Autor Wątek: Black Shark: obsługa wielu monitorów  (Przeczytany 12140 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mekki

  • Global Moderator
  • *****
  • Tępy Ch**:)
    • 13 WELT
Odp: Black Shark: obsługa wielu monitorów
« Odpowiedź #15 dnia: Listopada 01, 2011, 17:28:59 »
Przecież z grą dostajesz od razu gotowy profil, wystarczy tylko dopasować współrzędne do posiadanego hardware.
A w jaki sposób Ty jesteś upośledzony?

Kanał youtube 13WELT

Odp: Black Shark: obsługa wielu monitorów
« Odpowiedź #16 dnia: Listopada 02, 2011, 10:13:51 »
Aki profil? Gdzie go można znaleźć? Do A-10 też jest?

Odp: Black Shark: obsługa wielu monitorów
« Odpowiedź #17 dnia: Listopada 02, 2011, 13:09:46 »
Kombinuję ze skryptami i w obcjach, ale zmianie ulega tylko widok kamery. Wyświetlacze (piszę o A-10) nie pojawiają sie na drugim ekranie. W przypadku gdy monitory są skonfigurowane jako rozszerzony pulpit to na ekranie laptopa nic się nie pojawia, a gdy są powielone to pojawia się to co na monitorze zewnętrznym. Bo wprowadzeniu zmian w skrypcie widok kamery zajmuje cały jeden monitor, a wyświetlacze nie pojawiają się wogóle.

Offline Mekki

  • Global Moderator
  • *****
  • Tępy Ch**:)
    • 13 WELT
Odp: Black Shark: obsługa wielu monitorów
« Odpowiedź #18 dnia: Listopada 02, 2011, 17:43:02 »
Monitory mają być ustawione w trybie rozszerzony pulpit, DCS wyświetlany w trybie okienkowym(trzeba odhaczyć ptaszka przy "fullscreen"). Plik lua albo sobie tworzysz nowy, albo modyfikujesz na przykład LMFCD+Camera+RMFCD w sposób analogiczny jak podałem dla Ka-50 z ABRISem i Szkwałem.

Edit: żeby nie było kolejnych trzydziestu postów mój profil. Potraktuj jako przykład i dopasuj do siebie:
_  = function(p) return p; end;
name = _('MFCD');
Description = 'Left MFCD on the left monitor,Right MFCD on the right and camera on the center'
Viewports =
{
     Center =
     {
          x = 0;
          y = 0;
          width = 1680;
          height = 1050;
          viewDx = 0;
          viewDy = 0;
          aspect = 1.6;
     }
}

LEFT_MFCD =
{
     x = 1680;
     y = 0;
     width = 640;
     height = 640;
}

RIGHT_MFCD =
{
     x = 2320;
     y = 0;
     width = 640;
     height = 640;
}

UIMainView = Viewports.Center
A w jaki sposób Ty jesteś upośledzony?

Kanał youtube 13WELT

Odp: Black Shark: obsługa wielu monitorów
« Odpowiedź #19 dnia: Listopada 02, 2011, 21:48:12 »
Tylko jeszcze takie pytanie. Mam wpisywać rozdzielczości w jakich chodzi symulator czy te w jakich wyświetla mi się pulpit, bo pulpit w monitorze zewnętrznym mam 1280/1024 w laptopie 1366/768 tymczasem A-10 wyświetla mi się na monitorze zewnętrznym w 1024/768?

Odp: Black Shark: obsługa wielu monitorów
« Odpowiedź #20 dnia: Listopada 02, 2011, 22:20:54 »

Odp: Black Shark: obsługa wielu monitorów
« Odpowiedź #21 dnia: Listopada 03, 2011, 13:01:47 »
zmieniłem aspekt z 4.3 na 1.6 tak jak podajesz. Naprawił się widok kamery na głównym monitorze, na monitorze 2 nadal tylko pulpit. Obrazów z MFCD nie widać nigdzie.

Offline Mekki

  • Global Moderator
  • *****
  • Tępy Ch**:)
    • 13 WELT
Odp: Black Shark: obsługa wielu monitorów
« Odpowiedź #22 dnia: Listopada 03, 2011, 18:26:37 »
No to po kolei.
1.Ustawiasz pulpit na rozszerzony.
2.Monitor na którym ma być kamera ma być monitorem numer 1, monitor na którym mają być MFD musi być monitorem prawym(niby da się kombinować ale nie zawsze to działa).   
3. W opcjach symulatora wyłączasz tryb fullscreen.
4. Ustawiasz rozdzielczość zgodnie ze wzorem: suma rozdzielczości poziomych x rozdzielczość monitora z większą liczbą linii. U Ciebie: 2646x1024. Jeśli chcesz zmienić rozdzielczość wyświetlania obrazu głównego zmień ją pod windowsem.
5. Modyfikujesz odpowiednio plik lua.
Na przykład tak:
_  = function(p) return p; end;
name = _('MFCD');
Description = 'Left MFCD on the left monitor,Right MFCD on the right and camera on the center'
Viewports =
{
     Center =
     {
          x = 0;
          y = 0;
          width = 1280;
          height = 1024;
          viewDx = 0;
          viewDy = 0;
          aspect = 1.6;
     }
}

LEFT_MFCD =
{
     x = 1280;
     y = 0;
     width = 512;
     height = 512;
}

RIGHT_MFCD =
{
     x = 1792;
     y = 0;
     width = 512;
     height = 512;
}

UIMainView = Viewports.Center
6. ...
7. PROFIT! :118:

A w jaki sposób Ty jesteś upośledzony?

Kanał youtube 13WELT

Odp: Black Shark: obsługa wielu monitorów
« Odpowiedź #23 dnia: Listopada 03, 2011, 18:42:43 »
dzięki chyba już wiem gdzie tkwi problem, u mnie monitor główny(zewnętrzny, preferuję go bo jest większy niż w laptopie) jest monitorem nr 2. Numer jeden to monitor od laptopa.

Niestety monitor od laptopa to tylko 15 cali więc nie specjalnie uśmiecha mi się wyświetlanie na nim głównego widoku, do MFCD czy szkwału pasowałby idealnie.

Offline Mekki

  • Global Moderator
  • *****
  • Tępy Ch**:)
    • 13 WELT
Odp: Black Shark: obsługa wielu monitorów
« Odpowiedź #24 dnia: Listopada 03, 2011, 18:51:50 »
Monitor główny jest lewy?
A w jaki sposób Ty jesteś upośledzony?

Kanał youtube 13WELT

Odp: Black Shark: obsługa wielu monitorów
« Odpowiedź #25 dnia: Listopada 03, 2011, 19:06:34 »
stoi po lewej i windows wyświetla go po lewej, ale ma nr2

Odp: Black Shark: obsługa wielu monitorów
« Odpowiedź #26 dnia: Listopada 03, 2011, 19:22:58 »
znaczy windows widzi go jako lewy, ale to łatwo zmienić, wystarczy przeciągnąć.

Odp: Black Shark: obsługa wielu monitorów
« Odpowiedź #27 dnia: Listopada 03, 2011, 20:24:52 »
rozumiem ideę tych przeliczeń i wszystko powinno być dobrze, ale na monitorze nr 1(monitor laptopa, który kest ustawiony jako podrzędny) wyświetla sie tylko pulpit.


Offline Mekki

  • Global Moderator
  • *****
  • Tępy Ch**:)
    • 13 WELT
Odp: Black Shark: obsługa wielu monitorów
« Odpowiedź #28 dnia: Listopada 03, 2011, 20:29:57 »
Na pewno masz wyłączony tryb fullscreen?
A w jaki sposób Ty jesteś upośledzony?

Kanał youtube 13WELT

Odp: Black Shark: obsługa wielu monitorów
« Odpowiedź #29 dnia: Listopada 03, 2011, 20:59:20 »
Na pewno. W ogóle dziwna sytuacja, bo jeśli rozdzielczość A-10 jest taka sama jak rozdzielczość pulpitu to mimo wyłączenia Full screen, obraz wyświetla się jak full screen.

Pisownia!
« Ostatnia zmiana: Listopada 03, 2011, 21:01:07 wysłana przez John Cool »