Września 12, 2015, 16:03:33 »
Zgadzam się w 100%.
« Ostatnia zmiana: Września 12, 2015, 16:35:03 wysłana przez KosiMazaki »

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Nowe mapy w DCS
« Odpowiedź #232 dnia: Września 12, 2015, 16:34:48 »
Hehe fajne biadolenie a to jeszcze nawet nie wyszło.

Słuszne podejście. W dodatku nie przesadzajcie aby 16GB RAMU czyli jakieś 300zł (Qrdl ostatnio nawet 16GB taniej pogonił) miało zbankrutować czyjś budżet. Jeśli ktoś myśli poważnie o graniu to i5-kę którejś generacji posiada. Podobnie jest z lepsiejszą kartą graficzną. Popatrzcie sobie na rekomendowane wymagania Wiedźmina 3. Tam na dzień dobry jest i7 wpisany. Nigdzie też nie jest napisane, że poniżej tych wymagań Nevada nie ruszy.

Poza tym opuszczenie suwaka widoczności akurat nie musi zmienić niczego w wyglądzie grafiki podobnie jak wyłączenie obecnie lusterek w kabinie czy ruchu cywilnego.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: Nowe mapy w DCS
« Odpowiedź #233 dnia: Września 12, 2015, 16:42:39 »
Brawo Mazak, nie sądziłem że ktoś chociaż w małym stopniu zmieni moje podejście do tego, a w Wieśka 3 grałem na maksymalnych detalach oprócz tych mało potrzebnych jak jakieś rozmycie w ruchu czy coś i grałem w 40-60 FPS.

qrdl_logos

  • Gość
Odp: Nowe mapy w DCS
« Odpowiedź #234 dnia: Września 12, 2015, 17:34:58 »
U mnie Wiesiek III ostatnio zaczął przycinać w deszczu  :P. I jak tu żyć Pani Premier?!?

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Nowe mapy w DCS
« Odpowiedź #235 dnia: Września 12, 2015, 17:49:42 »
No na twoim miejscu Qrdl to bym się raczej wku... A tak na serio nie ma o co kruszyć kopii. Wszystko i tak wyjdzie po premierze tego cuda. Swoją drogą na stronie DCS do niedawna wisiały jakieś stare wymagania (nie wiem jak teraz) i one też mijały się z prawdą. Trudno mi sobie wyobrazić jak można latać na jakimś C2D ze średniej półki. Oczywiście da się ale z ładną grają może być ciężko.
« Ostatnia zmiana: Września 12, 2015, 20:07:45 wysłana przez KosiMazaki »
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline =OPS=lipas

  • *
  • Very, very hakiem w plery.
Odp: Nowe mapy w DCS
« Odpowiedź #236 dnia: Września 12, 2015, 18:54:15 »
Cytuj
Trudno mi sobie wyobrazić jak można latać na jakimś C2D ze średniej półki. Oczywiście da się ale z ładną grają może być ciężko.
Wiesz, niektórzy jeszcze grają na podobnym sprzęcie (kilku z OPS by się znalazło) i gdyby nie fatalna optymalizacja gry, a właściwie jej brak, było by całkiem OK.
Inne tytuły (RoF, BoS) nawet na wysokich detalach nie sprawiają problemów.
Dla mnie obecnie ważne jest to, jak DCS pójdzie na Dx11, bo grafę mam dość dobrą (R9 270 2Gb), bo wielowątkowość wybito nam już z głów jakiś czas temu.
« Ostatnia zmiana: Września 12, 2015, 19:18:35 wysłana przez =OPS=boski qrdl logos »

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Nowe mapy w DCS
« Odpowiedź #237 dnia: Września 12, 2015, 20:08:12 »
Są tacy co grają na jeszcze starszym sprzęcie. Nigdzie nie napisałem, że tak nie jest ale trudno wymagać aby nowsze gry śmigały na najwyższych detalach. DCS to nie gra, to stan umysłu niczym Rosja i trzeba do tego przywyknąć. Coś jak z grami Ubisoftu ;). Nikogo za to nie piętnuję, bo wiadomo, że każdy orze jak może i gra na tym co ma.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Nowe mapy w DCS
« Odpowiedź #238 dnia: Września 17, 2015, 07:16:31 »
Chyba najważniejsza wiadomość odnośnie 2.0 (1.5?) i Newady. Also, forest trees now have collision. Niech mnie dunder świśnie.

No tu akurat wiele tych drzew nie ma ;).



Trochę też dziwnie one wyglądają, bardziej to Europa i Kanada. Powinno raczej być tak. Przejrzałem trochę fotek i jak tutaj takich iglastych i strzelistych nigdzie nie widziałem.



No i ciekaw będę jak to będzie wyglądać już w realu przed nosem, zauważcie, że obraz gleby oddalonej w dal jest bardzo rozmazany, jakby tekstury były nieostre. Coś podobnego można czasem uświadczyć w FSX i jest to oznaką przeważnie słabego kompa i złych ustawień cfg pod foto scenerię. Niestety źle to wygląda już na kompie i monitorem przed nosem.

webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Nowe mapy w DCS
« Odpowiedź #239 dnia: Września 17, 2015, 07:38:39 »

"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg