Autor Wątek: DCS: World 1.2.1 Now Available  (Przeczytany 21338 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: DCS: World 1.2.1 Now Available
« Odpowiedź #15 dnia: Października 01, 2012, 19:44:41 »
Robimy kopie (Saved Games), Odinstalowujemy wszystko. Instalujemy DCS World1.2.1 i nowe dodatki 1.2.1. Ja tak to rozumiem.
http://il2forum.pl/index.php?topic=5137.msg74259#msg74259

"Jeśli pilot zawali, pilot ginie. Jeśli kontroler zawali, pilot ginie."

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World 1.2.1 Now Available
« Odpowiedź #16 dnia: Października 01, 2012, 19:47:57 »
No to w końcu usuwamy wszystko czy nie? Teraz już zgłupiałem zupełnie. Pierwszy raz dotyka mnie ten problem po moim okresie hibernacji, więc proszę się nie naśmiewać. :D

Wywal, ale sobie zrób backupa:

C:\Users\<user name>\Saved Games\DCS\Config\Input
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: World 1.2.1 Now Available
« Odpowiedź #17 dnia: Października 01, 2012, 19:53:06 »
Chyba jednak nie. Ja rozumiem tak:

 Odinstalowujemy wszystko.
Nie de aktywujemy kluczy.
"Aby być pewnym usuwamy folder \Saved Games\DCS files".
Instalujemy DCSW 1.2.1
Instalujemy moduły 1.2.1
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Troghv

  • Gość
Odp: DCS: World 1.2.1 Now Available
« Odpowiedź #18 dnia: Października 01, 2012, 20:25:01 »
Kilka spostrzeżeń na gorąco, oczywiśćie tych negatywnych, bo pozytywnych raczej  się nie dopatrzyłem. A więc tak, błędów co nie miara: myszka szwankuję- kursor pokazuję się kiedy chcę blokując dostęp do klawiszy funkcyjnych tj F1, F2 itd... Nowe menu wyjścia z bitwy nie zawsze działa. Brak podświetlenia zapisu w ME. Grafika tnie niczym w Ił2 COD, szczególnie podczas lotu Mustangiem (widać mają wiele wspólnego- stuttering), dalej nie rozwiązano sprawy z zoom'em (TIR i chyba tego nie zmienią) w Su-25T. Itd... Ogólnie coraz bardziej się zniechęcam do kolejnej bety DCS:W.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: World 1.2.1 Now Available
« Odpowiedź #19 dnia: Października 01, 2012, 20:33:30 »
Ponadto Wags pisał by nie de aktywować kluczy, tym czasem ludzie tracą aktywacje po zainstalowaniu 1.2.1, (podobno pracują nad tym by problem rozwiązać). Do tego czasu nie instaluję niczego nowego, bo w ciągu ostatniego miesiąca przez problemy z komputerem straciłem po trzy aktywacje z każdego modułu (BS2, A-10C, CA) i nie zamierzam tracić kolejnych, przynajmniej nie w tym tempie.
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Troghv

  • Gość
Odp: DCS: World 1.2.1 Now Available
« Odpowiedź #20 dnia: Października 01, 2012, 20:41:12 »
Odnośnie kluczy, mi osobiście dla każdego modułu ASF prosił o aktywację, lecz nie "zjadł" ani jednego klucza.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World 1.2.1 Now Available
« Odpowiedź #21 dnia: Października 01, 2012, 20:41:51 »
Kilka spostrzeżeń na gorąco, oczywiśćie tych negatywnych...

No ale za to teraz za pomocą magicznego updejtera zmodyfikują Ci wszystko, nawet pokasują mody.  :icon_chomik-w-tasmiea_274:

Odnośnie kluczy, mi osobiście dla każdego modułu ASF prosił o aktywację, lecz nie "zjadł" ani jednego klucza.

Niby tak to właśnie ma działać.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: DCS: World 1.2.1 Now Available
« Odpowiedź #22 dnia: Października 01, 2012, 20:44:33 »
Łoł ja już odinstalowałem poprzednią wersję i ciągnę 1.2.1. Jak widać nie opłaca się spieszyć.
http://il2forum.pl/index.php?topic=5137.msg74259#msg74259

"Jeśli pilot zawali, pilot ginie. Jeśli kontroler zawali, pilot ginie."

Troghv

  • Gość
Odp: DCS: World 1.2.1 Now Available
« Odpowiedź #23 dnia: Października 01, 2012, 20:52:05 »
No ale za to teraz za pomocą magicznego updejtera zmodyfikują Ci wszystko, nawet pokasują mody.  :icon_chomik-w-tasmiea_274:

Ahahaha...w sumie racja... chociaż mody i tak były kasowane za każdym razem jak wychodził nowy pucz 8) Dodatkowo lusterka w A-10 jak zjadały tak zjadają około 40 fps-ów :o

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World 1.2.1 Now Available
« Odpowiedź #24 dnia: Października 01, 2012, 21:12:18 »
Tia.... spadek fps odczuwalny, w tym samym miejscu z 50 zjechało do 35 :\ do tego nie za bardzo da się klikać w kabinie kursor krzyżyk, zmienia się w kursor z myszki.

Ładnie za to wygląda nowy efekt ostrzału z GAU-8 w A-10. Widać fajnie "grające" ogniki po celu.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

mmaruda

  • Gość
Odp: DCS: World 1.2.1 Now Available
« Odpowiedź #25 dnia: Października 01, 2012, 22:01:36 »
Kilka uwag po 45 minutach testów (Mustang only).

Instalacja bez problemu, pobiera od razu update. Kuc chce aktywacji mimo, że był aktywowany, ale nie pożera bileciku.
Płynność działania - przycinek nie zauważyłem (warto dodać, że mam kompa zbudowanego w piekle przez samego Szatana, więc wcale nie musi być dobrze na maszynach, które nie wymagały 4 miesięcy głodówki), ale jest nowy, "lepszy" efekt szczelania z MG, który wpierdziela FPSy hurtem - zakładam, że to przez ten dymek.

W ogóle kilka słów na temat efektów w DCS:W - od czasu wydania Worlda jestem zdania, że polecieli w Hollywood, ale obecnie to już nieco przesada - chmurki dymu nad karabinami podczas strzału wyglądają okropnie (lepsze ma stary Iłek, słowo), ognia z luf nie widać, ale w dzień chyba nie powinno być (za to widać ogień z wydechu i wcale nie trzeba specjalnie cisnąć silnika), tylko skąd tyle dymu?! Pół ekrany zasłania jak odpalę karabina! Zmniejszono też efekt smugi za pociskiem, ale za to same pociski widać jako "puchate" ogniki... Przypomina mi to nieco Knights of the Sky na Amidze. ED mogłoby sobie guncamy pooglądać, albo chociaż zainteresować się co robią moderzy do Iłka. No i jak już chcemy być hiperrealistycznie dopieszczeni, to tych kaemów raczej nie powinno być prawie w ogóle słychać, jeśli wierzyć weteranom (ja wierzę).

Sam Musnag zaś... Nie wiem, czy pisać to tutaj, czy w wątku o Kucu, ale niech będzie tu (jeśli to faux pas, to proszę o przeniesienie). Nic nowego specjalnie się nie pojawiło. Niby mamy WEP, ale jakoś popchnięcie przepustnicy poza "drucik" nie ukazuje efektów szczególnie odstających od tego co było w becie. Silnika nie przegrzałem, ani nie spaliłem, ale też nie starałem się, ot latałem szybko, ale w miarę zgodnie z zaleceniami, co tylko pokazuje, że P-51 to maszyna matołoodporna, bo nawet ja ją oganiam bez psucia.

Fizyka tylnego kółka (to w końcu najważniejszy ficzer tego study sima!) została nieco poprawiona. To znaczy, jak już postanowimy zrobić tę głupotę i zamiast elegancko sterować hamulcami w ciasnych skrętach, odblokujemy kółko, to dalej kończy się to najczęściej bączkiem, warto jednak dodać, że jak już się przestaniemy obracać, to przy lekkiej pomocy hamulców da się znów ruszyć po linii prostej i dojechać tam gdzie się chce, notując od razu na żółtej karteczce, żeby NIGDY nie odblokowywać kółka. Ja wiem, że to ciężka maszyna, a nie wózek z Tesco, ale jak na mój gust, daleko tutaj do realistycznego zachowania kółka. W końcu aplikujemy taki ciąg, że rusza to tonowy samolot, powinno chyba pociągnąć jedno małe kółeczko, a ono sztywno zostaje skręcone i kręci nami jak na karuzeli.

Start. Jak już wszystko jest ustawione (połowę pewnie zrobiłem źle, bo nie chciało mi się czytać manuala - warto dodać, że co ważniejsze fragmenty są teraz dostępne pod escapem), to można się toczyć. Zbyt duże obroty przy maksymalnym skoku kończą się źle (miota nim i coś się dzieje), ale przepustnica otwarta do połowy spokojnie wystarcza, żeby poderwać maszynę bez wysiłku. Jest nieco szamotania się z rudderem, bo wciąż nie jest dla mnie jasne, jak ustawić startowy trym. I tutaj ciekawostka, jak już jesteśmy w powietrzu trymery się resetują. No czy ja prosiłem o pomoc!? Aha, jeszcze pomimo mądrości z instrukcji, można sobie olać wypuszczanie klap podczas startu, nic złego się nie stanie.

Lot bez sensacji, dźwięk flyby zamiata, maszyna zachowuje się ładnie i jest łatwa w pilotażu, kilka beczek, jakaś pętla, noob za sterami nie powoduje katastrofy (pomimo pełnego baku, a coś instrukcja wspomina, żeby nawet nie próbować powyżej 60% paliwa).

Lądowanie. Wiele razy to mówiłem i powtarzam, przy Iłku, a już w ogóle przy CloDzie, DCS: Mustang to pestka. Trzeba być upośledzonym manualnie, żeby tym nie wylądować. Klapy i podwozie nie powodują takiej trzęsawicy jak w Iłku i samolot nie zmienia się też w cegłę. Zwalniamy do 100 MPH  na początku pasa, a potem delikatnie opadamy przy 90. No problemo!
Inna spraw natomiast, jeśli nie podejdziemy prosto i zaczniemy się wiercić na pasie zaraz po touchdownie, żeby np nie wyjechać na trawę. No i tutaj widać, że całą fizykę jazdy po ziemi ED może sobie schować nie powiem gdzie. Nawet delikatne ruchy mogą wprowadzić samolot w kozackiego Tokyo Drifta i... poruszamy się idealnie bokiem przez jakieś 50-100 metrów. Nieważne, że śmigło powinno wciąż ciągnąć samolot, nieważne, że przy tej prędkości coś powinno się stać z podwoziem, albo chociaż opony powinny zacząć skrzypieć, albo powinno nas przechylić na skrzydło, najgorsze co się stanie to połamiemy śmigło, a potem odpadnie ster kierunku (poważnie, po prostu trzasnął i się urwał po zatrzymaniu bez kontaktu z czymkolwiek).

Ogólnie, to bardzo ładny i szczegółowy symulator Mustanga, do czasu jak nie zrobimy czegoś głupiego, bo zachowania maszyn podczas wypadków to chyba jednak nie jest mocna strona DCS. Poza tym nuda, baton krymski i zwiedzanie nawet przy dźwiękach merlina nudzą się po 10 minutach.

Odp: DCS: World 1.2.1 Now Available
« Odpowiedź #26 dnia: Października 01, 2012, 22:19:42 »
No t
Tia.... spadek fps odczuwalny, w tym samym miejscu z 50 zjechało do 35 :\ do tego nie za bardzo da się klikać w kabinie kursor krzyżyk, zmienia się w kursor z myszki.

Ładnie za to wygląda nowy efekt ostrzału z GAU-8 w A-10. Widać fajnie "grające" ogniki po celu.
No to  pozamiatane...polatałem już.. . Jak mi ubędzie klatek na moim sprzęcie, to będe same screeny robił. Wyglada na to, że należałoby przemodelować cała platwormę swojego kompa i  to na Intel Core i7-3960X i i jakiegos potfora graficznego. Gdzie optymalizacja panowie z DCS ??
http://il2forum.pl/index.php?topic=5137.msg74259#msg74259

"Jeśli pilot zawali, pilot ginie. Jeśli kontroler zawali, pilot ginie."

mmaruda

  • Gość
Odp: DCS: World 1.2.1 Now Available
« Odpowiedź #27 dnia: Października 01, 2012, 22:31:17 »
Optymalizację olali już dawno temu - logika ED jest taka: zanim to zoptymalizujemy, to i tak wszyscy przesiądą się na Ivy i Sandy i dopakują się GF 6xx. Niestety ta polityka się sprawdza. Obecnie CloD działa szybciej od DCS.

ophiuchus

  • Gość
Odp: DCS: World 1.2.1 Now Available
« Odpowiedź #28 dnia: Października 01, 2012, 22:51:17 »
mmaruda, że tak niedyskretnie spytam, na jakim systemie hula Twa piekielna maszyna? Właśnie zupełnie nieracjonalnie nabyłem lickę na P-51, pobiera się drugi bin z DCS-W, a CLOD jak nie chciał się uruchomić na W8 64Bit tak nadal nie chce. O dziwo DSC 1.2.0 hula aż miło i to z względnie przyzwoitymi detalami.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: World 1.2.1 Now Available
« Odpowiedź #29 dnia: Października 01, 2012, 23:06:03 »
Nie wiem co Wy się tak boicie tych aktywacji. Przecież to nie jest tak, że jest 8 i finito, kupuj na nowo. Trzeba jedynie wtedy sobie wyzerować na stronce Starforce licznik. Przechodziłem to już raz kiedyś i dało radę, poza tym, te aktywacje co miesiąc się odnawiają (chyba 1 na miesiąc). Np. A-10C już instalowałem w sumie z 12 razy? Dalej mam wciąż 7 wolnych "slotów".

Mała uwaga: nie działają kabinki HD Ricardo.
Ogolnie wszelki eksplozje sa spierdzielone teraz, a byly tylko z bombami typu CBU. Wygladaja ladnie, ale nawet wybuch z takiej Mk.82 potrafi przyciac, nie mowiac juz o wiekszych i bardziej zlozonych bombach. Ja Wiem, ze Oni chcieli zrobic te efekty bardzo dokladnie, ale szczerze, dla mnie wystarczylby by efekt ze Strike Fighters 1 i zeby troche dluzej pokopcilo i nieco wyzej niz jest, a to czy bomba po zetknieiu generuje 1000 czasteczek - to co mi po tym jak fpsy leca o polowe nawet nie patrzac w te strone?
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl